30 sty 2015

Winter again

Cześć, kochani!
W chwili publikacji tego posta ja jestem w drodze do Katowic. Jadę do Babci, złożyć jej spóźnione życzenia, a zarazem odwiedzić wujka, ciocię i kuzynów, dosyć długo już się nie widzieliśmy. 
Co u Was ciekawego? U mnie wszystko w porządku, w szkole także. Ostatnio nie było kilku nauczycieli, w tym dwoje miało dłuższą przerwę, więc miałam zastępstwa. Dzięki temu kilka razy mogłam się wyspać, czasem wyszłam wcześniej, a w środę miałam jedynie cztery (!) lekcje, na dodatek bardzo luźne. Ah, gdyby tak było zawsze, haha.
Na zdjęciach znów zima, w końcu! W którymś z poprzednich postów pisałam, że chciałabym znów śnieg, a tu następnego dnia spadł! :) Co prawda niezbyt miałam na nie pomysł; zmarzłam, aparat cały mokry, a ja z zaledwie kilkunastoma zdjęciami... Dlatego zrobiłam taki misz-masz, dodałam kilka zdjęć starszych, gdy był ''poprzedni'' śnieg, a kilka nowych. Na każdym jest coś innego, takie pomieszanie z poplątaniem, ale jak dla mnie może być. Właśnie, co do zdjęć, to w końcu zdecydowałam się je podpisywać. Widzę, że są coraz lepsze, a niektórzy po prostu mogą je skopiować i dodać u siebie jako swoje, a tego bym nie chciała. Na razie tylko jedno zdjęcie jest tutaj podpisane (muszę gdzieś stworzyć taki tekst, żeby kopiować go na wszystkie zdjęcia, a teraz nie mam jak zrobić przezroczystego tła), ale wkrótce będzie to się pojawiało na większości, a potem na wszystkich. Czasami, gdy jest to zbyt widoczne i za duże na zdjęciach innych blogerek, odrzuca mnie trochę, jednakże postaram się, żeby moje podpisy były małe i lekko zauważalne. Mam nadzieję, że nie będzie Wam to przeszkadzało. :)
Miłego weekendu!

23 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia :)

    http://poza-zasadami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia :)

    U mnie na blogu coś czego jeszcze nigdy nie było - zapraszam :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia!

    U mnie jeszcze nie ma takiego śniegu, zazdroszczę ci troszkę ;)

    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia! Zima od razu wygląda na nich dużo lepiej :)
    Pozdrawiam i zapraszam, www.milkimary.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, tak zimowo. :) A u mnie ani śladu śniegu, wczoraj troszkę spadło, ale wszystko już się roztopiło...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie takie znaki są bardzo fajne, mamy pewność, że zdjęcia są tej osoby. Świetne zdjęcia :) U mnie znakiem rozpoznawczym zdjęcia jest róża w rogu :)

    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/
    Byłoby miło, gdybyś, jeśli ci się spodoba, skomentowała, albo zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę. Ja dawno nie miałam 4 lekcji. :(
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie są straszni i wszystko kopiują, więc powinnaś je podpisać. Tym bardziej, że są cudowne :) Masz naprawdę talent do fotografowania!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są piękne! U mnie dzisiaj spadło trochę śniegu ;)
    Ja też od niedawna podpisuję zdjęcia :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie śnieg raz jest, raz nie ma. ale chciałabym już wiosnę :)
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Robisz prześliczne zdjęcia! Miłego weekendu! :)
    SOME ROSES

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne zdjęcia! :) dobry pomysł z podpisywaniem zdjęć :)

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie tez dzis pelno sniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do mnie zima także zawitała! No i wreszcie mam jakieś porządne zdjęcia zimowe w swoim folderze. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia, idealnie opisują uroki zimy :) U mnie nie bylo aż tyle śniegu, a szkoda, bo chętnie też uwieczniłabym go na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zimowe zdjęcia :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zimowe zdjęcia! U mnie jest jeszcze troszeczkę śniegu!
    SOME TULIPS

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia wyszły świetnie.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne, artystyczne zdjęcia!

    crazy-tusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.