11 wrz 2014

Zakupy, szkoła, koty, blog

Hej Wam! Rok szkolny zaczął się na dobre, drugi tydzień szkoły dobiega końca. Za mną już kartkówka i sprawdzian, czeka mnie ich jeszcze więcej. Staram się teraz bardziej przykładać do nauki, jak na razie mi to wychodzi. Niestety, przez to mam też mniej czasu na bloga, na pisanie, a przede wszystkim na robienie zdjęć. Coraz częściej zdarza mi się nie wejść na komputer, na przykład wczoraj i przedwczoraj miałam zapełniony dzień, tak że nie było już na to czasu. Wczoraj po szkole odrobiłam zadania, pouczyłam się do sprawdzianu z historii i spełniłam inne swoje obowiązki. Potem w końcu pojechałam na zakupy, po buty na jesień. Niestety, wszędzie weszła nowa kolekcja i ceny są dosyć wysokie. Kupiłam tylko sztyblety (!), bo tata powiedział, że będzie to moja druga para. Pierwszej jak na razie nie mam, ale wystarczą na razie te. Nigdy bym się nie podejrzewała o kupno tego typu butów, jakoś nie byłam do nich za bardzo przekonana. A jednak, jak życie potrafi zaskoczyć człowieka. ;) Za niedługo pokażę Wam je oraz jeszcze inne nowości, ale nie jest ich za wiele. Zresztą haul'i u mnie przez wakacje trochę się pokazało, dlatego chyba już wystarczy? ;)
Teraz zostawiam Was z mix'em zdjęć, które uzbierały się przez wakacje i ostatnie tygodnie. Na większości z nich są moje koty, ale nic dziwnego, w końcu jestem kociarą. ;) Zmykam, miłego wieczoru.
♡ Jeszcze z lipca - tort urodzinowy.  Nie dość, że przepyszny, to jeszcze ładnie wygląda. ;) ♡ Gdzie koty lubią spać najbardziej 1. ♡ Dary Anioła-Miasto Kości. Świetna książka, za niedługo przeczytacie tu o niej więcej. ;)  ♡  Taaaki jestem długi! ;) ♡ Dziwne miny Aśki.  Wakacyjne lody - jedne z ostatnich.   Ciasteczka własnej roboty, pyszota!  Borówka.  Gdzie koty lubią spać najbardziej 2.♡ Pierwsza noc razem w łóżku. ♡ Gdzie koty lubią spać najbardziej 3. ♡  Koty, koty, koty ♡ Gdzie koty lubią spać najbardziej 4. ♡ 

6 komentarzy:

  1. hej :D pierwsza... super, że nie poddajesz się pod nawałem obowiązków, a jeśli znajdziesz chwilkę, zapraszam do mnie:
    http://moj-magiczny-zakatek.blogspot.com/
    PS Również jestem kociarą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ;) Ja także staram się bardziej przykładać do nauki, ale mam przez to mniej czasu na blogowanie ;/
    Również uwielbiam koty ♥

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post i śliczne zdjęcia :)

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, rzeczywiście w większosci kotki ;) najgorszą stroną roku szkolnego jest brak czasu
    http://opowiastki-prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. również jestem kociarą :D


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodziak :) śliczny kotek <3

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.