3 gru 2014

Albo Albo - książkowy TAG

* Ten post jest jednym z wersji roboczych, niestety przez te kilka dni regularność dodawania notek znów się zmieniła, nie miałam kompletnie czasu na napisanie posta, tyle się działo! Obiecuję, że kolejny będzie o tym, o czym chciałam napisać już dawno temu, ale coś nie wychodziło, choć nie z mojej winy. Kto się już domyśla? :D *


Hejka! :)
Niedawno pojawił się tu tag szkolny, a dziś kolejny, tym razem dotyczący książek! Jak wiecie, staram się tu wprowadzić o wiele więcej siebie, a więc też książek. Mam nadzieję, że moje odpowiedzi i sam post Wam się spodobają. Właściwie ten tag znalazłam przypadkowo na jakimś blogu, poza tym nie widziałam go nigdzie. :)


1. Wolisz czytać tylko trylogie czy powieści jednotomowe?
Z trylogiami czy innymi powieściami wielotomowymi jest tak, że dostanę 1 i 2 część w bibliotece, a na kolejną muszę czekać przykładowo miesiąc, co mnie bardzo denerwuje, bo zapominam, co było w poprzednich częściach. Dlatego chyba wybiorę powieści jednotomowe, mimo że czasami tak szkoda rozstawać się z bohaterami.... 


2. Wolisz czytać książki tylko autorek czy tylko autorów?
Częściej czytam powieści autorek, więc to właśnie je wybiorę. Po książki autorów sięgam raczej rzadko, wolę książki kobiet. 



3. Wolisz kupować tylko w empiku czy tylko na stronach internetowych?
Na stronach internetowych książek nie kupuję wcale, nigdy mi się to nie zdarzyło. W empiku często nie kupuję, częściej chodzę między półkami i oglądam. Wolę kupować w marketach na stanowiskach taniej książki czy w Matrasie, gdzie jest o wiele taniej. 



4. Wolisz, żeby wszystkie książki zostały zekranizowane czy przekształcone w serial?
Zekranizowane, nie miałabym czasu żeby oglądać wszystkie odcinki serialu. 



5. Wolisz czytać 5 stron dziennie czy 5 książek tygodniowo? 
5 książek tygodniowo, w wakacje zdarza czytać mi się jedną książkę dziennie, nie mam więc z tym problemu. W roku szkolnym byłoby tylko trudniej...




6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy dobrym autorem?
Od zawsze marzę , żeby być autorem książek, jeździć na Targi Książek, rozdawać autografy, widzieć swoje powieści na półkach w księgarni... Zresztą bardzo lubię pisać, ale to chyba nie ten poziom, żeby zostać od razu Autorką. ;) Recenzować natomiast nie za bardzo potrafię, haha. 

7. Wolisz czytać 20 swoich ulubionych książek w kółko i w kółko czy czytać tylko nowe lektury?
Tylko nowe lektury, bo te ulubione po wielu przeczytaniach chyba stałyby się znienawidzonymi... 


8. Wolałabyś być bibliotekarką czy sprzedawczynią książek?
W sumie chciałabym być bibliotekarką, ale sprzedawczyni książek to też bardzo atrakcyjna oferta i trudno jest mi tutaj wybrać! W obu przypadkach miałabym kontakt z książkami. Hm, ale praca sprzedawczyni jest chyba mniej wymagająca, więc czemu by tego nie wybrać. :)



9.  Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko poza ulubionym typem literatury?
Tylko ulubiony typ literatury. :)



10. Wolisz czytać tylko książki papierowe czy tylko e-booki?
Tylko papierowe, zresztą nigdy nie czytałam e-booka (#zacofana), w przypadku papierowych mam większy kontakt z książkami, bardzo lubię dotykać ich kartki, wdychać ich zapach (uwielbiam wąchać książki! Jest tu ktoś z podobną przypadłością? ;)) i tak dalej... :)

14 komentarzy:

  1. Ja właśnie zaczęłam czytać książki. Przedtem w ogóle nie czytałam.
    Fajny post ;3

    Zapraszam do mnie.
    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wykonałam w Adobe Photoshop :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny tag :) Ja zaczęłam czytać książki, ale zrezygnowałam znowu ostatnio z powodu braku czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki to jest to! Też uwielbiam wąchać książki, ten papierowy zapach nowego tomu <3
    Może skorzysta z tego tagu u mnie:
    http://moj-magiczny-zakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. również bardzo dużo czytam, ale już dawno temu przerzuciłam się na ebooki... wygodniej jednak mieć pod ręką mały, lekki czytnik, niż wozić do pracy opasłą księgę... Fakt, czytanie traci na tym trochę uroku, ale naprawdę można się przyzwyczaić. W bibliotekach nigdy nie ma tego czego szukam, a w księgarniach książki są drogie, za to w internecie jest całe morze darmowych publikacji :) polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham czytać książki, więc taki tag też przejrzałam z dużą chęcią :)
    czy mogę zapisać sobie pytania i (kiedyś tam) wstawić taki tag na bloga??

    Ps. Zajrzysz, poklikasz? http://powergirls22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy tag :)

    http://elissa-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka, super TAG. Obserwuję, może skomentujeszlub zaobserwujesz u mnie?
    http://ilove-my-istyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym chciała czytać 5 książek w tygodniu, ale czas nie pozwala ;/
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja za to czasami czytam w kółko te same książki. Ja czytam książki 3 razy w tygodniu czy tam dwa, jeśli nie zapomnę wypożyczyć. :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.