9 gru 2014

Tuesday

Witajcie! :)
W tym poście prezentuję Wam jedne z pierwszych (dobrej jakości) zdjęć wykonanych nowym sprzętem. W sumie jestem zadowolona, ale gdy już się ze wszystkim lepiej obeznam i poćwiczę, to będzie jeszcze lepiej i to chyba o wiele. Najgorzej na razie nie jest, ale widzę, że mogłam to zrobić o wiele lepiej. No cóż, mam nadzieję, że z dnia na dzień będzie się poprawiać. 
Wtorek to jeden z dni, w które jestem najbardziej zabiegana. Mam 8 godzin lekcyjnych, w domu jestem około 15:30 (to też zależy). Raz, a czasami dwa razy w miesiącu w ten dzień, mam spotkania do bierzmowania, które zaczynają się o 17. Wracam dopiero w okolicach godziny 18:20. Także zostaje mi niewiele czasu do wykorzystania, a on zawsze mija bardzo szybko. Zwłaszcza że chodzę spać dosyć wcześnie i (prawie) zawsze o 22 jestem już w łóżku (co nie oznacza, że wtedy idę spać, bo często jest to np. godzinę później). Wiele blogerek i vlogerek chodzi spać po północy, np. o 1-2, jednak ja nie chcę tego praktykować, bo wolę się wyspać i spokojnie sobie rano wstać, bez cieni pod oczami. Często to właśnie wtorek wypada jako dzień, w którym powinien pojawić się post, więc nie zawsze mi to się udaje, przez ten nawał wszystkiego. Na moje szczęście nie mam jutro żadnego sprawdzianu czy też kartkówki, dlatego przybywam! :) Wczoraj miałam też dzień wolny od szkoły, byłam przeziębiona i niezbyt dobrze się czułam i mama pozwoliła zostać mi w domu. Przydał mi się taki, chociaż krótki, odpoczynek. A za niedługo długa przerwa świąteczna, więc wtedy to już odpocznę i polenię się ile tylko będę chciała; kto się już nie może tego doczekać? Chyba większość, bo prawie wszystkie blogerki o tym piszą. ;)
Na jutro mam w planach mały wypad do miasta na małe zakupy, ale to zależy, czy mi się będzie chciało. Ściemnia się strasznie szybko, a mi nie uśmiecha się chodzić po ciemku. Muszę jednak zaopatrzyć się w jakieś cieplejsze ubrania, więc jak nie jutro, to pojutrze. A jak coś się uzbiera, może zrobię haul. :)
Teraz zmykam, najwyższy czas zjeść kolację, jestem strasznie głodna, zostawiam Was ze zdjęciami. :)




22 komentarze:

  1. Zdjęcia są bardzo ładne ;) A u mnie właśnie wtorek jest jednym z luźniejszych dni jeżeli chodzi o lekcje ale mimo wszystko w domu jestem dopiero o 21, bo mam zajęcia z fotografii, chociaż nie zawsze, bo czasami najzwyczajniej nie chce mi się na nie iść xD
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie we wtorki mam luźny plan zajęć, mało lekcji itp. Jak na razie zdjęcia cudowne, nie wiem, czy mogą być jeszcze lepsze, ale proszę, zaskocz mnie :) Pytałaś u mnie na blogu o model telefonu, jaki dostałam. To Nokia Lumia 520 :D
    http://moj-magiczny-zakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia!
    Też nienawidzę wtorków.
    Nie dość, że mam ciężkie lekcje to jeszcze mam ich 8.
    Potem idę od razu na dod. ang.
    Czyli od 7.30 do 18 nie ma mnie w domu.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też wolę się wyspać, jak się nie wyśpię to jestem nerwowa na drugi dzień. Co powiesz na wspólną obs?Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w poniedziałki wracam po 15...
    julaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. http://zuzadraus-bloog.blogspot.com świetny bloog

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje zdjęcia! Są genialne. :) Pozdrawiam, Gabi z: http://gabriela-moments.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey , świetny blog :* Obserwacja za obserwcje ?:* Zacznij a napewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, różnica między zdjęciami jest powalająca! A te są wprost przecudowne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu! Jakie niesamowite zdjęcia. Szczerze, mam dość zdjęć makro, które pojawiają się na co drugim blogu, bo uważałam zawsze, że to żadna sztuka zrobić zdjęcie w makro. Twoje fotki po prostu mnie zmiażdżyły i uświadomiły mi, że żadne makro nie odda tego, co można zrobić na manulau ;)

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  12. @Ale pytasz w jakim programie to łącze czy co? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia. Wysłałam do ciebie e-maila.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozumiem cie, też mam cięzkie wtorki a akurat powinnam pisac w tedy post :D śliczne zdjęcia :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie- wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudowne zdjęcia, bardzo podoba mi się ich klimat. Ładny wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.