11 lis 2014

Nothing

Cześć! :)
Dziś ostatni dzień długiego weekendu i jutro znów szkoła. Niestety. Jednak pocieszająca jest myśl, że jeszcze trochę i święta. A wtedy mam naprawdę dużo wolnego, bo z tego co pamiętam, to są to 3 tygodnie. Oj, a ja znowu o tych świętach... Nic dziwnego, skoro wszędzie o nich słyszę! Wczoraj byłam z mamą i siostrami w Galerii Krakowskiej, a tam już królują święta, poczułam się jakbym robiła zakupy bożonarodzeniowe, czy coś w tym stylu, haha. A, no właśnie. Jak spędziłyście poniedziałek? Pojechałyście gdzieś, może tak jak ja, na zakupy? A może zrobiłyście sobie luźny dzień, nie wychodząc z łóżka? Pochwalcie się w komentarzach, chętnie sobie poczytam. :) Nawiązując do tych zakupów, to mimo tego, że do Krakowa pojechałam właśnie w tym celu, to i tak niczego takiego nie kupiłam, jedynie kilka rzeczy w Rossmannie. 

Ostatnio przeglądam sobie foldery ze starymi zdjęciami (takie stare to może one nie są, bo z połowy tego roku) i znajduję wiele świetnych fotografii, dużo z nich nie było tutaj jeszcze publikowanych, więc pewnie będę pewnie Was tymi starościami zarzucać, gdy nie będę miała zdjęć do posta. Ale ostatnio mam ich całkiem sporo i w nich przebieram. Dziś wybrałam zdjęcie soczyście zielonych liści z maja. Bardzo mi się ono podoba, przede wszystkim przez ten piękny odcień zieleni. Teraz na drzewach króluje brąz, żółć i pomarańcz, a wiele zrzuciło już wszystkie liście. Fajnie tak mentalnie poprzez zdjęcie powrócić do wiosny. ;)

10 komentarzy:

  1. czym robisz zdjęcia na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, twoje zdjątko fajnie odbiega od tych wszystkich pomarańczy i czerwieni... :D
    Ja dziś i wczoraj leniuchowałam. ;)
    http://moj-magiczny-zakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wspominałam w poście o tym że weekend tak szybko zleciał i za nie długo święta ;)
    http://perlley-suzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post ;3
    http://weronika-werciia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. no czas leci niebłaganie szybko!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.