6 wrz 2014

Szkolne stylizacje

Witajcie! Dziś przygotowałam dla Was, jak już widzicie po tytule, moje propozycje strojów do szkoły. Z racji tego, że są to zestawienia szkolne, nie mogłam sobie na zbyt wiele pozwolić. Na przykład na obcasy, które w szkole kompletnie by się nie sprawdziły, bo liczy się wygoda, którą stawiamy na pierwszym miejscu. Na eleganckie naszyjniki, sukienki, torebki, jak w poprzednich stylizacjach - w końcu szkoła to nie rewia mody. ;) Czasami było to denerwujące, ale w końcu udało mi się stworzyć 6 stylizacji do szkoły. Oczywiście na inne okazje też będą dobre. Mam nadzieję, że czymś Was zainspirowałam, bo to właśnie o to tutaj chodzi. ;)


1.  Jeszcze w letnim klimacie. :)



2.

3.

4.  Na początku było lato, to i znalazł się tu zestaw na chłodniejsze dni, które zaczną się już za niedługo... Na razie mamy jednak lato, więc to jeszcze poczeka. ;)
5.  Nie mogłam się powstrzymać przed dodaniem tej sukienki! Nie mogłam znaleźć żadnej odpowiedniej do szkoły, ale ta może się nadać. Zestaw przypomina mi lata ubiegłego wieku, osobiście bardzo mi się podoba! Do szkoły tak trochę nie bardzo, ale na jakiś szkolny bal, czy inną szkolną imprezę czemu nie? ;)

6.

Które zestawienie spodobało Wam się najbardziej? :)

13 komentarzy:

  1. 3,4,6 <3 Śliczne!
    http://sohunex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie śliczne ale najbardziej podoba mi się 3 :D
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się nr. 4 :3 Idealnie w moim stylu :D
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie świetne stylizacje! Najbardziej podobają mi się 3, 4, 5 *.*

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna 1 i 4 <333


    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna 1,4 i 5 :) a w piętek sukienka jest boska <3
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia bluzka chyba nie nadaje się do szkoły :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy i przedostatni najlepszy :)


    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam post o szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne looki, aż nie umiem wybrać najlepszego ;d
    dzisbeznazwy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem drugie przebiła wszytsko , ale w sumie to zależy kto co lubi. :) W pierwszym zdecydowanie byłoby o tej porze za zimno. No chyba że się nałoży jakieś rajstopki czy coś w tym stylu. :)

    http://wlosyprobkitest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zestawy <3 Super blog!
    Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam :) http://tanczacawkolorach.blogspot.com/2015/07/stylizacja-na-co-dzien.html - stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.