14 sty 2015

DIY : Zmywacz do paznokci w słoiczku

Cześć. Wpadam dziś do Was z krótkim i jakże prostym postem z serii DIY, czyli zrób to sam. Jakiś czas temu (bodajże w połowie tamtego roku) w sklepach pojawiły się nowe zmywacze do paznokci w plastikowych opakowaniach. Są bardzo praktyczne i szybkie w obsłudze, jedyne co trzeba zrobić to włożyć palec do środka, gdzie znajduje się gąbeczka z małą dziurką i potrzeć, a paznokieć już po chwili będzie czysty. Jednak taki mały produkt do najtańszych nie należy, jego ceny wahają się od 15 zł do nawet 40, w każdym bądź razie ja tańszych nigdzie nie widziałam. Nie każdy chce wydawać tyle pieniędzy na zwykły zmywacz, na przykład ja zazwyczaj kupuję ten najtańszy (a działa tak samo jak te droższe i najdroższe). Dlatego dziś pokażę Wam, jak samemu zrobić taki zmywacz. Jest to bardzo proste, mało pracochłonne i nie trzeba też do tego wielu rzeczy. Kto jest ciekawy, zapraszam do czytania!

  1. Przygotowujemy słoik (ja ze swojego musiałam zedrzeć etykietę oraz go dokładnie umyć - był z chrzanu) i gąbkę - za pomocą nożyczek odcinamy stronę ''zdzierającą'', jeśli Wasza gąbka taką ma (nie musicie robić tego bardzo dokładnie).
  2. Wkładamy gąbkę do słoika. Ja ją poskładałam i włożyłam właściwie byle jak, powstało też kilka zagłębień to włożenia palca. Ale jeśli Wasz słoik jest niski i mały, a gąbka gruba, to wystarczy przeciąć ją na pół i włożyć, a następnie wyciąć w niej małą dziurkę na palec. 
  3. Zalewamy wszystko zmywaczem, nie musi być to cała buteleczka - potem i tak trzeba będzie go dolewać - ale tak, żeby gąbka była mokra i dało się zmyć lakier. 
I to właściwie tyle, nasz zmywacz jest już gotowy! Pamiętajcie o zakręceniu słoika, żeby zmywacz nie wyparował! Na zdjęciach poniżej możecie zobaczyć mojego paznokcia przed i po zmywaniu, tak dla porównania. Jak dla mnie ta metoda jest o wiele szybsza niż zwykłe zmywanie.


Ja zajęłam się jeszcze wyglądem słoika, bo taki mi nie pasował i pomalowałam zakrętkę na niebieski kolor (użyłam do tego zwykłych szkolnych farb). Można dodać także kokardę zrobioną ze wstążki lub coś na słoiczek przykleić. 


Mój zmywacz w słoiczku prezentuje się tak :
Co myślicie o takim zmywaczu? Zrobicie taki swój? :)

17 komentarzy:

  1. Już dawno myślałam o wykonaniu takiego, jednak do tej pory tego nie zrobiłam.. :) http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł!

    http;//im-mer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym diy,ale puki co nie chce mi się go robić,heh xd
    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie to wygląda i jest praktyczne! śliczne zdjęcia:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny pomysł, na pewno go kiedyś wypróbuję! :D

    // La Decadence //

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł :3 znam te zmywaczem ale jakoś nie jestem do nich przekonana :)
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie myślałam o takiej formie zmywacza. Jednak na pewno go wypróbuję.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy sposób na ulepszenie zmywania paznokci :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetny pomysł!chyba zrobię sobie taki,ponieważ dużo szybciej będę zmywać lakier :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam kiedyś o tej metodzie, ale o nie zapomniałam. Dobrze, że mi przypomniałaś. Na pewno coś takiego zrobię.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post! A co najważniejsze przydatny! Pozdrawiam!

    Mój blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie to trochę bez sensu, najłatwiej jest kupić zmywacz, waciki i już ;)

    szczurek-szczuurek.blogspot.com - zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.