22 paź 2014

Butterfly

Witajcie. :)
Czas mi strasznie ucieka, nie mam na nic czasu. Gdy znajdę chwilę wytchnienia, wykorzystuję ją, jak tylko się da. Nie myślcie sobie tylko, że jestem pilną uczennicą, co siedzi z nosem w książkach, przez co nie ma czasu, bo tak wcale nie jest... Czasami chciałabym być właśnie taką osobą, ale nauka zupełnie mnie nie pociąga i wolę uczyć się dla siebie. Na razie jakoś specjalnie do szkoły się nie uczę, a złych ocen nie mam, więc jest dobrze. Niestety, w przyszłym tygodniu czekają mnie 4 sprawdziany, w tym z geografii, więc na niego na pewno uczyć się będę.
Co do pogody, to jest beznadziejna. Od kilku dni pada, pada, i jeszcze raz pada! Na dodatek jest ciemno, buro, zimno i ponuro. W któryś dzień ma też padać deszcz ze śniegiem... A ja nadal nie kupiłam butów na jesień (ani na zimę...) i najwyższy czas to zrobić. Obym znalazła takie, które mi odpowiadają, bo ostatnio takich nie znalazłam.

Jeśli chodzi o dzisiejsze zdjęcia, to są to właśnie te, o których wspominałam Wam w chyba przedprzedostatnim poście. Przedstawiają motyla, który pięknie pozował mi do zdjęć. Podchodziłam bardzo blisko, praktycznie dotykałam go aparatem, a on nic. Był bardzo wyrozumiały i dawał się fotografować, zmieniał też pozycje, haha. Dlatego zdjęć jest tak dużo i podzieliłam je na dwie części. Dziś dodaję ich większą część, w najbliższej okazji następne. W każdym bądź razie mi podobają się bardzo, a Wam? :)






10 komentarzy:

  1. Nie mogę uwierzyć, że ten motyl nie odfrunął! Może wykonywał ciężką pracę i nie chciał dostać "ochrzanu od szefa"? Haha. Co do szkoły i nauki - totalnie Cię rozumiem! Nie mam siły, ochoty by chociaż podjąć próbę do wzięcia się za naukę. Do tego wszystkiego dochodzi również anemia, przez co całe dnie spędzam na spaniu lub odpoczywaniu, gdyż nie mam siły fizycznej na nic innego. To nie jest czasem tak, że mogą być tylko dwa sprawdziany w ciągu tygodnia? U mnie tak jest, ale może to też zależeć od statutu szkoły. Co do innej Twojej notki odnośnie youtuberów - widzę, że głównie dziewczyny oglądasz :) Większości nie znam, więc może się skuszę w wolnej chwili pooglądać.
    Zapraszam do siebie -
    http://envdi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że dzięki mnie zaczęłaś nosić okulary :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, naprawdę :) Odważny gość z tego motylka. <3
    Ale jeśli jeszcze raz tak się spóźnisz z terminem dodania postu, to naprawdę, zapłakam! Codziennie sprawdzałam, czy post jest, a go nie było. Martwiłam się! :D
    http://moj-magiczny-zakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć. :) Postaram się dodawać posty mniej więcej regularnie. :)

      Usuń
  4. Jakie piękne zdjęcia, świetna jakość, czym je robisz ? :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłaś na motyla modela! ;) Jeśli chodzi o szkołę to też nie mam ochoty na naukę i nie mam na nią też zbytnio czasu bo mam róże inne zajęcia od samorządu szkolnego do szkolnej gazetki, spędzam ogólnie dużo czasu w szkole ale nie na nauce ;)
    http://optymistyczna-realistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi jeszcze nigdy nie udało się zrobić zdjęcia motyla z bliska. Świetnie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudowne zdjęcia! Bardzo blisko pokazane, podobają mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale mega zdjęcie, mam pytanie.

    xoxo,
    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.