13 gru 2014

Pomagajmy zwierzakom razem z OLX

EDIT : Gdy dziś (poniedziałek) weszłam na stronę, zobaczyłam że pojawiły się też koty! Nie spodziewałam się tego, ale chyba wszystkie wybrane psy już zostały nakarmione, dodali więc koty (po dacie widzę, że zrobili to właśnie dzisiaj). Jak wiecie, jestem kociarą, także to coś dla mnie! Mój pies jest już w 100% nakarmiony, także teraz zabieram się za dokarmianie kotów. :)

Hej! 
Dziś miał być kompletnie inny post, ale z racji że zapomniałam zrobić resztę zdjęć do planowanej notki, gdy było jasno, to postanowiłam poruszyć inny temat, znacznie ważniejszy. Jak widzicie po tytule, chciałabym zachęcić Was do pomagania. Ja sama kiedy tylko mam taką możliwość pomagam innym - ludziom i zwierzętom. Zwłaszcza wtedy, kiedy nic mnie to nie kosztuje. Wczoraj natknęłam się na jednym z blogów na posta o akcji karmienia psów wraz ze stroną OLX (dawniej tablica.pl). Chodzi o to, że wchodzimy na stronę (tutaj, klik!), wybieramy psa, którego chcemy nakarmić, ja na przykład wybrałam tego, który był najmniej dokarmiony i zamierzam właśnie te czworonogi dokarmiać. Ten (ma na imię Nuka, tak jak pies mojej cioci, ale zbieg okoliczności) którego dokarmiłam wczoraj, niestety cały czas jest pierwszy/drugi na liście najmniej dokarmianych, więc dziś znów mu kliknęłam. A co po wybraniu psa? Klikamy w specjalny przycisk i pies jest wirtualnie nakarmiony. Możecie wybrać swojego psa i dokarmiać go codziennie, tylko się spieszcie, bo akcja trwa tylko do 17 grudnia. Mam nadzieję, że przez ten czas wszystkie te czworonogi dostaną karmę. Ah, no i nie napisałam o najważniejszym! Za każdego psa nakarmionego w 100% OLX.pl wyśle do schroniska 20 kg karmy. Myślę, że taka pomoc tym zwierzakom się  bardzo przyda, także klikajmy i rozpowszechniajmy akcję!


Oczywiście najlepszą formą pomocy dla tych psiaków i reszty zwierzaków ze schronisk jest przygarnięcie ich, ale nawet ta ''mała'' pomoc w formie karmienia też wiele da. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję, że przynajmniej połowa z Was wejdzie na stronę i kliknie, a część osób będzie to robić codziennie aż do zakończenia akcji, tak jak ja :)

11 komentarzy:

  1. U mnie w szkole jest zbiórka karmy dla schroniska, w ciągu tygodnia zebrała się wielka góra jedzenia, każdy przyniesie trochę, ale, że jest nas ponad 700 to naprawdę dużo tego się uzbierało.
    Oczywiście nakarmię psa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w szkole także zbierają różne rzeczy dla schroniska - karmy, koce, miski itp. I tez zebrało się tego sporo. :)

      Usuń
  2. Wow! świetnie, że napisałaś taką notkę. Nie widziałam jeszcze tego, ale na pewno codziennie będę tam wchodzić ♥
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie że napisałaś taki post, niewiele osób o tym mówi
    zapraszam pod nowym adresem: http://karik-karik.blogspot.com/
    (stary adres soooooooooswagkocie.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, kocham te czworonogi i oczywiście przyłączam się do akcji! i daje obs :*

    mój blog--klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cierpienie psów chyba najbardziej mnie porusza. Fajnie, że o tym napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna akcja z tym karmieniem! Na pewno w jakiś sposób postaram się pomóc! ;))
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ohhh ja jak najbardziej popieram takie akcje - i zachęcam wszystkich do brania w nich udziału i pomagania psiakom , ponieważ na dworze coraz to zimniej , a za niedługo śnieg - nawet koce trochę karmy się przyda ! :)
    dobrze ,że bloggerki poruszają jeszcze takie sprawy !

    OdpowiedzUsuń
  8. takie akcje to dobra rzecz. ogólnie należy pomagać istotom w potrzebie- moze kiedys to my w niej będziemy?
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna akcja :) Na pewno wezmę w niej udział :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to napisałaś ;)

    Obserwujemy?
    Ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.