22 sie 2014

Trochę nowości

Hejka! Pogoda na zewnątrz przez ostatnie tygodnie jest kompletnie niewakacyjna, przez co już w ogóle nie czuć lata, a jedynie wczesną jesień. Dziś, aż do popołudnia, pogoda była całkiem ładna, świeciło słońce i było ciepło, chociaż na krótkie spodenki to jeszcze trochę za mało. Teraz niebo jest zachmurzone, chyba zbiera się na deszcz. No cóż, dobrze chociaż że wcześniej było tak ładnie. :)
Tymczasem znów przychodzę do Was z haul'em zakupowym. W ostatnim poście pokazałam Wam szkolne zakupy, a dzisiaj pokażę trochę ubrań. Nie jest tego za wiele, bo post z zakupami pojawił się całkiem niedawno, przynajmniej dla mnie, bo było to ponad miesiąc temu. Haul'i jednak nie ma u mnie za wiele, więc dwa w takim odstępie czasowym to tutaj rzadkość, haha. ;) A teraz po tym krótkim wstępie zapraszam do czytania. :)


Zacznę może od spódniczki. Tego typu ubrań u mnie w szafie nie ma za wiele, to moja druga tego typu rzecz. Ta spódnica od razu wpadła mi w oko! Na dodatek była na wyprzedaży, kosztowała 29zł z bodajże 49zł, więc stwierdziłam, że ja wezmę. Jest naprawdę urocza, ale niestety mało ubrań z mojej szafy do niej pasuje... ;/ 


Ta bluzka od razu mnie urzekła swoim nadrukiem. Do tego jest bardzo wygodna i trochę luźniejsza. Będzie pasowała do wielu stylizacji. :)



Ten t-shirt natomiast bardzo mi się spodobał, bo wygląda na taki luźny, chłopięcy, codzienny. Takich ciuchów nie mam za wiele, więc ten się przyda. ;)



A poniżej możecie zobaczyć prześliczną sukienkę w kwiaty. Nadruk ma cudowny, jest trochę luźniejsza i trochę elastyczna. Bardzo mi się spodobała, a cena tylko mnie do niej przekonała - kosztowała 29 zł, z 59zł. :) W rzeczywistości ma trochę inne kolory, to wina światła.


Nowością w mojej szafie są też te spodenki. Kupiłam je z myślą o chodzeniu na co dzień, są raczej zwykłe i sportowe, na WF też się nadadzą. Ten nadruk z motylkiem jest jednak jak dla mnie beznadziejny, ale nie mam żadnych spodenek na co dzień, a te są na dodatek bardzo wygodne, a takich szukałam. Cena też mnie przekonała, bo to tylko 19 zł.


I na koniec klapki z Pepco, za jedyne 5 zł! I jak tu ich nie wziąć... ;) Wiele blogerek je też pokazywało i zachwalało. Ja wzięłam akurat te, bo miała je Ssarusska, i u niej bardzo mi się one spodobały. Były też w czarno biały aztecki wzór.

19 komentarzy:

  1. Cudowne ciuszki :)
    life-is-being-wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne to wszystko, mi osobiście najbardziej podoba się T-shirt. :)
    U mnie:
    Projektowanie ubioru:kolekcja z 2010 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Fajne zakupy!
    U mnie też by się jakieś zakupy przydały, ale na razie wypoczywam na wsi :)
    Ja bardzo lubię spódniczki tego typu: słodkie, schludne i przed kolano (bo taka chyba jest, nie? ;)
    Co do spodenek, szukam takich na WF, jednak nie takie krótkie, fajnie by było mieć długie dresowe spodnie ze zwężonymi nogawkami- szare :) Wiesz, że gdzie mogę w dobrej cenie takowe znaeźć?

    A klapki potrzebuję, chociaż może nie na ten rok, ale nie wiem czy w ogóle są jeszcze w Pepco. Kiedy je kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapraszam do mnie

      http://memoriesandoblivion.blogspot.com/

      Usuń
    2. Japonki kupiłam na początku sierpnia, a więc może już ich nie być. Ja szukam takich spodni dresowych, ale jak na razie nie znalazłam, więc niestety nie wiem, gdzie takie znajdziesz.
      Milego wypoczynku na wsi, sama tam mieszkam, a raczej w malym miasteczku. :)

      Usuń
  4. urocza spódniczka, taka dziewczęca c:

    http://julga-and-julczi.blogspot.com/2014/08/internet-friends.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta druga bluzka jak i japonki. U mnie pogoda :3 też jest nie najlepsza raz jest ładnie, a raz brzydko. Pozdrawiam :) :)

    http://paavao.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta druga bluzka :)
    Też lubię mieć takie wygodne spodenki na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluzka :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy kupiłaś! Najbardziej podoba mi się spódniczka i ta druga bluzka ;3

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica mega! W sam raz na lato :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mis ies pódnica i klapki :)!

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie koszulki :)

    http://cheffiex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. koszulki są bardzo ładne i spodenki :*

    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczne ciuszki :)

    Zapraszam :)
    greentea83.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi najbardziej spodobała się sukienka, piękna ! :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Druga rzecz - koszulka jest cudowna! :)

    http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne ciuszki :)
    obserwuję więc zapraszam na mojego bloga :)
    http://mylifeestyleblog.blogspot.com/
    odwdzięczę się za każdą obserwację więc jeśli możecie kliknijcie 'obserwuj' bardzo ważne
    z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta czarna bluzeczka jest świetna :>

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.