8 paź 2014

DIY : Jesień zamknięta w słoiku

Dzień dobry! :)
Dziś znów jesienny post, no ale co ja poradzę, skoro wszędzie ją widać i czuć? Mam nadzieję, że Wam to za bardzo nie przeszkadza, bo ja sama bardzo tę porę roku lubię i mi to zupełnie nie wadzi. :) A więc przychodzę do Was z obiecanym DIY. To już druga notka z tej serii, obiecałam Wam, że będzie ich więcej i jest. :) Jest ono bardzo proste oraz, co ważne, mało wymagające i zajmujące mało czasu. Podobne mogliście zobaczyć już na blogu Mery&Blue, ale nie wszyscy mogli je widzieć, a ja też chciałam Wam pokazać swoją wersję. :)

Co nam będzie potrzebne:
● słoik - może to być zwykły słoik np. po ogórkach, ale bez etykiety. Nie musicie kupować go specjalnie w sklepie. 
 rzeczy, które kojarzą Wam się z jesienią, lub które możecie łatwo ''zdobyć'', takie jak liście, kasztany, jarzębina (ja jej niestety nigdzie nie znalazłam), uschnięte kłosy zbóż, szyszki, uschnięte kwiaty, i inne tego typu rzeczy. Ja skupiłam się na liściach, więc jest ich tutaj najwięcej. 


Wykonanie :
Nie ma w tym nic trudnego ani skomplikowanego. Wkładamy po prostu wszystko razem do słoika. Dodatkowo możecie go obwiązać wstążką, o czym ja zapomniałam, dlatego nie możecie zobaczyć tego na zdjęciach. Słoik możemy też zakręcić, ja na razie tego nie zrobiłam, bo bez tego wygląda lepiej, pachnie też całkiem ładnie (ale nie czuć tego w pokoju). Być może jednak będę zmuszona to zrobić, gdy zacznie to wszystko gnić i śmierdzieć, ale na razie nic takiego się nie dzieje. 

Dekorację postawiłam na półce, gdzie akurat miałam wolne miejsce do zagospodarowania. Wokół słoika ustawiłam jeszcze świeczki, bo one również kojarzą mi się z jesienią, dodatkowo mają bardzo jesienne kolory. :)
Zrobiliście już jakieś jesienne DIY?
Co myślicie o tym pomyśle? 

10 komentarzy:

  1. Dobry pomysł z takim słoikiem! Jeszcze nie robiłam w tym roku jesiennego DIY, więc wielki czas, żebym się do tego zabrała ;)
    Przydatny post :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że masz świetne pomysły :) Jednak uważaj żeby ci te liście nie zgniły!
    zuuzolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda, chyba też muszę spróbować :)) Bardzo fajny blog.
    Obs za obs? Ja zaczęłam i liczę na rewanż! :)

    http://julia-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak pięknie to nazwałaś!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post^^
    A co do bloga- CUDNY! Szczególnie podoba mi się jego design, jest minimalistyczny ale i jednocześnie oddający każdy detal^^
    Pozazdrościć;) Muszę tu chyba częściej zaglądać, nie chcę niczego ominąć.
    hero-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie je wykonałam i wygląda niesamowicie! czekam na wieczór, kiedy zapalę świeczkę♥


    ☼olczblog.blogspot.com☼-KLIK

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.