5 sty 2015

''Ulepimy dziś bałwana... No chodź, zrobimy to!..''

Cześć! 
Przerwa świąteczna minęła szybko, już w środę trzeba wracać do szkoły. W sumie stwierdziłam, że specjalnie mi to nie przeszkadza, bo trwa ona już dosyć długo i zdążyłam wypocząć. Co prawda zaraz po powrocie czeka mnie mnóstwo sprawdzianów, do których nawet nie zaczęłam się przygotowywać, ale mówi się trudno. Mam nadzieję, że uda mi się to jakoś wszystko ogarnąć, będzie nie najłatwiej, ale może uda mi się podołać. A jak z Wami? Wypoczęliście, czy wolelibyście nadal siedzieć w domu?

Tytuł posta pojawił się tu nieprzypadkowo, a wszystko za sprawą tego, że w Sylwestra oglądałam słynną Krainę Lodu. Piosenka z tej bajki bardzo mi się spodobała i teraz cały czas ją sobie nucę (kto jej nie zna niech posłucha-klik). Moje siostry ulepiły wczoraj też dwa bałwany, dziś kolejnego. Na podwórku stoją teraz dumnie trzy postacie ze śniegu. A ja zrobiłam im małą sesję, korzystając z tego że akurat poszłam na zimowe zdjęcia. Miałam iść wcześniej, ale jak na złość śnieg mi stopniał i dziś znów padał. Zapomniałam o tym, że w rękawiczkach nie ma jak dotykać ekranu dotykowego, dlatego musiałam posługiwać się długopisem z końcówką ''na'' takie ekrany. Pracę miałam znacznie utrudnioną, dlatego nie uzyskałam pożądanych efektów, ale już trudno. Wolę to niż odmrozić sobie ręce, brrr. Także przedstawiam Wam nasze trzy bałwany i kilka innych zimowych zdjęć, kolejna dawka pojawi się za jakiś czas. :)




13 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia, bałwanki urocze. Też lubię tą piosenkę, a Krainę Lodu oglądałam tysiąc razy z moją siostrą!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie za mało śniegu, na bałwana, heh :D
    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne bałwanki, siostry mają talent. :) U mnie też dzisiaj brat z siostrą budowali, ja niestety już dziś wróciłam do szkoły bardzo tego nie chcąc. Zraziła mnie ta szkoła. Ale mus to mus. A zdjęcia przecudowne, drugie od końca bardzo mi się podoba. :*
    http://dwiechwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, u mnie w ogóle nie ma śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, bardzo fajne bałwanki :) U mnie za mało śniegu jak na lepienie bałwanów :(
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah też lubię to piosenkę i sobie ją nuciłam ale później zapomniałam i właśnie mi ją przypomniałaś xD. Jutro do szkoły .. . Jeszcze tydzień temu całkiem się cieszyłam bo spotkam sie znów ze znajomymi, ale gdy teraz na to patrzę że to już jutro jakoś mi się to nie uśmiecha.. ale trudno takie życie zresztą i tak nie długo ferię.. Wytrzymam 8 dni xD. U nas nie ma tyle sniegu żeby lepić bałwana.. :( Fajny blog.

    ZAPRASZAMY DO NAS- KellyandKatte.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ja też niedawno oglądałam tą bajkę. U mnie niestety nie ma wystarczająco dużo śniegu by ulepić bałwana:(

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam dużo sprawdzianów ale cóż trzeba sobie jakoś poradzić ;)
    też oglądałam Krainę lodu bardzo mi się spodobała ta animacja
    a oto mój blog http://roxanneroxannee.blogspot.com mam nadzieje że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten film a szczególnie Olafa♥ Obserwuje :>
    olciak-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z małą kuzynką byłam na Disney on ice( musiałam xD) i tak była pokazana ta bajka. Filmu nie widziałam, ale z opinii wiem, że jest naprawdę dobry:-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie ładne bałwany xxd
    Ja niestety nawet nie mogę ulepić śnieżki a co dopiero bałwana ;)
    http://wiktoria-malecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana polska zima :D
    Zapraszam --> http://made-by-martyna.blogspot.com/2015/01/londyn-2014.html

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.