9 lip 2014

DIY : bookmarks

Cześć! Dzisiaj pierwsza notka na blogu z serii zrób to sam. Przygotowałam go, bo bardzo lubię czytać tego typu posty, a potem wykorzystywać te pomysły. Moim pomysłem na dziś są zakładki do książek. Przygotowałam trzy wersje, pod koniec znajdziecie tą najprostszą i zajmującą najmniej czasu, która jest banalna i każdy może ją szybko zrobić. Mam nadzieję, że taki post Wam się spodoba. :) Przepraszam też za jakość niektórych zdjęć, ale w dniu, kiedy były robione, na dworze było dość pochmurno.


1. ZAKŁADKA KOT.

Ta zakładka zajmie nam najwięcej czasu i przyrządów, dlatego przygotowałam też wersję prostszą tego typu zakładki, ale już nie kota. Zaczynamy. Naszym pierwszym krokiem będzie odrysowanie za pomocą linijki trójkątu na krawędzi koperty (zdjęcie 1.).
Wycinamy go i jeszcze dwa mniejsze trójkąty, które posłużą nam jako uszy kota (zdjęcie 2.). Przyklejamy je po bokach naszego trójkąta, a następnie przykładamy do kolorowej kartki i odrysowujemy zarys (zdjęcie 3.) Wycinamy odrys i przyklejamy do naszego białego trójkąta z uszami. Zakładkę mamy już prawie gotową. Teraz na białej stronie rysujemy naszego kota. Uszy, oczy, pyszczek i wąsy. Wykorzystujemy do tego czarny cienkopis i różowy mazak (do pyszczka). Moja zakładka za pierwszym razem pięknie nie wyszła (a wręcz przeciwnie), ale mam nadzieję, że Wam to się uda! :) 

Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć efekt końcowy. Przepraszam za to, że zakładka na zdjęciu jest trochę zmięta.




















2. DRUGA WERSJA PIERWSZEJ ZAKŁADKI
Wszystko robimy tak, jak w zakładce kocie, jedynie nie wycinamy kocich uszu. Nie rysujemy też pyszczka kota, tylko zamiast tego naklejamy naklejkę lub coś rysujemy (herbata, serduszko, kwiatek, książka itp. - co tylko chcemy).




3. NAJPROSTSZE I NAJSZYBSZE.

Mało potrzebnych rzeczy to i mało pracy! Tą zakładkę wymyśliłam sama, dlatego nie jest jakaś super mega. Najpierw zginamy nasze kartki, a następnie sklejamy je ze sobą tak, by poprzednie kolory były widoczne. Możemy powtarzać barwy lub dać ich dużą ilość. Ja u siebie wybrałam trzy kolory. W mojej drugiej wersji są to dwa kolory występujące naprzemiennie i dodałam jeszcze naklejki. Tutaj również można coś narysować lub napisać zamiast naklejek, lub zostawić takie, jakie jest. :)










Ten post niestety nie wyszedł tak, jak chciałam. Mimo to mam nadzieję, że Wam się jednak spodobał. Jeśli jakieś inne diy wyjdzie mi lepiej, na pewno się tym z Wami podzielę. :)

27 komentarzy:

  1. Świetne pomysły, na pewno z któregoś skorzystam! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowe pomysły kochana, skorzystam :)

    kamila-kaamila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta z kotkiem jest śliczna! :) Chętnie ja zrobię.

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


  4. uwielbiam czytać , więc jutro koniecznie taką zrobię!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne!

    h-ss-s.blogspot.de ♥
    obs=obs ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł :)

    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe :) Może wykorzystam , bo ostatnio wzięłam się za czytanie pretty little liars :)

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pierwsza zakładka jest mega urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł! Dobry sposób :)

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się pomysł, ale wątpię czy uda mi się to zrobić tak jak ty, ponieważ w kategorii DIY jestem cienka :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem w tym cienka, ale to akurat jest bardzo proste. ;)

      Usuń
  12. Ale urocza :) podbają mi się takie post, rób takiech więcej!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale to jest genialne! haha :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysłowe ;)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow super pomysl ,jak dla mnie post swietnie wyszedł

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł, na pewno wykorzystam :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo proste, ale jakie efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale świetny pomysł,chyba spróbuję coś takiego wykonać :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie urocze ! :) Wykonam je także :D
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie tu, będę częściej wpadać, bo cudoownie piszesz + zakochałam się w wyglądzie!
    + Obserwujemy? (zacznij, ja na pewno się odwdzięczę!)
    paula-paulka.blogspot.com
    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
  21. ale świetny pomysł! :)

    obserwujemy?
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł na te zakładki! Dla mnie fajny sposób na zabicie wakacyjnej nudy, chyba zrobię sobie taką :)
    Obserwuję

    zapraszam na nowy post- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy pomysł na takie zakładki, a ta pierwsza jest taka urocza. Obserwuję ;)

    http://lifewithnatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam dwie zakładki takie jak ta z 2. sposobu z narysowanym uśmieszkiem :)
    Zakładka z pierwszego sposobu jest słodka! A 3 sposób bardzo prosty i pomysłowy! :D

    luksja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. fajowy pomysł :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    co powiesz na wspólną obserwację? jeśli tak to zacznij u mnie i daj znać w komentarzu, a ja na 100% się odwdzięczę :)
    mój blog - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już od x czasu wykonuję takie zakładki :) Świetnie się sprawdzają!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.