2 lip 2014

Deszczowo

Dzieńdobrywieczór!
Pogoda na zewnątrz nie zachwyca, nie dość, że jest chłodno, to jeszcze co jakiś czas pada. Zdecydowanie nie czuć klimatu wakacji, skoro jest tak brzydko... Z utęsknieniem czekam na upały, bo bez nich lato to już nie lato...
Jak minął Wam dzień? Mi całkiem dobrze i ciekawie, bo po południu z mamą i siostrami pojechałam do galerii handlowej na małe zakupy. Wczoraj też byłyśmy, ale nie w galerii i nie kupiłam za wiele, dlatego dziś też sobie zrobiłyśmy taką wyprawę. ;) Poszłyśmy też do kilku sklepów poza galerią, jednym z nich był ciucholand. Nigdy nie byłam przekonana do tego typu miejsc, ale poszłam tam za sprawą  Julii, która znajduje tam przecudowne rzeczy. Muszę przyznać, że znalazłam tam kilka ślicznych sukienek, niestety wszystkie miały ogromne rozmiary! Szkoda mi było, naprawdę szkoda, bo były naprawdę piękne i w moim stylu. Potem w galerii w jakiejś sieciówce też znalazłam równie śliczne sukienki, ale po przymierzeniu wszystkie okazały się za duże, a mniejszych nie było. :( Ja to zawsze mam takie szczęście do ciuchów... Coś tam jednak kupiłam, dlatego możecie się spodziewać postu z nowościami, bo taki na pewno się pojawi! :) Dziś natomiast zostawiam Was ze zdjęciami kropel deszczu na szybie. Myślę, że wyszły całkiem dobrze, w każdym razie mi bardzo się podobają. :)




23 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia! Chętnie zobaczę post z nowościami :))

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie czekam na post z nowymi rzeczami :) Zdjęcia naprawdę ładne.

    sleek-week.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie ciucholandy chociaż niestety rzadko w nich bywam ;(
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Już czekam na post z nowościami!:) Cudowne zdjęcia.
    U mnie raz słońce, raz deszcz ehh.
    summerflawless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia <3
    u mnie też deszczowo, ale od jutra ma byc słoneczko ^^
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje,za komentarz na moim blogu :)
    u mnie po woli się rozpogadza dziś już było słoneczko lecz jeszcze na krótki rekawek za zimno.Niech znowu na termometrze pojawi się 33'C z lekkim wiaterkiem,chce sie opalać :3

    kasia-kasiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. u Ciebie deszczowo a u mnie zaś słonecznie :)


    ps. a u mnie? DELIKATNIE PASTELOWO I FASHIONOWO;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też dzisiaj jest deszczowo :( Szkoda wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie przez najblizsze 2 dni padalo. Dopiero wieczorkiem wyszlo slonce, dlatego wreszcie wyszlam na dwór ♥!
    http://gabriela-favourite-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też pada jest beznadziejna pogoda :(
    Ślicznie oddałaś to zjawisko na zdjęciach!

    kamila-kaamila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie martw się, zaglądaj do ciucholandów częściej a na pewno znajdziesz coś co Ci się spodoba i będzie dobre! :D Pięknie oddałaś ten deszcz na zdjęciach! :) Obserwuje.
    http://new-beginning-igg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie pogoda się poprawia.;3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy pomysł na zdjęcia! Wyszły wspaniale!!!


    Buziaki!

    http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też czasem pada deszcz, ale już się poprawia :))
    claudieeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem twojego bloga..naprawdę! :) Świetnie piszesz, dodajesz piękne zdjęcia i masz super design. Oby tak dalej, trzymam kciuki kochana! :*

    Zaobserwujesz jeśli ci się spodoba i dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło! :)

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/07/troche-gorzej.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia :) Ja do końca nie jestem przekonana co do ciucholandów, jednak kiedy byłam młodsza to do nich nawet chodziłam. Kto wie? Może znowu zajrzę do jakiegoś pobliskiego sklepiku i poszukam szczęścia :)

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nie mam szczęścia do rozmiarów w sh. :/
    Zapraszam do mnie.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam posty z nowościami, więc czekam! Poinformuj mnie proszę, gdy tylko będzie! <3

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia bardzo ładne, czekam więc na post z nowościami! Ja też mam czasami problem z rozmiarówką, ale jakoś udaje mi się z nim walczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę przyznać, że fotografowanie kropli deszczu zza szyby to mój sprawdzony patent na refleksyjne i nawet nieco melancholijne zdjęcia... Twoje również tak wyszły. Widać, że wprawnie operujesz obiektywem.
    Mam słabość do fotograficznych blogów, dlatego dodaję Twojego do czytnika.
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zajrzysz tez do mnie; nie pisze tego jako autoreklamy, ale skoro spodobał mi się Twój blog, roszczę sobie prawo do zaproszenia Cię do mnie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. To nie tylko ja tak mam, że wszystko jest na mnie za duże :)
    Jeżeli chcesz zajrzyj do mnie
    http://katze-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zdjęcia:) Zapraszam do mnie na tego bloga jeśli masz ochotę :)
    http://be-creativeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.