15 lis 2014

Wrzos

Hejka, kochani!
Nie za bardzo wiem, co mam napisać. Przede mną na monitorze puste, białe pole czekające na uzupełnienie. Tyle myśli w głowie, że trudno je zebrać ''do kupy'' i przelać w notkę. Zapewne ten post będzie nieogarnięty, ale ostatnio chyba wszystkie takie są... Trudno jest być dobrą blogerką i nie zaniedbywać czytelników i bloga oraz pisać systematycznie. Wczoraj znów nie weszłam na komputer, więc i nie było posta. Po szkole trochę odsapnęłam i pojechałam z kotem do weterynarza. Uwierzcie, że nie jest łatwo wieźć koszyk ze zwierzakiem w autobusie. Potem czekałam na odbiór kota półtorej godziny, chodząc po mieście i sklepach. Większość o tej porze (18-19) i tak była zamknięta. No i powrót do domu busem, wróciłam około 20:30. Przynajmniej Borówka po zabiegu leżała spokojnie w koszyku, nie miała na nic siły... Dziś już jest wszystko w porządku, kot może chodzić, biegać a nawet skakać. :) Strasznie się bałam, ale jak widać niepotrzebnie. Potem tak byłam kotem zaabsorbowana, że zapomniałam zjeść kolację (jak?!), o czym przypomniał mi dopiero pod prysznicem pusty i burczący żołądek. Tak więc wczoraj o 23 Aśka jadła w łóżku suche bułki. Takie tam historie z mojego życia. XD


Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie napisała czegoś o zdjęciu z posta. A więc tym razem możecie zobaczyć cudowny wrzos. Fotografii było więcej, ale kochany blogger masakrycznie zniszczył jakość, zrezygnowałam dlatego z publikowania ich tutaj.
Następny post w końcu będzie inny i nie o codzienności, kto się już nie może doczekać? ;)

20 komentarzy:

  1. Śliczny ;3
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno nie mogę się doczekać! To twój blog zainspirował mnie do pisania własnego, pokochałam te twoje pomysły, a ostatnio, szczerze mówiąc same ,,flaki z olejem''. Jedynie piękne fotografie to jest to :)
    Liczę na ciebie, Asiu!
    Zapraszam do mnie:
    http://moj-magiczny-zakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że ostatnio nie jest tu najciekawiej, ale staram się to zmienić. Nie chcę zostawiać też czytelników z niczym... Mam już parę pomysłów, teraz tylko czas na ich realizację.:)
      Miło mi słyszeć, że to właśnie mój blog zainspirował Cię do założenia własnego. :)

      Usuń
  3. U mnie konkurs można wygrać prezent mikołajkowy dla siebie i przyjaciółki :* ZAPRASZAM - www.teamparisgirl.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo klimatycznie :) ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz prześliczne zdjęcia!!! Wygląd masz świetny, taki przejrzysty. (zadroszczę). ;) Pozdrawiam, Gabi (http://gabriela-moments.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie,śliczne zdjecie!
    Zgadzam się trudno jest być "doskonałą" blogerką,ale trzeba pamiętać o tym by blogowanie sprawiało nam przyjemność :)

    Zapraszam na nowego posta!
    http://jull-blooog.blogspot.com/2014/11/strata-bliskich.html

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam wrzosy, ten ma śliczny kolorek ^_^

    pisanepasja.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki cudowny:)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam.♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój wrzos przypomniał mi, że kwiatek na moim parapecie domaga się podlania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcie :)
    według mnie i tak jakość nie jest najgorsza :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie piszesz, ciekawie się czyta :)
    zapraszam na pierwszy post! www.juliakorocinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ; )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolor ma ta roślina! :D

    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię do mnie♡
    BLOG- ♡kliknij♡



    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wrzos, kojarzy mi sie z wiosną.
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja chce juz swieta - ten wrzos mi sie z nimi skojarzyl, bo sylwester to juz prawie wiosna :d
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też chce już święta :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.