7 lis 2014

Zasłużony odpoczynek

Hejka. :)
U góry na screen'ach możecie zobaczyć mój design przed i po zapowiedzianych zmianach. Różnica kolosalna może nie jest, ale teraźniejszy wygląd podoba mi się o wiele bardziej i chyba to wreszcie jest to. A jak Wam się podoba? :)

Poza tym nareszcie doczekałam się długiego weekendu i będę mogła odespać. Przez 2 tygodnie wstawałam codziennie po 7, teraz przyszedł czas na odpoczynek. :) Wczoraj byłam tak zmęczona, że zasnęłam ok.22.15 z telefonem w ręku. Obudziłam się rano, niczego nie pamiętając, przypomniałam sobie dopiero po komórce wciśniętej pod poduszkę i włączonym na niej youtub'ie. W szkole na szczęście nie najgorzej, mimo że do nauki podchodzę (jak zwykle) z niechęcią. Udało mi się złapać dobre oceny, nie licząc dwói ze sprawdzianu z pierwiastków. To nie moja bajka... 
Zauważyłam, że już za niecały miesiąc będą Mikołajki, strasznie szybko zleciało. Czas ucieka, pędzi przed siebie i nie chce czekać. W radiu słyszałam już świąteczną reklamę, sklepy zaczynają przygotowywać się na święta, a ja nie mogę uwierzyć,  że to już! Znowu tak szybko minęło....

A  niżej - zdjęcie ślicznych fioletowych dzwonków, które aktualnie niestety już nie są takie piękne... Miałam to szczęście, że gdy jakiś miesiąc temu robiłam to zdjęcie, w kwiatach siedział, z tego co pamiętam, pająk, albo stado mrówek, więc nie dość że musiałam ustawić aparat tak, żeby go/ich nie było widać, to musiałam manewrować, żeby go nie dotknąć ani się za bardzo nie zbliżyć. Nie zawsze więc życie fotografa jest takie łatwe, haha. 

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie zmieniłaś wygląd. Może wiele zmian nie ma, ale wszystko komponuję się lepiej :)
    mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mogę uwierzyć, że już niedługo święta. Design jest świetny :)
    Śliczne zdjęcie ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. hahah tez mam czasem takie sytuacje jak rb zdjecia kwiatkom :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny design! Taki delikatny, pastelowy♥

    Na moim blogu do wygrania post promujący oraz design. Zapraszam! : )
    BLOG - ♡kliknij♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Super design i fajne zdjęcie :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. @Myślę, że teraz będzie już to ostatni raz - No, mam przynajmniej taki plan i taką nadzieję. Rozumiem, że jest to męczące w 100%.

    Jeżeli chodzi o szablon to go zakończyłam, ten napis u góry "/*post" jakoś dodałam i nie umiem go teraz usunąć, ale po pracuję jeszcze nad tym. W szablonie od czasu do czasu będą zmieniane tylko szczegóły, typu zdjęcie profilowe na pasku bocznym czy dodatek do nagłówka w postaci czapki św. Mikołaja na Borze Narodzenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie tu. Podoba mis ię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcie :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem, ten design jest naprawdę piękny i chyba nawet bardziej mi się podoba niż poprzedni.

    Mam do Ciebie prośbę, nie wiem ile takich dostajesz, ale bardzo mi zależy na tym i chciałabym zapytać czy mogłabyś poklikać u mnie w linki od Sheinside?

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com/2014/11/sheinside-wishlist.html#comment-form

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. masz rację z tym czasem! ja ostatnio nie potrafiłam się zorientować, czemu przeprowadzili u nas w klasie już losowanie osób na mikołajki, póki nie uświadomiłam sobie, że już nie cały miesiąc i będzie 6 grudnia! o mnie za mnie- oba designy bardzo fajne, ważne że tobie się ten drugi bardziej podoba!

    jak będziesz miała chwilkę czasu to wbiaj do mnie- http://dreamingcarrots.blogspot.com/ :) dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że te początkowe posty cię zainteresują :) pewnie pamiętasz jak ciężkie są początki :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny design
    Poklikasz w linki?
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/10/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wreszcie chyba wypoczęłam pierwszy raz od wakacji :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.