23 sty 2015

Days

Hej! 
Odwiedziliście swoje Babcie i swoich Dziadków w ich święta? Ja byłam i we środę i w czwartek, mimo że mieszkają razem. W niedzielę lub innym terminie pojadę także do drugiej Babci; mieszka w okolicach Katowic, także w tygodniu nie mam możliwości pojechania do niej. Poza tym nic takiego się nie dzieje, aż sama jestem zdziwiona. Zawsze było coś do napisania, a teraz praktycznie nic! Może po prostu odzwyczaiłam się od pisania codziennych notek, w końcu cały czas piszę coś tematycznego (Wy widzicie tylko część tego, większość jeszcze niegotowa lub usuwana)... Pogoda na zewnątrz nie zachwyca, temperatura co prawda na plusie, ale wieje zimny wiatr. A śniegu nie ma i nie zapowiada się na niego. Dlatego zdjęcia nie są takie, jakie bym chciała - na białym tle, z białym puchem i przyrodą nim obsypaną. Oby jeszcze spadł, nie zdążyłam się nim nacieszyć. Może chociaż pojawi się na ferie, bo co to za ferie bez niego? Kiepskie... No właśnie, zdjęcia. Jak dla mnie te czerwone/bordowe gałęzie, całe w szronie, wyglądają magicznie, inaczej. Jak wiszące klejnoty lub kryształy. Nigdy nie widziałam czegoś takiego na fotografiach, także jestem z nich dumna. :) A Wam jak się podobają? 

(moje ulubione rozmazane tło... cudo!)

27 komentarzy:

  1. CUDOWNE, PRZEŚLICZNE zdjęcia! Masz wielki, wielki, przeogromny talent do nich. Uwielbiam je zawsze ogladac. :)
    Wierna czytelniczka od roku (i miesiąca)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award!
    Więcej informacji na http://nixstaystrong.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdę piękne zdjęcia <3
    Też nie zdążyłam się nacieszyć zimą :c mam jeszcze nadzieję że na ferie spadnie śnieg.
    ♡ Maja Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! ♥ Ja niestety nie mogłam odwiedzić babcie, ale na feriach na pewno ją odwiedzę :D
    http://jestemfolta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia ;) Ja nie odwiedziłam mojej babci xd
    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne zdjęcia^^ Ja babcie mam 4km od domu i odwiedzam ją co niedziele :)
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mieszkam z babcią, także super:)
    http://ankens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post. Zdjęcia śliczne ^^

    zapraszam do mnie
    http://soo---creative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jakie prześliczne zdjęcia *.*

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te zdjęcia *-*
    by-paqulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też odwiedziłam swoich dziadków i w środę i w czwartek :)
    Super zdjęcia :)

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia ;)
    Poklikacie w linki, odwdzięczę się ;)
    Blog-klik !

    OdpowiedzUsuń
  14. Dajesz przecudowne zdjęcia <3

    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Robisz bardzo ładne zdjęcia :)
    lifes-in-the-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia <3 Ja też kocham rozmazane tło, jest po prostu cudowne :) Jutro też muszę się zebrać i napisać wreszcie porządny post! :) Pozdrawiam ♥


    U mnie rozdanie, filmik i nowy post!

    ♦ Julia Blog – NOWY POST I ROZDANIE KLIK ♦

    ♥ Mój kanał a na nim nowy filmik KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia :) Lubie takie! Ja odwiedziłam babcie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo spodobały mi się zdjęcia :) Oczywiście złożyłam życzenia z okazji Dnia Babci i Dziadka :)

    miasto-inspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia, najbardziej podoba mi się pierwsze! :)
    Ja niestety nie mogłam odwiedzić moich dziadków.

    mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie dziś spadł śnieg, więc niesamowicie się cieszę *o*
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam zimowe krajobrazy, tak się cieszę, że u mnie spadł śnieg!
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie babcia była hehe :3
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. U mni niestety nie ma śniegu:(

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie nie ma śniegu. Babcię i dziadka odwiedziłam tego samego, a drugą babcię niestety nie miałam okazji ze względu na dzielące na kilometry, ale paczka obowiązkowo! :)) Fantastyczne zdjęcia!
    Zapraszam! :)
    Mój blog- klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne zdjęcia <33

    Zapraszam do mnie na post - jak zostałam blogerką?
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.