30 gru 2014

Goodbay, 2014...

Cześć!
Czy tylko ja nie mogę uwierzyć, że to już jutro Sylwester? Już jutro w nocy będziemy witać nowy rok i żegnać stary. Już w czwartek będzie rok 2015. Zleciało bardzo szybko. Znów trzeba będzie się przestawić z pisania w zeszycie daty z tą czternastką na końcu... Nigdy nie potrafię się szybko do tego przystosować, udaje mi się to dopiero w okolicach lutego, haha. 
Wczoraj natomiast w końcu zainstalowałam sobie na telefonie aplikację Instagrama i założyłam tam konto. Niestety, popełniłam straszny błąd : zaczęłam ''lajkować'' zdjęcia znajomych, przez co oni zaczęli mnie obserwować (nawet ci, którym nie ''lajkowałam'' i których mało znam). Tego nie chciałam, bo moje konto miało być bardziej blogowo-vlogowo-prywatne, czy coś w tym guście. Miałam zamieszczać tam też różne blogowe rzeczy (adres, luźno związane z nim rzeczy), a tu taka wtopa. Nie miałam najmniejszej ochoty na to, by wchodzili tu i znów się wyśmiewali. Także tamta nazwa konta została zmieniona (od dziś joemfi, kto chce może zaobserwować) i założyłam drugie. Nie ma tam dużo zdjęć, jest jedno. Jednak postanowiłam, że codziennie będę starać się wrzucać przynajmniej jedno, dlatego będę raczej aktywna, ta zabawa mi się spodobała. Konto nosi nazwę joannnka, zapraszam do obserwacji. :)

Miałam wybrać się dzisiaj na zimowe zdjęcia, ale zamiast tego pojechałam z siostrą do miasta, więc zapewne pójdę na taką sesję jutro. Dlatego dziś zadowolić musicie się tymi jeszcze jesiennymi (a wyglądają mi na wiosenne). Miałam dodać je o wiele wcześniej, ale jestem strasznie zapominalska i o nich także zapomniałam. Dopiero jak wczoraj robiłam porządki w folderach zdjęciowych, przypomniały mi się i je dodaję. Ogólnie takie porządki robię bardzo rzadko, nie wiem, co mnie wczoraj do tego skłoniło. Zapewne ten straszny bałagan i to, że nie mogłam się kompletnie w nich odnaleźć. Teraz będzie o wiele lepiej i mam nadzieję, że ten porządek będzie panował jak najdłużej. :)




Szczęśliwego Nowego Roku, kochani! 

17 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :)
    Zaobserwowałam ;p

    Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://w-drodze-ku-doroslosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na zdjęcia z sesji ! :)

    Zapraszam również do mnie, u mnie nowy post http://zulka-zuuulka.blogspot.com/2014/12/wakacyjna-podroz.html :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekam na zdjęcia. Dla ciebie też szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też bardzo ciężko jest przestawić się na inną datę, ale z czasem się przyzwyczajam :D

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! ;)

    Zapraszam również do mnie ;>

    http://us-life-us-photos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas szybko leci, aż ciężko uwierzyć że już jutro sylwester. Mi również ciężko jest się przestawić i podejrzewam że na marginesach w moich zeszytach jeszcze ze dwa miesiące będzie widniała data '2014' haha :) Udanego sylwestra, baw się dobrze. Mam nadzieję że nowy, 2015 rok przyniesie Ci mnóstwo uśmiechu i radości! :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz racje, czas strasznie szybko leci ;) Świetne zdjęcia!
    Szczęśliwego Nowego Roku ♥
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są śliczne, nie ważne na jaką porę roku wyglądają! :D
    Udanego sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szczęśliwego nowego roku!
    jeśli chcesz, wpadnij do mnie: kicuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzymy szczęśliwego nowego roku ♡

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego, mnóstwa szczęścia, radości i spełnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze znam te uczucie, kiedy nie chcesz, by ktoś ze znajomych wchodził na twojego bloga! To taki twój świat w którym możesz być sobą, możesz odpocząć od rzeczywistości...
    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu i oczywiście pozdrawiam cieplutko! ♥
    ~Roxanna
    immortal-two-souls.blogspot.com
    never-without-you-r5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. To zdjęcie kropli wody jest niesamowite ! <3
    Zapraszam na mojego bloga ♥
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.