18 wrz 2014

TAG : Zaksiążkuj nazwę bloga

Hej, miśki! 
Dziś przygotowałam dla Was tag, którego nie widziałam jeszcze kompletnie nigdzie, oprócz tego bloga, skąd go wzięłam, a jest naprawdę fajny. Zwłaszcza dla książkomaniaków, którym ja sama jestem. ;)

Zasady : Dobierz książkę do każdej litery nazwy twojego bloga. Jaką? Taką, która zapadła ci w pamięć, ulubioną, znienawidzoną, taką, którą chcesz przeczytać, co tylko przyjdzie ci do głowy. Czasami jest to dosyć trudne, ale zabawa jest naprawdę przednia, dlatego też polecam Wam zrobienie takiego tagu, a zwłaszcza jest to wskazane dla molów książkowych. ;) Jeśli masz na to ochotę, pamiętaj tylko o dodaniu linka do mojego bloga, do posta z  tym tagiem. 



Joanka Blog
- Namęczyłam się z tą literą, nic nie mogłam wymyślić. Szukałam dosyć długo, ale nic nie wymyśliłam, więc postanowiłam umieścić tutaj... Jasia i Małgosię! Bajka dla dzieci, którą słyszałam i oglądałam miliony razy w dzieciństwie. Nie była co prawda moją ulubioną, ale też ją lubiłam, a zwłaszcza moment, gdy była chatka z piernika! ;)
O - Omega, powieść Marcina Szczygielskiego. Świetnie napisana, świetnie wymyślona i ogólnie świetna książka! Bardzo lubię jego utwory, mimo że przeczytałam tylko trzy z nich. Jest to co prawda powieść fantastyczna, ale nawet mnie przypadła do gustu. :) Polecam, polecam i jeszcze raz polecam!
A -  Na początku myślałam, że nic na tę literę nie znajdę, ale na szczęście się pomyliłam! ;) Akademia Wampirów Richelle Mead. Książka bardzo mi się spodobała, niedawno do kin wszedł film na podstawie tej powieści, ale według mnie jest kompletnie inny od książki.
N - Niezgodna. Ta książka pierwsza przyszła mi na myśl, bo ostatnio widziałam zwiastun filmu na podstawie tej powieści.  O samej książce nie za wiele wiem, ale pewnie jest podobna do filmu, bo jakżeby inaczej? ;) Dużo osób ją też poleca, dlatego chciałam ją ostatnio przeczytać, ale w mojej bibliotece jej nie ma i muszę poszukać gdzie indziej.
K - Kosogłos, czyli ostatnia część trylogii Igrzysk Śmierci napisanej przez Suzanne Collins. Według wielu osób była tą najlepszą ze wszystkich trzech, ale dla mnie raczej nie, mimo że była równie świetna jak reszta. 
A - Ania z Zielonego Wzgórza Lucy Maud Montgomery. Może to dziwne i wstyd się przyznać, ale nigdy nie czytałam tej książki, mimo że zawsze chciałam.


B - Bransoletka Ewy Nowak. Ogólnie bardzo lubię czytać książki tej Autorki, bo są z mojej ulubionej kategorii (?) literackiej, czyli młodzieżowej, życiowej. 
L - Lew, czarownica i stara szafa. Całkiem fajna książka, aczkolwiek reszta z serii ''Opowieści z Narnii'' jest jak dla mnie nie za dobra i reszty nie lubię. 
O - Ostatnia spowiedź Niny Reichter. Kiedyś ciągnęło mnie do tej książki, widziałam ją na wielu blogach, a opis zachęcał. Nawet brałam udział w konkursach, żeby ją wygrać (niestety mi się nie poszczęściło), ale potem o niej zapomniałam. 
G - Litera, na którą niczego, kompletnie niczego nie mogłam wymyślić. Przez to ten tag pisany był przez strasznie długi okres czasu, ale w końcu, po tylu wysiłkach, udało mi się znaleźć książkę na G. Nie mogę zrozumieć, jak mogłam to przeoczyć. Gwiazd naszych wina! Przecież o tej książce trąbili wszyscy, wszyscy ją polecali, wszyscy ją czytali, i to na nią całkiem niedawno był taki szał. Ja niedawno, gdy szum już właściwie ucichł, również po nią sięgnęłam. Jestem przy 4 rozdziale i powieść bardzo mi się podoba! Jednak nie jest jakaś mega genialna. Chociaż nie doszłam jeszcze do końca, więc to chyba za pochopna opinia.


I tak oto udało mi się zrobić ten tag, chociaż wcale nie było to takie proste! :) Dajcie znać, jak Wam się podobał i czy zrobicie taki u siebie. ;)  

14 komentarzy:

  1. nie słyszałam o tym - rewelacyjny pomysł!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jest fajny pomysł na tag - pierwszy raz się z nim spotkałam i z przyjemnością przeczytałam. Znam kilka książek, ale widzę, że większość nie jest w tym gatunku, który lubię. Może jednak kiedyś po nie sięgnę :)

    http://onelittlesunbeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym tagu!
    zapraszam do mnie.:*
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Ja niestety miałabym pewnie z tym problem, bo zazwyczaj zapominam tytułów książek, jakie przeczytam. Nawet, jeśli bardzo mi się spodobały hahah

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  5. Wow.. Oryginalny post !
    Dobry pomysł byłby z filmami od pierwszych liter nazwy :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag.
    U nas konkurs do wygrania jedna z pięciu bluz. Wpadniesz?
    http://susan-and-olivia.blogspot.com/2014/09/giveaway-oasap.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten tag ale niestety moja nazwa jest o wiele za długa :D

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie! Choć u mnie byłoby bardzo trudno, bo nie czytam często :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam jeszcze o tym tagu, ale kiedyś na pewno go u siebie zamieszczę. :)
    http://kamillyxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy jeszcze nie spotkałam się z takim tagiem! Bardzo pomysłowy :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej! Super pomysł, może.zrobię u nas :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.