25 lis 2014

Seasons

Coś podobnego pojawiło się u Marty (już dawno temu), a ja za jej zgodą zrobiłam swoją wersję takiego posta. Napiszę dziś o tym, co lubię w danej porze roku i z czym mi się ona kojarzy, dowiecie się też, która jest moją ulubioną. Zapraszam do czytania! :)


Wiosna
Wiosna! Miesiąc, w którym wszystko wokoło budzi się do życia. Kwiaty wypuszczają pączki, ptaki rozpoczynają swoje trele, słońce dogrzewa, a cały świat się zieleni po zimie. Nic dziwnego, że to moja ulubiona pora roku! Może to jeszcze nie lato, gdy nie musisz zakładać kurtki, aby wyjść na zewnątrz, ale i tak jest cudownie, nieprawdaż?


Lato 
W tej porze roku jedyne, co może przeszkadzać, to upał. Jednak nawet to nie sprawi, że lato będzie przeze mnie mniej lubiane! Jest na drugim miejscu na mojej liście ulubionych pór roku. To właśnie wtedy są wakacje, moje urodziny, przeżywam swoje najlepsze przygody! Uwielbiam w lecie też to, że można wyjść z domu bez zakładania kurtki czy czapki, jak w przypadku kolejnych pór roku. Wystarczy, że założysz koszulkę, szorty i trampki i możesz już wychodzić! Wylegiwanie na hamaku w lecie też jest bardzo przyjemne...



Jesień
Jesień, czas gdy z drzew spadają kolorowe liście, a to żółte, a to pomarańczowe, czasami brązowe... Za oknem często plucha, pada deszcz i jest zimno, a dookoła błoto. Dlatego ta pora roku nie jest zbytnio lubiana przez wiele osób. A wtedy ubieramy ciepłe swetry i rozpoczyna się czas pod kocykiem z kubkiem herbaty. To są te uroki jesieni. Pięknie jest też wówczas, gdy świeci słońce, lato się kończy, a wszędzie leżą liście i kasztany... Czyli złota polska jesień, którą ja tak bardzo kocham. W tym roku akurat mamy bardzo fajną pogodę, jeszcze niedawno było bardzo ciepło i słonecznie. Ta plucha dopiero przed nami, na razie nie jest najgorzej. 



 Zima
Zima wszystkim od razu kojarzy się ze śniegiem, grubymi swetrami, Mikołajkami, lampkami, a przede wszystkim ze świętami Bożego Narodzenia. Dlatego właśnie jest taka wyjątkowa! Wieczory spędzane z herbatą przy kominku, czy z książką pod kocem są tymi najlepszymi. Spotykamy się też z bliskimi przy wigilijnej wieczerzy i odwiedzamy ich podczas tych świąt. Śpiewamy kolędy, jemy ile się da i cieszymy się z atmosfery, jedynej takiej w roku. 
Możemy też wyjść na zewnątrz i uwieczniać na zdjęciach zimową przyrodę, która chowa się pod puszystą kołderką białego śniegu lub iść na lodowisko czy też pojeździć na nartach. Zima już powolutku nadchodzi, a ja chyba po raz pierwszy od nie wiadomo kąd nie marudzę, że to okropna pora roku, cały czas zimno itp...;)



A jaka jest Twoja ulubiona pora roku?

13 komentarzy:

  1. Każda pora roku ma swoje uroki i każda jest piękna, ale ja też wolę te cieplejsze ;) Latem jeszcze denerwujące są komary!

    livinginthedreams1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny post ♥
    jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała w linki pod ubraniami w nowym poście ---> http://flemour.blogspot.com/2014/11/sheinside.html
    życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lato, bez dwóch zdań :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post! przypomina o każdej porze roku przez te zdjęcia, super! :)
    mi trudno wybrać, wszystkie lubię :)

    http://jullieu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia wybrałaś!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny post *o*
    jeszcze nigdy takiego nie widziałam c;

    Zapraszam c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście uwielbiam wiosnę. Ale też bardzo lubię zimę, gdzie są święta i cała ta atmosfera:)

    Jeśli masz chęć oraz czas to zapraszam do mnie ! ♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie lato! <3

    BLOG- ♡kliknij♡
    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię do mnie♡

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne zdjęcia! kocham lato :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.