11 paź 2014

11.10.2014., sobota

Cześć, kochani! 
Dziś miał być inny post, z innymi zdjęciami, ale niestety blogger strasznie zepsuł ich jakość! U mnie na komputerze wyglądały bardzo ładnie, ale gdy je wgrałam do posta… Masakra. Mam nadzieję, że uda mi się to jakoś naprawić (oby!), bo inaczej zaprzepaszczę kilka naprawdę wspaniałych (przynajmniej według mnie) fotografii. Byłam też dzisiaj na zdjęciach w ogrodzie, bo pewien krzew wydał niedawno piękne kwiaty. Udały się bardzo, zwłaszcza że motyl, który na nich usiadł, też dał się sfotografować, nawet gdy przystawiałam aparat bardzo blisko niego. Siedział tam tak długo, że mam mnóstwo jego ujęć, z czego jestem bardzo zadowolona. Pojawią tutaj już za niedługo, poczekają w kolejce, bo fotografii ostatnio bardzo dużo się uzbierało! Uwielbiam fotografować jesień, więc nic dziwnego! ;)
A co u Was słychać? Dobrze Wam idzie w szkole? U mnie nie tak źle, chociaż ostatnio znów miałam nawał kartkówek i testów... Poza tym wszystko dobrze, poza małego (może nie aż tak małego) problemu z moją kotką. Nie chcę tutaj tego wszystkiego roztrząsać, ale mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. :)
Teraz już Was zostawiam, bo miała być to krótka notka, a wyszło jak zawsze! ;) 
Miłego weekendu! 

10 komentarzy:

  1. też czasami mam tak, że blogger zmienia jakosc ;-; Mam nadzieję że uda ci sie je poprawić!

    millieees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :) Ja też uwielbiam jesień, i mam nadzieję że pokażesz nam zdjęcia! :)

    http://julia-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam jesień! :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nienawidzę jesieni, bo u mnie cały czas wtedy pada. :(
    Zapraszam do mnie murderercookies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mi w szkole idzie nawet znośnie :) Ja kocham tegoroczną jesień :)
    zapraszammm ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam jesień jak co roku!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.