27 gru 2014

... i po Świętach

Hej, moi kochani! 
Nie odzywałam się już dosyć długo, nawet nie złożyłam Wam świątecznych życzeń! A miałam zrobić to w środę, napisać taki krótki post, ale niestety byłam wtedy strasznie zabiegana - porządki, szykowanie się na wieczerzę Wigilijną i to całe zamieszanie, przez co kompletnie mi to z głowy wyleciało. A potem już by było chyba za późno, więc zrezygnowałam. Zresztą przez całe święta (od środy do dziś) nie weszłam nawet na krótką chwilę na bloga. W Święta raczej tego nie robię, wolę spędzić czas z rodziną. :) Muszę przyznać, że w tym roku jakoś specjalnie się nie przejadłam, mimo że ciast, ciasteczek i innych smakowitości było sporo. Pod choinką też trochę słodkości znalazłam, będę miała co jeść przez dłuższy czas, haha. Oprócz tego kilka innych drobiazgów, w tym przecudowne, milusie, ciepłe kapcie! Mam małą słabość do kapci, a zwłaszcza do tych ciepłych i milusich, nie mogło ich w prezencie zabraknąć. Niby kapcie to taki banalny prezent, ale moja radość była szczera i nieudawana, bo marzyłam o czymś takim. :) 
W drugi dzień świąt, czyli wczoraj, w końcu spadł wyczekiwany chyba przez wszystkich śnieg! A jednak, przynajmniej jeden dzień świąteczny był ze śniegiem, więc te czarne przewidywania się na szczęście nie sprawdziły. Mi to w zupełności wystarcza, zwłaszcza że śnieg dalej się utrzymuje i oby utrzymywał się jeszcze długo. :)

Zrobiłam przez ten czas kilka zdjęć i  stworzyłam z nich taki mały świąteczny mix. Przy okazji chciałam wypróbować lampę błyskową i jak się sprawdza. Efekty są całkiem okej, w każdym razie ja jestem zadowolona. Zostawiam Was już ze zdjęciami i lecę komentować Wasze blogi, bo przez ten czas zrobiło mi się sporo zaległości. ;)


Dekoracje świąteczne :





Co się działo przez ten czas u Was? :)

24 komentarze:

  1. @Masz rację, ten margines powinien być większy. Powiększyłam go. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    Śnieg <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieg to największa radośc :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. moje święta w tym roku były wyjątkowe bo spędzałam je z dala od domu, z rodziną za oceanem. również miałam pod choinką wiele rzeczy, które sprawiły mi radość :)

    xoxo,
    www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham pierniki :3 świetne dekoracje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz zajdamy świąteczne oststki ;D
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No szkoda, że święta się już skończyły :(
    Pozdrawiam i zapraszam:
    https://fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ten post jest jeszcze lepszy od poprzedniego, pisanie ich coraz lepiej ci idzie,
    dlatego z niecierpliwością czekam aż opublikujesz kolejny post
    wpadniesz do mnie? jeżeli masz chwilkę zostaw komentarz ;)
    obs=obs (zacznij a ja się zrewanżuję)

    http://tiffani426.blogspot.com
    HTTP://TIFFANI426.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. ten post jest jeszcze lepszy od poprzedniego, pisanie ich coraz lepiej ci idzie,
    dlatego z niecierpliwością czekam aż opublikujesz kolejny post
    wpadniesz do mnie? jeżeli masz chwilkę zostaw komentarz ;)

    http://tiffani426.blogspot.com
    HTTP://TIFFANI426.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz fajny blog ! Może wspólna obserwacja ??
    Jeżeli tak to odpisz w komentarzu u mnie na blogu :)
    natalyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. hahah, a mnie wciąż brakuje ciepłych kapci :D
    Również chcę, by śnieg był jak najdłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dekoracje są cudowne!
    PS. Świetna bluzka! :D

    Zapraszam, dopiero zaczynam swoją przygodę, z blogowaniem :) http://szymcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pierniczki :))

    Zapraszam do mnie :D

    http://yoenmimente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierniczki to mnie tradycja. Święta bez pierniczków - święta stracone :-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia, uwielbiam pierniczki :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. To nic, że prezent banalny, ważne, że Tobie się podoba :) A teraz ciepłe kapcie w sam raz na zimę.
    Ja już miałam śnieg w pierwszy dzień świąt.

    OdpowiedzUsuń
  17. święta to specjalny czas, szkoda,że tak szybko mijają :(
    http://tutajewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też nie podchodzę do świąt z wielką chęcią podjadania i siedzenia przy stole, może to i lepiej, nie trzeba po nich zrzucać zbędnych kilogramów :) Uwielbiam prezenty, czasami nawet te drobne, czy oklepane przez wszystkich sprawiają ogromną radość :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.