14 wrz 2014

Letni ulubieńcy 2014

Lato zbliża się ku końcowi, mamy już wrzesień, 23 dnia tego miesiąca zacznie się już jesień (ktoś tu rymuje :D). Dlatego dziś przychodzę do Was z ulubieńcami tego lata. Co prawda miałam zrobić ten post wcześniej, jednak nigdy się nie złożyło. Dlatego dopiero teraz, 14 września możecie przeczytać o ulubieńcach wakacji i nie tylko. Na szczęście zdążyłam przed jesienią, z czego bardzo się cieszę! :) Może i na zewnątrz jest ona widoczna, ale kalendarzowo i astronomicznie jeszcze jej nie ma. A więc zapraszam do czytania! :)


Kosmetyk, który zdecydowanie był moim ulubionym, to odżywczy krem do rąk z Kolastyny. Działał naprawdę świetnie, mocno nawilżał, był wydajny, ładnie pachniał oraz miał bardzo dobre zamykanie. Jak na razie to najlepszy krem do rąk, jaki kiedykolwiek miałam! To na pewno nie było moje ostatnie opakowanie tego produktu :) Do tego na nadchodzące, zimne miesiące sprawdzi się naprawdę dobrze i bardzo serdecznie Wam go polecam!


Kto jeszcze nie słyszał o serii Dary Anioła, ten zaraz usłyszy. Ja w te wakacje miałam okazję przeczytać wszystkie książki  z tej serii, czyli : Miasto Kości, Miasto Popiołów, Miasto Szkła, Miasto Upadłych Aniołów oraz Miasto Zagubionych Dusz. 24 września ukaże się też część szósta - Miasto Niebiańskiego Ognia. Mam nadzieję, że i tę część będę mogła przeczytać. Najbardziej spodobały mi się części 1 i 3, reszta już nie tak bardzo. Pierwsza książka bardzo mnie wciągnęła, bo była taka inna, taka nadzwyczajna. Z trzecią również się polubiłam. Niestety książki były dla mnie trochę przewidywalne, czasami nawet nudnawe. Jedak mimo to mogę Wam je szczerze polecić, bo są naprawdę świetne i bardzo mi się podobały. :)
Na zdjęciu części 3,4, i 5. Okładki raczej nie są jakieś bardzo ładne, ale da się przeżyć. Ważne, co sama książka zawiera. ;)



Kombinezon w kwiaty, czyli mój kolejny ulubieniec. Jak się można domyślać, ubraniowy. Jest naprawdę wygodny, ładny,  przewiewny, modny i idealny na lato. Ma również kieszenie, które bardzo się przydają. To oczywiste, że nie mogło go tutaj zabraknąć! ;)

A teraz kategoria, która pojawiła się tutaj tylko raz - czas to zmienić. A chodzi o dodatek. W tych miesiącach zdecydowanie najczęściej nosiłam czarną, zwykłą, szmacianą torbę. W ostatnim czasie zrobiły się bardzo popularne i modne. Moją dostałam jako reklamówkę, gdy kupowałam w jakimś ekologicznym sklepie bluzę. A że te torby stały się tak popularne, to zaczęłam z tą ''reklamówką'' chodzić. Jednakże wcale na nią nie wygląda. Poza tym jest bardzo pojemna i wygodna, pasuje mi też do wszystkiego. :)
Na zdjęciu jest trochę wyblakła, w rzeczywistości jest bardzo czarna i wygląda o wiele lepiej. ;)


Jeśli chodzi o ulubione zdjęcie, to w okresie wakacyjnym i letnim za wiele ich nie zrobiłam. A właściwie zrobiłam, ale większość była do postów tematycznych, takich jak te z serii powrót do szkoły. Mimo to znalazłam swoje ulubione. Możecie je zobaczyć poniżej. :) A więcej zdjęć z tej jakby serii zobaczycie już niebawem. :)


Przedostatnimi ulubieńcami tego lata są trzy piosenki. Nie mogłam się zdecydować na jedną, a że lato obejmuje prawie 3 miesiące, pozwoliłam sobie dodać ich tutaj właśnie tyle. ;) 

Demi Lovato & The Vamps - Somebody To You 


Amy Diamond - Another Day 


Ariana Grande &Iggy Azalea - Problem



Ulubieńcem jedzeniowym w lecie były oczywiście owoce. Kiedyś już pisałam, że lato to czas na owoce. Jest ich wtedy najwięcej i zarazem są najtańsze. Są też bardzo zdrowe, mają wiele witamin i minerałów, ale też mało kalorii. Na dodatek jest ich tyle rodzai, typów, że każdy znajdzie jakieś dla siebie. Ja w tym roku najchętniej zajadałam się arbuzami i nektarynkami. ;)
Jacy byli Wasi letni ulubieńcy?

9 komentarzy:

  1. Moimi ulubieńcami są maliny i piosenka Ariany, "Problem". Mogłabym jej słuchać na okrągło!

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham maliny <3

    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda ten kombinezon w kwiaty! Moimi letnimi ulubieńcami również są owoce i piosenka Ariany Grande <3
    Śliczne jest to Twoje ulubione zdjęcie :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Te torby na prawdę są popularne i mam zamiar sobie taką kupić w sinsay bo widziałam kilka fajnych. Nie dość, że się dużo zmieści to na pewno jest wygodnie :)

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetni ulubiency

    Zapraszam do mnie!:)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam serie Dary Anioła :)
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kombinezon jest uroczy <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Indila S.O.S <33
    http://glamfaceeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.