11 sty 2015

Grudzień w zdjęciach

Hej, kochani! 
Dziś przychodzę z kolejnym miesięcznym mixem zdjęć, na których można zobaczyć, co się u mnie działo itp. Do tej notki zebrało mi się ich tyle, że ledwo udało mi się je ze sobą połączyć i dodać, a zdjęć wyszło strasznie dużo. Nie wiem, czy to dobrze, czy źle, zwłaszcza że pojawił się już ostatnio świąteczny mix... Lubię czytać takie posty u innych, oglądać i kogoś bliżej poznawać. Stwierdziłam jednak ostatnio, że u mnie na blogu chyba to nie pasuje i myślę nad skończeniem dodawania takich notek. Wydaje mi się, że moje zdjęcia z tych mixów są okropnej jakości, nieciekawe, rozmazane, brzydkie i w ogóle nie pasują. Dajcie znać, co Wy o tym sądzicie, może wolelibyście żebym nadal takie mieszanki zdjęć dodawała? A może rzeczywiście powinnam z tym skończyć? Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i byłabym wdzięczna za każdą sugestię. A teraz przechodzimy już do zdjęć. :)

Ciasteczka domowej roboty, pycha!


widok z okna | książka na wieczór | kino | stos książek przyniesionych przez moją mamę z biblioteki. 


piękne pierniki na choince | choinka


tort - 12 urodziny siostry | chora | gramy w nowe Monopoly | śnieg na dworze.


oglądamy Krainę Lodu w sylwestra | popołudnie | nowy kolor na paznokciach | z rana


strój dnia | kot 1 i kot 2 | moja dziwna mina czyli #selfie


babeczki - przygotowania i upieczone. Chcielibyście, żeby dodała przepis na nie? :)


Kot, kot, kot i jeszcze raz kot, czyli moja kochana Borówka (vel Gutka, Gryzelda, Pyśka, Malunio)


W sylwestra, czyli sztuczne ognie i fajerwerki na niebie, uwielbiam stać w oknie i je oglądać!


Zdjęcia mojej codzienności od jakiegoś czasu pojawiają się także na moim nowo założonym instagramie. :)

7 komentarzy:

  1. Nadal dodawaj takie mixy! Tylko przez cały miesiąc staraj się robić zdjęcia dobrej jakości i dodawaj tylko takie, ktore ci się podobają. Lepiej zrezygnować z rozmazanego zdjęcia "jadę do sklepu", a dodać np "widok z okna zimą", które zrobisz parę razy, aż wyjdzie ładnie.
    świetny blog, obserwuję:)
    zapraszam do mnie-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czytałam tylko pierwszą książkę z serii PLL. słodziutki kiciuś!

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mam teraz ochotę na takie babeczki! :D

    http://p33rless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny mix! ♥
    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥♥BABECZKI!♥♥ YUM!

    http://helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na post :)
    Zapraszam --> http://made-by-martyna.blogspot.com/2015/01/londyn-2014.html

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.