8 sty 2015

AKCJA WYWIAD : Wiktoria z bloga Fiki Blog

Hej, kochani!
Nigdy bym się nie spodziewała, że na moim blogu pojawi się wywiad! Jak on tu się znalazł, jak to możliwe? A jednak! Z racji tego, że ostatnio staram się pisać jak najbardziej dopracowane i zróżnicowane posty, a że z nikim takiej rozmowy nie przeprowadziłam, zabrałam się za to. Zawsze miałam na to ochotę, ale nigdy nie potrafiłam się zebrać i myślałam, że wszyscy mi będą odmawiać. Tak się nie stało, dlatego dziś możecie przeczytać tu wywiad! Ale najpierw przedstawię Wam Autorkę. Postanowiłam, że musi to być blogerka, którą lubię i której blog jest jednym z moich ulubionych. Dlatego wybrałam Wiktorię, którą pewnie wszyscy dobrze znacie. Jej bloga obserwuje na tę chwilę 1679 osób, ale ta liczba zmienia się z dnia na dzień, wciąż przybywa nowych czytelników. Posty są dopięte na ostatni guzik, zawierają mnóstwo świetnej jakości zdjęć i pozytywnej energii. Notki są zróżnicowane, od hauli, przez porady i posty tematyczne, po DIY i stylizacje. Każdy może znaleźć coś dla siebie. 
Zapraszam do czytania! :)
Joanka : Dlaczego zaczęłaś blogować?
Fiki : Chciałam spróbować coś nowego, bo z natury jestem osobą, która wpada co chwilę na nowe pomysły. Dodatkowo pociągała mnie możliwość prezentowania wyników moich pasji szerszej publiczności.


Czyj był blog, którego zaczęłaś czytać jako pierwszego i na który pierwszy trafiłaś?
Wydaje mi się, że Lucy, ale nie zostałam na nim na długo. Zaraz potem trafiłam na Ankyls i jestem z nią do dziś.


Na Twoim blogu pojawia się wiele zdjęć. Od jak dawna interesujesz się fotografią? Czym najpierw robiłaś zdjęcia?
Powiem szczerze, że fotografią zainteresowałam się właśnie na potrzeby bloga i nie wiem jak by to było z tym zainteresowaniem, gdybym nie założyła swojej strony. Najpierw miałam starą cyfrówkę po siostrze, ale po jakimś czasie udało mi się uzbierać pieniądze na lustrzankę.



Jak dużo czasu spędzasz na fotografowaniu i obróbce zdjęć?
Zależy. Jeśli są to zdjęcia w plenerze, mogą to być nawet 3 godziny fotografowania. Jeśli chodzi o fotografie w domu, to około 0,5 - 1,5 godziny. Najdłużej jednak zajmuje znaleźć odpowiednią scenerię i strój oraz obmyślić kompozycję zdjęcia. Z przeróbką bywa różnie, jeśli tylko ożywiam kolory, podkręcam kontrast i rozjaśniam, około 3 minuty na zdjęcie, ale zdarza się nawet pół godziny, jeśli chcę uzyskać jakiś szczególny efekt.

Poniżej przedstawiam Wam kilka zdjęć autorstwa Wiktorii:
Skąd czerpiesz pomysły na posty?
Inspiruję się na Pinterest, YT i innych blogach, ale tak naprawdę pomysł zawsze rodzi się sam w mojej głowie, staram się być choć trochę oryginalna.


Co było najmilszą rzeczą, jaka Cię spotkała, odkąd prowadzisz swoją stronę w internecie? 
Nie wiem, co było najmilszą, bo naprawdę było wiele cudownych chwil, jednak najbardziej cieszy mnie to, kiedy ktoś powie, że go do czegoś zainspirowałam lub dzięki mnie zmienił coś w swoim życiu. To najlepszy prezent, usłyszeć coś takiego, bo właśnie to jest celem mojego bloga.


Jakie jest Twoje największe marzenie dotyczące bloga i blogowania?
Chciałabym być rozpoznawalna i znaleźć swój charakterystyczny element, który wybije mnie z tłumu i doprowadzi do wielu życiowych sukcesów. Myślę jednak, że nie ma co marzyć, tylko działać, bo to jedynie kwestia chęci i czasu.


Twój ulubiony blog do 600 obserwatorów to...?
Ostatnio opuściłam się w czytaniu blogów, i przeglądam praktycznie tylko Ankyls, muszę to naprawić! Tym bardziej rzadko czytam mniej znane blogi, ale jedną ze stron, na którą lubię wracać, jest http://fairy-emily.blogspot.com/


Czy blog, który aktualnie prowadzisz, jest Twoim pierwszym?
Przedtem ten blog miał inną nazwę "ba-duuum-tsss" (haha też nie wiem o co mi chodziło), ale nie pojawiła się tam ani jedna notka, więc można powiedzieć, że "Fiki Blog. Z pasją do życia" jest pierwszy.


Jak myślisz, czy za kilka lat - rok, dwa, trzy, nadal będziesz blogować?
Nie wiem, co będzie, ale miejmy nadzieję, że tak. Mogłabym mieć bloga w stylu http://www.zatrzymujacczas.pl/, tyle że z większą liczbą notek o moich pasjach i oczywiście organizacji!


Fiki, dziękuję Ci jeszcze raz za ten wywiad; nie wiem jak inni, ale ja dowiedziałam się o Tobie więcej za jego sprawą. A ci, którzy Cię jeszcze nie znają mogli poznać i zobaczyć, jakiego masz świetnego bloga. :)
~~~~~~~~~
Nie obyłoby się bez pokazania Wam Wiktorii, także na dole możecie ją sobie pooglądać, haha. ;) 

15 komentarzy:

  1. Świetny wywiad, czytam Wiktorię od 1,5 roku, i uwielbiam jej bloga! <3


    ♥ ♥ ♥ U MNIE ROZDANIE Z TANGLE TEEZER ♥ ♥ ♥

    JULIA BLOG – ROZDANIE KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam bloga Wiktorii! :)

    Chcesz zyskać nowych czytelników? Wygraj post promujący aż na 3 blogach! więcej tutaj:
    KONKURS!!! (KLIKNIJ TUTAJ)


    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od dawna obserwuję Fiki :) Wiktoria jest bardzo fajną blogerką ;P
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam jej bloga ^^
    super wywiad ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  5. AAA KOCHAM FIKI <3
    zostaję z Tobą na dłużej i będę czytać Twój blog i go wspierać, bo jest naprawdę cudowny ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na post :)!

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm, na pewno zerknę na Jej bloga. :) Masz bardzo dobry design, przyjazny, zostaje na dłużej. Zapraszam do siebie, będzie mi miło, jeżeli mnie odwiedzisz.
    kinga-kiniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pytania i odpowiedzi. :D Widać, że dziewczyna ma mnóstwo pozytywnej energii. ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetny wywiad, miło się czytało. Uwielbiam blog Fiki!


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny wywiad..przyjemnie się go czytało! :)

    kiasob.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja już wcześniej znałam tego bloga, ale dopiero ostatnio zaczęłam go regularnie odwiedzać :)
    super wywiad!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.