6 gru 2014

Nareszcie

Hej, hej, hej! 
Zebrało mi się tyle tematów do napisania, że mam mętlik w głowie i nie mam pojęcia, jak to wszystko ogarnąć. Na szczęście wiem, od czego zacząć, a to już coś. Otóż nareszcie się doczekałam, w poniedziałek przyszła moja długo wyczekiwana paczka (wysłana prawie tydzień przed przyjściem), nie szkodzi, że musiałam pisać do InPosta o długim czasie oczekiwania, nie ważne, że zjadłam tyle nerwów. Ważne, że ją mam! Tyle już o niej pisałam (tu i tu), że najwyższy czas wszystko Wam pokazać. Ze sklepu internetowego jestem zadowolona, nieco mniej z InPosta, mogłoby być gorzej, nie jest źle. Ogólnie jestem bardzo usatysfakcjonowana, z zawartości oczywiście najbardziej, telefon sprawuje się świetnie, jedynie miałam ogromny problem ze zgraniem zdjęć, musiałam instalować jakieś programy, potem nie chciało działać, dopiero potem się udało. Zajęło mi to sporo czasu, chyba z pół godziny, ale myślę, że było warto. Na dniach wybieram się na jakieś zdjęcia; dziś coś tam porobiłam i są całkiem okej, już wkrótce pojawią się na blogu. :)

Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale nie dość że posiłkowałam się sztucznym oświetleniem, to na dodatek posługiwałam się nowym sprzętem, jeszcze niewyćwiczonym.
Po otwarciu skrytki byłam mile zaskoczona - paczka została obklejona świąteczną taśmą! :)
Oczywiście jak mój kot zobaczył nowe pudło, to od razu tam wlazł i po chwili smacznie spał. Nie szkodzi, że ledwo się mieścił...


Na pewno wszyscy wiecie, jaki mamy dziś dzień - 6 grudnia, czyli Mikołajki (to dziwne, bo nie widziałam jeszcze żadnego posta o tym). Wczoraj obchodziliśmy je w szkole, było naprawdę świetnie. Zamiast corocznego dawania sobie prezentów, wzięliśmy klasowe pieniądze i przeznaczyliśmy je na wyżerkę - zrobiłyśmy gofry, kupiliśmy napoje, dodatki itp. Było przepysznie, ja sama zjadłam prawie 3 gofry, powiedzmy że 2 i 3/4. Okazało się, że koleżanka przyniosła jednak za dużo masy - dwie średnie miski/garnki i zużyliśmy tylko jeden z nich. Na angielskim pani (nie wychowawczyni, zaznaczam) pozwoliła nam je dalej robić, więc jak widać spoko nauczycielka. ;) Potem, z racji że nikt już za bardzo nie chciał ich już jeść, rozdawałyśmy je nauczycielom, którzy z chęcią je przyjmowali. ;) Więc wczorajszy dzień w szkole upłynął mi bardzo miło.

Dziś natomiast dostałam kilka prezentów od rodziny, nic wielkiego. Między innymi piękną, klasyczną czarną sukienkę z czerwoną wstawką u góry, bardzo mi się spodobała i na pewno założę ją na Wigilię, już nie muszę niczego szukać na tę okazję. :) W końcu mam też jakąś czapkę i komin, który okrywa mi szyję, w bardzo fajnym jasnoszarym kolorze, które będą mi do wielu rzeczy pasowały. :)

A Wy dostałyście coś ciekawego? :)

15 komentarzy:

  1. Nie dostalam jeszcze, czekam az przyjdzie mi ksiazka zamowiona na allegro haha :)
    BLOG: dariia-blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostałam od Mikołaja nowy telefon :)))

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostałam tego telefonu od Mikołaja, sama go sobie zamówiłam, za własne pieniądze. Nie napisałam w poście, że jest on od Mikołaja. ;)

      Usuń
  3. Ja dostałam zaledwie trochę słodyczy, teraz muszę je rozdawać, bo sama nie mam zamiaru tego zjeść :)
    Obserwuję!

    xoxo
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  4. Super telefon :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. koty są takie urocze jak wkradają się do pustych pudeł ^^
    ja dostałam słodycze, tak jak co roku :) mogę się podzielić ;>
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę telefonu :)
    Ja dostałam słodycze i piżamkę

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałby mi się zarówno nowy telefon jak i komin! Szukam jakiegoś ładnego szalika już od dłuższego czasu i jak na razie moje poszukiwania nie zakończyły się sukcesem, niestety. :(
    Śliczny kotek! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w ramach mikołajek byłam na zakupach :)

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja telefon dostanę na święta :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki kooteczek *.* Ja iPhone 5s dostaje na święta ;D

    PS. JEŚLI KOCHASZ FOTOGRAFOWAĆ, TO ZAPRASZAM NA KONKURS! WIĘCEJ INFORMACJI NA MOIM BLOGU :) http://emilllka.blogspot.com/2014/12/konkurs-fotograficzny.html

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny telefon też by mi się przydał nowy mam nadziję, że wkrótce uda mi się go zdobyć :)

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zobserwujesz jak Ci się spodoba :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.