27 wrz 2014

Co się działo // mały haul

Cześć! Co tam u Was słychać? U mnie wszystko dobrze, właściwie nic ciekawego się nie dzieje. W środę byłam u dentysty, w następną idę ponownie. Niestety cały czas zapominałam o tym, żeby w końcu do niego iść, to teraz mam za swoje! W piątek pojechałam też do okulisty. Od tamtego roku znów pogorszył mi się wzrok i okulistka kazała mi nosić okulary cały czas. Wcześniej miałam je tylko do czytania, komputera itd. Mam jednak nadzieję, że w końcu będę miała soczewki kontaktowe i okulary pójdą w odstawkę. Oby tak było, bo za nimi nie przepadam i najchętniej nie używałabym ich wcale. Niestety często jest to konieczne.

Dziś przy okazji posta chciałam Wam też pokazać kilka drobnych nowości, nie jest tego dużo, jedynie jakieś drobiazgi. Znów trochę się uzbierało, a że polubiłam robienie haul'i, to z chęcią Wam je pokażę, bo wiem też, że lubicie tego typu posty. Zresztą ja sama bardzo je lubię. :) Postaram się wszystko krótko opisać, ale nie wiem, jak to wyjdzie. ;)

Zacznę może od kosmetyków. Ich nie ma u mnie nigdy zbyt wiele, bo po prostu nie używam ich jakoś specjalnie dużo. ;) Od lewej możecie zobaczyć : nawilżający krem przeciw niedoskonałościom z efektem matującym z Kolastyny - ma bardzo fajne opakowanie, które mi się spodobało; krem do rąk z ceramidami i koncentratem lipidowym - jest to już moja chyba 3 tubka tego kremu, bo bardzo mi przypadł do gustu. Nie tak bardzo jak ten z Kolastyny (więcej o nim w letnich ulubieńcach 2014), ale też jest okej. :) Na samym końcu znajduje się dezodorant z FA, w sumie nie wiem, po co Wam go pokazuję, no ale niech już będzie. xd

Nigdy bym się po sobie nie spodziewała, że kupię te buty. Jednak się stało, i wcale nie żałuję! Gdy zobaczyłam je u innych - na nogach, na zdjęciach, na blogach, gdy zaczęłam w nich chodzić (na razie nie za wiele), gdy zobaczyłam jak bardzo są wygodne. Teraz śmiało mogę powiedzieć : sztyblety to moja nowa miłość! ;)


A teraz typowe pierdółki : kolczyki w kształcie bananów (czemu by nie? ;)) i gumki do włosów. Gdyby kogoś to ciekawiło, kupiłam je (gumki) w rossmanie za ok. 3-4 zł, a w opakowaniu było ich ok.12. 


Na sam koniec zostawiłam wspaniałą, milusią, wygodną, luźną bluzę. Kolor ma śliczny, jak najbardziej mój, a gdy się ją założy, to jakby otulić się ciepłym, milusim kocyckiem! Czyli coś idealnego na jesień i zimę. :) Szczerze Wam polecam zajrzeć do C&A, gdzie są te bluzy. A cena tylko zachęca - kosztują w okolicach 40 zł, na pewno nie więcej. :)
W mojej szafie znalazły się też dżinsowe, szare szorty z secondhandu, bo szortów mam mało i się przydadzą. :)

19 komentarzy:

  1. Swietne rzeczy! Mam podobne buty :*

    millieees.blogspot.com - zapraszam, dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia oraz świetny design!
    Jesteś naprawdę utalentowana, życzymy ogromnych sukcesów w blogowaniu!
    Zapraszamy na naszego bloga!
    --------------------------
    talia-andzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty! Poluję na podobne, ale ze skóry, bo Twoje są chyba z zamszu (trudno rozróżnić na zdjęciu) ;)
    Do tego zgadzam się z przedmówczynią- świetny design bloga! :D

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to zamsz. Gratuluję spostrzegawczości, bo ja na zdjęciu chybabym nie rozróżniła. ;)

      Usuń
  4. Ja również noszę okulary i chciałabym mieć w końcu soczewki kontaktowe ;)
    Najbardziej spodobały mi się te buty! Piękne są :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne buty *o*

    julga-and-julczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne botki :)

    sarabrych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podobają mi się Twoje buty!

    http://life-by-monika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. buciki śliczne!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sztyblety są bardzo modne już chyba od zeszłego sezonu,mój numer 1 :) Śliczny blog. / Jestem nowa na blogspocie, byłoby mi bardzo miło gdybyś zechciała mnie odwiedzić http://polinska.blogspot.com :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten krem do rąk z Ziaji. Buty są świetne! :)

    http://lukrowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny buty, bardzo chciałabym takie mieć ^^
    haha, ciekawe kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem do rąk by mi się przydał zwłaszcza z takiej świetniej firmy jak ziaja :)
    obserwuję! Zapraszam do mnie. Jeśli ci się spodoba to wiesz co robić :D <3

    you-chapter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. buty super , miałam podobne ,ale nie przetrwały próby czasu :< am nadzieje ze tobie dlugo posluza :)
    http://antiqueswardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zakupy :)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ♡ też będę musiała wybrać się do okulisty :( bluza super, lubię takie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne buty ^^

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne buty ;) Widzę, że zakupy udane ;D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.