27 cze 2014

WAKACJE!

Cześć!
Taki tytuł posta, jak u mnie, zapewne widzieliście już dzisiaj na połowie blogów (reszta to''zakończenie roku szkolnego'' ;P), ale cóż. Wakacje już się zaczęły, większość uczniów z tego powodu bardzo się cieszy. Niestety, są też tacy, którzy musieli pożegnać swoją klasę i się rozstać. Mnie czeka to za dwa lata. Trochę przykro będzie mi pożegnać się ze swoją, ale i tak nigdy tam nie pasowałam, więc chyba to lepiej. 
Nie wiem, jak zakończenie roku szkolnego wyglądało u Was, ale u mnie mniej więcej tak: msza w kościele o 8, a potem akademia. Klasy trzecie przygotowały naprawdę bardzo fajne przedstawienie! Potem wręczenie świadectw z paskiem (nie załapałam się, ale w kolejnym roku zamierzam się postarać, może mi wyjdzie ;)), a następnie nagród. Dostałam książkę za pracę w sklepiku, traktowaną jako wolontariat. Na szczęście mogłyśmy wcześniej wybrać upatrzoną pozycję (do pewnej kwoty), więc nie było rozczarowania. :) Oczywiście potem do klas i, w moim przypadku, króciutkie spotkanie z wychowawcą. Pani właściwie tylko rozdała nam świadectwa i rozeszliśmy się do domów. Taaak, i to właściwie tyle. W domu potem nic ciekawego nie robiłam, jedynie nadrobiłam trochę zaległości youtubowe. 

Ktoś prosił mnie o to, żebym pokazała swój strój na zakończenie roku. Niestety nie miałam czasu, żeby zrobić ładniejsze zdjęcia, dlatego są robione na szybko komórką. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. ;)

16 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj żegnałam się ze swoją klasą po 10 latach wspólnego chodzenia do szkoły.. Ja też niestety nie załapałam się na pasek. Zabrakło mi jednej oceny :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ! obsrewuję
    + zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam jeszcze jeden rok do spędzenia z moją klasą i się z tego cieszę. =3 Obserwuję.

    http://paulixia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja naszczescie jeszcze 2 lata ze swoją klasą *_* Super post ;)
    http://styletimeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny strój na zakończenie roku

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie ubrałaś się na zakończenie :)
    jhdgajd nareszczie wakacje, czekałam całe 10 miesięcy *-*

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zycze paska w nastpnym roku c:
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. to dopiero za tobą pierwsza klasa gimnazjum:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się właśnie żegnałam na koniec trzeciej gimnazjum ;) Ślicznie jesteś ubrana, tak ładnie, elegancko i prosto ;)
    Zapraszam do mnie!
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. w takim razie powodzenia za rok, zeby był pasek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ważne, że komórką :) Ślicznie wyglądałaś! <3

    agatinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać że telefon bez focusa.
    Ja bym sie nie przyznawał do tego, że robiłaś je na szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze jedno: ze średnią 4.0 nie zawojujesz :)

      Usuń
    2. Telefon z focusem, żebyś wiedział. A średnia 4,0 wcale nie jest najgorsza. ;*

      Usuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.