21 lip 2014

Wakacyjny wyjazd

Hej! Wiem, że nie było mnie tu już przez dosyć długi okres czasu, bo ponad tydzień, za co z góry chciałabym Was przeprosić. Niestety przed wyjazdem nie zdążyłam napisać posta o wyjeździe i przerwie nim spowodowanej. Jak zwykle wyjechaliśmy spontanicznie; o tym, że wyjeżdżamy w środę dowiedziałam się dzień wcześniej, czyli we wtorek. Musiałam się oczywiście spakować i przez to nie miałam już czasu na poinformowanie Was o wszystkim, ani zaplanowaniu postów.
Ten post wyszedł bardzo krótki, ale miała być to tylko notka informacyjna, następny będzie o wiele dłuższy. Będzie to taka relacja z podróży i pobytu nad zalewem, będzie też dużo zdjęć, więc czekajcie! :)

5 komentarzy:

  1. Życzę udanego wyjazdu :)

    kamila-kaamila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy w ogóle przeczytałaś ten (bardzo krótki zresztą) post? Napisałam w nim, że właśnie wróciłam! Czytamy ze zrozumieniem. ;)

      Usuń
  2. udanego wyjazdu, spędź miło czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, dziękuję, ale Ty również nie przeczytalaś dobrze tego postu, a nawet komentarza wyżej. Napisałam tutaj że już wróciłam, oraz ze przepraszam za przerwę spowodowaną tym wyjazdem (który już był!)...

      Usuń
  3. Lubię takie spontaniczne wyjazdy ;) Czekam na kolejny post wraz relacją z pobytu :)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.