1 paź 2014

Nawał zajęć

Hej! 
Znalazłam chwilkę, żeby napisać do Was posta, co zresztą nie było takie łatwe! Dziś miałam wyjątkowo zalatany dzień, a właściwie nadal go mam, bo jest dopiero po 19. Dlatego nie będę się dużo rozpisywać, to będzie raczej krótki post, taki właściwie o niczym. Wszystko wyjdzie w praniu. Zresztą Wy wiecie, że ja nie umiem pisać krótkich postów, hihi. Nie chciałam Was jednak zostawiać bez notki, bo ostatnia pojawiła się już jakiś czas temu, a gdy nie piszę przez dłuższy czas, mam wyrzuty sumienia. 
A więc mamy już październik, dziś pierwszy dzień tego miesiąca. Kojarzy mi się z deszczem i jesienną szarugą. No i niestety cały dzień padało, a raczej lało! Po osiemnastej wróciłam od dentysty i byłam cała mokra. Nowe sztyblety całe mokre, mam nadzieję, że nic się z nimi nie stanie. Poza tym dziś dostałam piątkę z angielskiego, jestem z siebie dumna! Niby zwykła kartkówka, ale z czasowników nieregularnych, co nigdy mi do głowy nie wchodziło. Zrobiłam jedynie 2 błędy, w tłumaczeniach. Oby tak dalej, a może jeszcze lepiej? ;)
Teraz się już Wami żegnam, czas na kolację i ciepłą herbatkę. :) Miłego wieczoru!
losowe zdjęcie z ostatnich dni

Postaram się, żeby następna notka była dłuższa, treściwsza i oczywiście będzie więcej zdjęć, bo ostatnio sporo ich się uzbierało. ;)

11 komentarzy:

  1. Przepiękne to zdjęcie jest :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też pada cały dzień, oby pogoda się poprawiła, w co wątpię.
    Gratulacje 5 z angielskiego, oby tak dalej ☺ Śliczny design bloga

    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję piątki! ;))
    życzę więcej takich ocen :p
    świetne zdjęcie ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję piątki z angielskiego i oby tak dalej! :)
    Piękne zdjęcie ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam już około 3 piątki z anglika! Lubię ten język! Wczoraj pisałam sprawdzian.
    Obserwuję i mam nadzieję że się odwdzięczysz!
    http://kaja-buziaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje dobrej oceny z angielskiego :) !
    to zdjęcie super, czekam na kolejny post!


    Pozdrawiam ♔Nakioo Blog - kllik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tej 5 z angielskiego! :)

    Zapraszam! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję <3

    therewherei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zawsze miałam problem z nauczeniem się czasowników nieregularnych... Gratuluję 5 :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To czekam na post ze zdjęciami :)
    Zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.