16 sie 2014

Co się ze mną działo

Hej! :)
Dziś będzie post typowo informacyjny, trochę też codzienny. Od końca lipca nie miałam internetu, stąd brak postów przez te kilka tygodni. Poprzedniego posta (Plusy i minusy w wakacjach), byłam zmuszona opublikować przez komórkę, bo tylko tam miałam wifi. Na szczęście miałam go już prawie gotowego, wystarczyła tylko publikacja i małe poprawki. Pod koniec lipca, jak to w lecie, rozszalała się burza. Powyłączaliśmy wszystkie sprzęty elektroniczne z prądu, ale dopiero później okazało się, że gniazdko telefoniczne też trzeba było wyjąć… Piorun uderzył w  pobliski  słup telegraficzny, spaliły nam się wszystkie urządzenia, które były podłączone do gniazdka (router, komputer taty, faks itd.) Potem kupiliśmy nowy router, aczkolwiek nie umieliśmy połączyć się z Internetem z naszym komputerem, i dopiero przedwczoraj przyszedł znajomy taty, informatyk, i nam z tym pomógł. Trochę się na to naczekaliśmy, no ale cóż. Ważne, że jest. ;)

Na szczęście Internet już mam, a w tym czasie, gdy go nie było, wymyśliłam kilka ciekawych pomysłów na post, w najbliższym czasie będą się one pojawiały. :) Postanowiłam też, że w tym roku również zrobię posty z serii Back To School, będzie ich co najmniej 2, jak nie więcej. Jeśli macie jakieś pomysły na nie, lub jakiś byście chcieli tutaj zobaczyć,  piszcie w komentarzach, chętnie je będę realizować. :)

A jeśli ktoś czekał na drugą część relacji z wakacji nad Jeziorem Solińskim, to prawie po miesiącu się doczekał. ;) Dopisałam ją do poprzedniej, bo teraz nie opłaca mi się pisać tego osobno, skoro minęło już tyle czasu.


Wczoraj natomiast wybraliśmy się do term w Szaflarach (okolice Zakopanego), co możecie zobaczyć na powyższych zdjęciach. :) Po drodze zatrzymaliśmy się też m.in. w Rabce, gdzie trochę pozwiedzaliśmy. Do domu wróciliśmy po 16, a wyjechaliśmy o 6:30, więc to była taka prawie wycieczka całodniowa. :)

14 komentarzy:

  1. brzmi fajnie :D

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czytać posty z Back to school, sama robię taką serię u mnie na blogu. :) Zazdroszczę tych term.
    lifetastesgreattt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mojej sąsiadki też kiedyś spaliło te wszystkie urządzenia, a dopiero co spłaciła wtedy kredyt ;o
    Bardzo ci dziękuję za szablon, jest CUDOWNY! W życiu się nie odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieciekawie brzmi, ale ważne, że już odzyskałaś! Burze mają swoje plusy i minusy :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu slabo z tym internetam :/ dobrze ze jest już ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też niedawno spalił się router przez burze i nie miałam kilka dni internetu.. dobrze, że wszystko już jest w porządku :) Może pokażesz jakie rzeczy kupiłaś/kupisz sobie do szkoły? :) Czekam na posty z tej serii o szkole!

    http://natis-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na post Back to school, ja również chcę dodać taką serię, lecz nie wiem, czy nie będzie za późno ;P

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że masz już internet, tez ostatnio miałam z tym problemy ;> Czekam na "Back to school"! :)
    Poklikałabyś u mnie w linki w poscie? Zabiegam o współpracę i to na prawdę dla mnie ważne. Oczywiscie się odwdzięczę :3
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chyba też przejadę się do zakopanego, mam nadzieję że wypali :)
    differentdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też postanowiłam taką serio zrobić Back to School :)

    Pozdrawiam~http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też chcę zrobić serię Back to School,ale póki co nie wiem czy coś z tego wyjdzie:D
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam zamiar na blogu zrobić serię Back to School :)

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. pozdrawiamy !
    http://believe-in-yourself-friends.blogspot.com/2014_07_01_archive.html
    ZAPRASZAMY :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post :)
    Widzę, że masz aktywne wakacje :)
    Nie wytrzymałabym kilka tygodni bez internetu :D
    xxxaleksandraxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.