28 lis 2014

Kino // Gdzie ta paczka?!

Witam i o samopoczucie pytam! ;) Jak z Waszym, bo u mnie średnio - mogłoby być lepiej ale nie jest najgorzej. Wstawanie rano znów daje mi się we znaki i dziś, gdy około 15 położyłam się w łóżku żeby poczytać, po kilku minutach zasnęłam. Budziłam się co jakiś czas, a wstałam dopiero przed 17... Przynajmniej mam teraz energię, żeby do Was napisać. :)
Ale to nieważne, dziś miał być post o czymś zupełnie innym! Otóż jak po tytule widać, byłam w kinie. Początkowo miała jechać tylko moja klasa i dopełnienie autobusu, a zgłosiło się ponad 100 osób, pojechało ok. 108, nie licząc nauczycieli. W sumie to się nie dziwię, skoro nasza wychowawczyni w końcu się postarała i wybrała coś ciekawego. Możecie  się domyślać, jaki to był film, bo o nim mówią ostatnio wszyscy, nie spotkałam się  z nim tylko w blogosferze. Tak, to ''Igrzyska Śmierci. Kosogłos. Część 1''. Jak dla mnie był wspaniały, efekty genialne, dobór muzyki bardzo dobry (chociaż widziałam falę krytyki na ten temat), a sama gra aktorska - cud miód i malina! Moja koleżanka stwierdziła, że ekranizacja była nawet lepsza niż powieść, a u niej chyba się to zbyt często nie zdarza. Jak dla mnie, film z łatwością dorównywał książce i musiałabym się zastanowić, czy był lepszy. Ale ogólnie reżyser się bardzo postarał we wszystkich częściach, ja obejrzałam 1 i 3, dwójkę pewnie też za jakiś czas obejrzę, ale zakładam z góry, że dorównuje poziomom innym częściom. :) ''Kosogłosa'' polecam, polecam i jeszcze raz go Wam polecam! ;) 

Jeśli chodzi o informacje z tego posta, to niestety nowy telefon jeszcze mi nie przyszedł, jestem bardzo zawiedziona, bo zamówiłam go już ponad tydzień temu, przelew został zrobiony w niedzielę, paczkę wysłali we wtorek i... nic. Dziś nadal nie przyszła, a miała dojść po dwóch dniach, góra czterech. No i nie wiem, co ja zrobię, gdy przyjdzie mi np. jutro, na odbiór są tylko trzy dni, a nie miałabym wtedy możliwości odbioru. Będę dobrej myśli i może jakoś to wszystko pójdzie. :)

Ajć, znów się trochę rozpisałam, ale raz na jakiś czas chyba mogę? ;) O, właśnie, chciałam Was poinformować, że staram się pisać więcej postów tematycznych i w wersjach roboczych czekają już cztery gotowe! Nie mam pojęcia, jak mi się to udało, ale ważne że są. Nie chcę Was tylko zarzucać tymi codziennymi notkami i będę się to starała robić teraz rzadziej. Zmiana, jak dla mnie, na lepsze. :)
No i oczywiście jakieś zdjęcie mojego autorstwa musi być. Wybrałam tym razem takie ciemne, kojarzące mi się z jesienią, pogoda na zewnątrz jest w sumie podobna, więc czemu by nie? :) Zazwyczaj pojawiają się tu jasne, wesołe zdjęcia, więc dobrze czasem jest to czymś przełamać. 

20 komentarzy:

  1. Trochę dziwnie, że ta paczka jeszcze nie doszła, zwłaszcza, że zawartość jest dużo warta.
    Obserwuję, mam nadzieję, że ty też zaobserwujesz mojego bloga, jeśli ci się spodoba :)
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. długo czekasz, trudno stwierdzić co jest przyczyną:/!

    Pozdrawiamy!
    ♡ NASZ BLOG- KLIKNIJ ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że przyjdzie do ciebie paczka już niedługo :) A co do filmu to jeszcze nie byłam, a zamierzam się wybrać.

    livinginthedreams1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się wybieram na ten film i jakoś wybrać nie mogę :) ale myślę, że wkrótce uda mi się to nadrobić.
    bardzo podoba mi się twój blog- treść jak i szata graficzna. obserwuję :)

    xoxo,
    www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby jak najszybciej przyszła ta paczka :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlatego ja nie jestem fanką zamawiania przez internet.
    http://perlley-suzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie jestem, było to moje pierwsze takie zamówienie. ;)

      Usuń
  7. Musze sie wybrac na kosoglos;p
    ja czesto zamawiam przez internet, ale wiadomo roznie to bywa;d
    +oczywiscie OBSERWUJE i licze na rewanz;d
    Moglabys i takze twoi czytelnicy poklikać mi w linki? za pierwszym razem mi się nie udało ,
    ale próbuję jeszcze raz, dlatego bardzo cie i innych o to prosze:P
    odwdzięczę się ,czym będziesz chciała i wybiorę blogi, które bd polecac w postach:D

    http://moohox3.blogspot.com/2014/11/cooperations.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie wybrać się do kina! Bardzo, bardzo chcę to obejrzeć, a ty jeszcze bardziej mnie zachęciłaś :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/ -> u mnie pojawił się post o wymianie z Francją

    OdpowiedzUsuń
  9. ja Kosogłosa oczywiście obejrzę, ale nie liczę, że film przebije książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie zamierzam się na dniach wybrać na ten film, już nie mogę się doczekać zwłaszcza, że słyszę o nim same pozytywne opinie. :D
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny, ale książce na pewno nie dorównuje :) a z filmów najbardziej podobała mi się 2, w pierścieniu ognia

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę się wybierać na kosogłosa :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne zdjęcia,a notke przyjemnie się czyta.
    będę tu wpadać:)
    + skomentujesz moją ostatnią notke? będę wdzięczna:* --> KLIKNIJ KLIKNIJ KLIKNIJ!

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz kojarzę ten film! Nie rozumiałam tej blogowej furory, nawet nie sprawdziłam co to za film a tak się składa, że niedawno oglądałam z moim chłopakiem chyba pierwszą część, tyle że po angielsku i nie skojarzyłam nawet, że to ten uwielbiany film :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby niedlugo przyszla !
    Swietny post ;*

    Moge liczyc na obserwacje?
    Juu-and-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny jest ten film co o nim wspominałaś. :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam ostatnio na nim w kinie i chyba zgodzę się z twoją koleżanką, film podobał mi się nawet bardziej niż książka a to u mnie również rzadkość ;) Tak czy inaczej na prawdę uwielbiam tą sagę, bardzo fajna jest obsada w filmie, szkoda tylko, że na następną część trzeba czekać kolejny rok :/
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie oglądałam nigdy "Igrzysk śmierci", ale skoro wszyscy je tak polecają, to może warto :)
    julaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.