22 wrz 2014

Poniedziałek

Cześć! :) Dziś mamy poniedziałek, a więc pierwszy dzień po weekendzie. W sumie nie jest tak źle, chociaż znów wszystko minęło bardzo szybko. Nie wiem, co się dzieje z tym czasem. Raz gna przed siebie na złamanie karku, a raz drepcze wolno w miejscu… Dopiero co był przecież piątek, a teraz znów poniedziałek. O matko, i jak tu się połapać z datami? Ostatnio mam z tym spory problem, bo może i wiem, jaki jest dzień tygodnia, ale który to już kompletnie nie! Też tak macie? 
Pogoda, którą widzicie na zdjęciach, niestety już zniknęła. Od soboty wieje, pada i jest zimno. Dopiero jakiś czas temu wyszło słońce, mam nadzieję, że zostanie na dłużej! Chcę się  jeszcze nacieszyć tą piękną, słoneczną jesienią, a nie szarą i burą! Natomiast na fotografiach niżej możecie zobaczyć mojego kota na parapecie. Aktualnie Borówka śpi na moich kolanach i mruczy. Ona ogólnie bardzo polubiła się z komputerem, między innymi lubi siadać przed monitorem i łapać kursor. ;) Czasami też próbuje coś pisać na klawiaturze, ale raczej jej to nie wychodzi. ;) Zdjęcia wyszły trochę ciemne, ale to wszystko przez to, że robione były pod słońce. Jednak mi się podobają, a Wam?



16 komentarzy:

  1. no i kolejny poniedziałek - oby do piątku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ♡ ja nawet trochę lubię poniedziałki.. mam wtedy więcej energii niż przez resztę tygodnia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    blog : http://julcze-blog.blogspot.com/
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją ! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    jaki słodki koek

    OdpowiedzUsuń
  4. No to byle do weekendu:( Swietny post! <3

    millieees.blogspot.com - Dopiero zaczynam, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również zdarza się często zapominać jaki jest dzień tygodnia ;D
    U mnie też pogoda nie jest najlepsza. Słodki kociak! Świetne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kotek :) Aby do piątku ! :)
    Po zatym zauroczył mnie wygląd twojego bloga i obserwuję! :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)
    Weronika.
    werr-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kotek przecudnie wyszedł :)

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaoberwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy kociak :)
    Ja mam wakacje do końca września, więc niedługo też zacznę odliczać czas do weekendu :P U mnie jest niestety strasznie zimno :( Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na konkurs.

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki kotek:)
    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny kociak ;3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny kotek♥
    http://aishiteru6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też w roku szkolnym zupełnie nie umiem połapać się z datami :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kotek :)
    Faktycznie coraz zimniej na dworze :/
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.