5 lip 2014

Nowości

Cześć! :)
Dziś mam dla Was obiecany post, w którym pokażę Wam swoje zakupowe nowości. Będzie ich ciut więcej, niż miało być, a to za sprawą czwartkowego wieczornego wyjazdu do Galerii Bronowice do Auchan'a z rodzinką na zakupy. Post pojawiłby się szybciej, ale ostatnio mam problemy z aparatem, dlatego też jakość niektórych zdjęć nie jest najlepsza, za co z góry przepraszam...
+Nie pokazałam co prawda wszystkich rzeczy, bo raczej nie miałoby sensu pokazywanie tutaj takich pierdółek jak skarpetki itd., ale jednak większość.

Zacznę może od książek. Jak pisałam tutaj, na zakończenie roku szkolnego dostałam książkę. Dziś już wiecie, jaki ma tytuł - to Pretty Little Liars. O tej powieści (i serialu) słyszałam już wiele dobrego, a na świecie  ta powieść ma wiele tysięcy fanek. Niestety nie było pierwszej części, dlatego pani zamówiła mi drugą. W środę dokupiłam sobie w Empiku tą pierwszą - Kłamczuchy. Już sama okładka jest fajna, dlatego już nie mogę się doczekać, aż zacznę czytać! :) Być może pojawi się też mała recenzja tej książki. 


W Auchanie jak zwykle dorwałam się do stanowiska taniej książki i w końcu znalazłam coś ciekawego i dla siebie. :) W tych dużych koszach trudno jest znaleźć coś dobrego, ale mi to się w końcu udało! Najpierw znalazłam pierwszą część Zmierzchu Stephenie Meyer. Co prawda już to czytałam, ale nie zaszkodzi mieć tego u siebie, zwłaszcza jeśli kosztowała 10 zł, a jak na książkę to jest to naprawdę mało. Potem znalazłam powieść Virginii C. Andrews, Płatki na wietrze. Jest to kontynuacja Kwiatów na poddaszu; przeczytałam je już jakiś czas temu. W bibliotece książki z tej serii są rozchwytywane, dlatego nie miałam jeszcze dostępu do drugiej części, zatem ją zakupiłam i stoi teraz sobie u mnie na półce, czekając, aż ją przeczytam. 


Kolejną moją nową rzeczą są legginsy. Niektórzy z Was być może wiedzą, że mam już ich wiele, wiele w swojej szafie i że jest ich zdecydowanie więcej od spodni. We wtorek dokupiłam sobie kolejną parę, tym razem są ze wzorem szachownicy. 


Czas na sukienki, czyli część garderoby, którą ostatnio na nowo pokochałam! Moja mama kupiła mi kilka w tamtym tygodniu, a oto one. W rzeczywistości i na człowieku wyglądają o wiele lepiej, na wieszakach nie prezentują się za ładnie, ale cóż. 



Mama kupiła mi też spodnium, czyli sukienka i spodnie w jednym! Z daleka wygląda jak sukienka, jednak tam, gdzie powinien być dół sukienki, są spodenki. Mega wygodna rzecz, do tego w śliczny kwiatowy wzór!

Dostałam też od niej taki T-shirt :



W mojej szafie brakowało gładkich T-shirtów, pasujących do wszystkiego, dlatego gdy zobaczyłam ten na przecenie za 14 zł, od razu go wzięłam. :)


Jak już wspominałam, w czwartek pojechałam do Auchan. Zwykle nie kupuję tam ubrań, ale gdy zobaczyłam alejkę z piżamami, postanowiłam, że muszę mieć chociaż jedną z nich; zwłaszcza że brakowało mi takich na lato, z krótkimi spodenkami. Wszystkie były śliczne, ale szczególnie spodobała mi się ta w kolorze pastelowym niebieskim, z szarym serduszkiem na koszulce i szarymi wstawkami. Była mega urocza! Niestety, to był rozmiar S, czyli była za mała. Znalazłam jeszcze taką samą, tylko cytrynową, ale z rozmiarem XL... Na szczęście było tam dużo rodzajów piżam i w końcu wybrałam sobie tę z sówką : 
*w rzeczywistości piżama jest bardziej kolorowa, na zdjęciach tylko jest taka wyblakła*

W galerii odwiedziłam Pepco, tak bardzo chwalone przez moją mamę. Niestety nic ciekawego z ciuchów nie znalazłam, ale wypatrzyłam śliczny zestaw trzech par kolczyków za jedyne 5zł, więc mi się raczej opłaciło, zwłaszcza że kolczyki są cudowne! Szczególnie podobają mi się te kokardki, cudo!

Brakowało mi białego lakieru do paznokci, dlatego gdy zauważyłam ten przy kasie Textil Market (mało znany sklep w galerii), od razu go wzięłam. Cena też mnie skusiła - 3,49zł za lakier to bardzo mało. Na dodatek (sprawdziłam to już w domu) ma bardzo wygodny pędzelek, którym bardzo łatwo maluje się paznokcie. Jego wadą jest krycie, jedna warstwa nie wystarczy, ale i tak zawsze nakładam dwie, więc to nie jest duży problem. :)

Kupiłyście coś sobie ostatnio? 

27 komentarzy:

  1. Świetna piżamka :)
    Obserwuję bo bardzo spodobał mi się twój blog !
    izz-izzy.blogspot.com
    Mam nadzieję że mój blog również spodoba się tobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ubrania i biżuteria :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post <3 Ja niedawno czytałam książkę " Kłamczuchy " :D Jest bardzo fajna, wciągająca, a zakończenie najlepsze :D

    kamila-kaamila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dawno cokolwiek czytałam.. super ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kokardki są cudowne. Wszystko jest boskie ale te kokardki mnie normalnie zauroczyły <333 Blog świetny

    http://chcebyckopciuszkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wy dostaliście jakieś fajne książki, a my? No ale cóż ;) Ja ostatnio kupiła sobie mangi ;)

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście, w którym wspominałam o tej książce, pisałam, że mogliśmy sobie je wybrać. ;) Trzeba było tamto jeszcze przeczytać. ;)

      Usuń
  7. Ja ostatnio kupiłam sukienkę, którą baardzo lubię :))
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą samą piżamkę <3 Właśnie skończyłam czytać 3 część PLL - takie może niezbyt ambitne, ale sympatyczne i lekkie książki - w sam raz na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

      Usuń
  9. Ja ostatnio kupiłam sobie książki i rzeczy do mojego pokoju bo obecnie mam remont ;)
    Bardzo lubię tego typu posty

    livewithbinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post!Czy zrobisz kiedyś filmik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam do tego odpowiedniego sprzętu, ale planuję zakupić, dlatego być może się kiedyś pojawi. ;)

      Usuń
  11. Muszę kupić sobie lakier i kolczyki, uwielbiam je :-)

    http://weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku jaka sliczna piżama, można wiedziec za ila ją kupiłaś? Mam niedaleko Auchana, może się wybiore!
    http://stokrotkowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Książki wyglądają bardzo ciekawie :) A piżama taka urocza *-*
    ✿ imagine-yuki.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie zrób recenzje tych książek ! :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie byłam na takich prawdziwych zakupach... Świetne nowości :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post
    aalwaysbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym kupić pierwszą część PLL :)
    Urocza piżamka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy wpis. :)))

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne nowości, a te kolczyki w pepco bardzo się opłacają,są śliczne.! :)
    zapraszam ♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna piżamka :)
    obserwuję
    zapraszam do mnie:
    http://will-remember-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. książki pll są cudowne,ja właśnie kończę czytać 3 część :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też posiadam dwie pierwsze części PLL :) Nie zdecyduję się na kupno kolejnych, ponieważ gdzieś przeczytałam spojler dotyczący A. :/ A książki z tej serii polecam! :)
    Sukienki są śliczne! Szczególnie te dwie pierwsze! <3
    Na lato piżama ze spodenkami jest wręcz niezbędna. A ta twoja jest urocza ;)
    Jakoś nigdy nie mogę sobie niczego kupić w Pepco. Ale muszę przyznać, że kolczyki są bardzo ładne.
    (Ojj... Trochę się rozpisałam :D)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne nowości! Ja na razie nie mam żadnej książki do przeczytania :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.