22 lis 2014

Pozytywnie nastrojona

Hejka! 
Od wczoraj mam strasznie dobry nastrój, mimo że pogoda niezbyt dopisuje. Zbliżają się święta i wolne, to po części powód tego nastroju. Przede wszystkim jest to chyba spowodowane tym, że nareszcie zdecydowałam się zmienić swój telefon na inny i w czwartek zamówiłam nowy. Kilka tygodni wcześniej zamówiłam inny model, ale okazało się, że nie ma go w magazynie i musiałam z niego zrezygnować. Miałam jakieś złe przeczucia i strasznie się martwiłam po zamówieniu, potem zadzwonił do mnie pan, wszystko wytłumaczył i zwrócili mi pieniądze. Teraz wszystko powinno dobrze pójść, dopytywałam się też pana z obsługi, czy ten na pewno jest, haha. Nie mogę się doczekać, aż pojadę do miasta i odbiorę go w paczkomacie! Zdecydowałam się właśnie na taką przesyłkę, bo akurat mieli promocję, że taka wysyłka jest darmowa do końca listopada, postanowiłam z tego skorzystać, skoro niedaleko mnie takie urządzenie jest. :) A więc w przyszłym tygodniu powinnam już ją mieć, a z tym wiąże się lepsza jakość zdjęć oraz założenie nowego Instagrama. Na tym telefonie go kiedyś miałam, ale nie miałam ochoty z niego korzystać, nie miałam też pamięci, teraz to się zmieni. Co do zdjęć, to niektórzy wiedzą, że robię je telefonem z niezbyt dobrym aparatem, ale za niedługo to się powinno choć trochę poprawić. :)
A co do fotografii, poniżej (i powyżej) możecie zobaczyć resztę zdjęć z motylem, ta pierwsza część bardzo Wam się spodobała, dlatego pojawiam się z drugą. :)

Teraz już zmykam, chyba zabiorę się za odrabianie zadań domowych, bo nie chcę tego zostawić na ostatnią chwilę, jak to zrobiłam tydzień temu... ;)

Spotkało Was ostatnio coś miłego? ;)
Jak mija Wam weekend? 

10 komentarzy:

  1. Mi mija okropnie. Zdjęcia masz bardzo dobrej jakości, nie wiem, po co zmieniasz aparat. ;)
    Też odrabiam zadania domowe, żeby jutro mieć spokój. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :D
    http://moj-magiczny-zakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda mogłaby być troszeczke lepsza ;c

    Skomentujesz? :*

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/11/szara-rzeczywistosc.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia.

    Poklikasz w linki?
    http://susan-and-olivia.blogspot.com/2014/11/oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia ;) Oj tak, już się nie mogę doczekać tej długiej przerwy świątecznej :)

    livinginthedreams1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdtoszcze nowego telefonu :D
    sliczne zdjecia :3
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też pogoda niezbyt. Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia,świetnie piszesz,zostanę tu jeszcze :)

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.