4 paź 2014

Skąpane w jesiennym słońcu

Hej, kochani! 
Wczoraj zaczął się weekend, który, muszę przyznać, był przeze mnie dosyć wyczekiwany. Tydzień kompletnie pozbawił mnie sił do działania i tylko wyczekiwałam piątku, żeby wszystko odespać oraz w końcu odpocząć. Spałam zresztą, jak na mnie, całkiem długo, bo do 10. Nie wiem, czy to wiecie, ale ja długo spać nie potrafię i zazwyczaj w soboty budzę się w okolicach 8:30. Jednak teraz musiałam być naprawdę zmęczona. Niestety, weekend pogodą nie zachwyca, a to słońce, które możecie zobaczyć na zdjęciach, chowa się za chmurami. Na szczęście prognozy zapowiadają na nadchodzący tydzień słońce, z czego się bardzo cieszę! :)
A co się dziś u mnie działo? Właściwie nic ciekawego, może nie licząc małego popołudniowego spaceru, podczas którego nazbierałam rzeczy potrzebnych do prostego i mało wymagającego DIY. Za jakiś czas Wam je przedstawię, więc możecie wyczekiwać! ;)

Od dziś natomiast zamierzam wręcz zalać Was jesiennymi, słonecznymi zdjęciami. Ostatnio uzbierało mi się ich całkiem sporo, a że jestem z nich naprawdę dumna postanowiłam się z Wami nimi podzielić. A z tych fotografii, które możecie podziwiać niżej, jestem bardzo zadowolona! :)






Jak podobają Wam się zdjęcia? :)

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam słoneczną jesień! A zdjęcia są śliczne :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przpiękne :D Co to za roślina, jeśli można spytać?
    Zapraszam do mnie:
    http://moj-magiczny-zakatek.blogspot.com/2014/10/gold-dreams-1.html
    Nie obrażę się za komentarz ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia, jaka to roślina. Rośnie w pół dzikim ogrodzie niedaleko mojego domu. Wiem jedynie, że jest trująca.

      Usuń
  3. oo świetnie, uwielbiam jesienne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Okulary podejrzewam, że będę nosic do szkoły :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten tydzień jak dla mnie na szczęście zleciał dosyć szybko , i powiem ,że źle nie było - ale tez czasem mam takie tygodnie jak ty ten ;)
    BĘDZIE LEPIEJ!
    a więc to co mi pozostało to czekać na twoje DIY - powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te zdjęcia <3 Ja też mam na blogu jesienny post, może wpadniesz?
    +Obs za obs? Daj znać u mnie, lub zaobserwuj i napisz o tym w komentarzu, na 1000% się odwdzięczę :)

    http://julia-and-fashion.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjecia! :*
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia :)

    zapraszam do siebie:
    atkaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ahhh ta jesień <3 piękne zdjęcia :)
    http://gold-cherry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia :) Ja w weekend spałam do 11:00. Musiałam odespać tydzień ciężkiej pracy.

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne zdjęcia;)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.