17 lut 2015

CIY : Czekoladowe muffinki z kawałkami czekolady

Cześć!
Dziś przychodzę do Was z jednym z najprostszych znanych mi przepisów. Dodatkowo nie musicie mieć żadnej wagi, odważników, miarek itp, ponieważ wszystkie składniki odmierzamy w łyżkach i szklankach, co jest dużym ułatwieniem. Niewiele też się przy tym napracujemy, a zrobienie tych czekoladowych muffinów zajmie Wam ok. 30-50 minut (wraz z pieczeniem!). Kiedyś pojawił się tu już przepis na ten czekoladowy smakołyk, jednak nie był on na najwyższym poziomie. W końcu było to półtora roku temu, nic dziwnego...
Teraz zostawiam Was z przepisem, mam nadzieję że przypadnie Wam on do gustu i sami zrobicie te babeczki. Zwłaszcza, że jest to dziecinnie proste! :)



Składniki :
  • 2 szklanki mąki
  • 1 szklanka cukru
  • 2 łyżki proszku do pieczenia
  • 3 łyżki kakao
  • pół szklanki oleju
  • 1 szklanka mleka
  • 1 jajko
  • tabliczka czekolady (może być pół lub jakaś część, ile chcecie)
  • dodatkowo : cukier waniliowy (trochę)


Potrzebne rzeczy :
  • papilotki (foremki na babeczki)
  • forma na papilotki
  • miska
  • nóż
  • deska do krojenia
  • łyżka
  • szklanka
  • mikser


Wykonanie :
Wrzucamy wszystkie składniki: mąkę, cukier, kakao, proszek do pieczenia, olej, mleko i jajko do miski. Na desce do krojenia szatkujemy czekoladę i wrzucamy większość. Resztą posypiemy później babeczki z wierzchu. Mieszamy wszystko mikserem, nie na gładką masę - muszą być grudy. 

Przelewamy masę do wcześniej rozłożonych foremek. Lejemy do prawie całej objętości papilotek. Następnie posypujemy poszatkowaną wcześniej czekoladą - ile tylko chcemy, zależy od naszych preferencji. Ten krok można pominąć, jednak upieczone babeczki prezentują się o wiele lepiej z posypką.

Pieczemy w 200*C przez 17-20 minut. I nasze muffinki są już gotowe! Uważajcie przy ich wyciąganiu z formy, można się poparzyć! Lepiej odczekać, a potem zająć się wyciąganiem i zajadaniem. :) Z przepisu wychodzi około 20-24 babeczek, to zależy ile nalejecie masy do papilotek.
Po 10 minutach pieczenia
Upieczone



23 komentarze:

  1. Uwielbiam wszystkie muffiny i cupcaki! Twoje wylądają cudownie, jadłam wiele takich babeczek w życiu i ze zdjęć wnioskuję, że jestem na prawdę dobra w ich wykonywaniu! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie jestem na tak, czekoladowe muffinu są genialne ^^ Ps. Wyglądają apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm... Babeczki wyglądają pysznie na pewno skorzystam :)

    Mój Blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wyglądają przepysznie! Koniecznie wypróbuję przepis!

    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przeważnie robię babeczki z gotowego opakowania, ale muszę to w końcu zmienić i Twój przepis na pewno mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już zabieram się do pieczenia bo mi ochoty narobiłaś :)
    Pozdrawiam
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. smacznie wyglądają! :) super, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno są smakowite. :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Yes, I follow you on gfc #176, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/02/have-you-got-any-ideas_65.html

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają pysznie!spróbuję takie zrobć jak anjdę chwile wolneogo czasu!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Próbowałam już tego przepisu. Babeczki wyszły pyszne! :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo apetycznie wyglądają , po za tym wydają się proste w przygotowaniu ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyrosły i bardzo ładnie wyglądają, musze zrobić ;d

    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają pysznie! Muszę spróbować :3
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, niestety ten przysmak nie dla mnie. W związku z Wielkim Postem obiecałam nie jeść słodyczy i tego się teraz trzymam :)

    mój blog- Minimalistyczny

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj. :)
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award u mnie na blogu : http://kajkams.blogspot.com/2015/02/liebster-blog-award-x9.html
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale mi narobiłaś ochoty na babeczki, jednak nie mogę się na nie skusić. Dieta!!!
    http://perlley-suzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam babeczki i u mnie znajdziesz ich wiele ;) Zapraszam
    Coolcookkate.blogspot.com
    PS. super co wyszły mega aa
    Kocham czekoladę !! Mmmm

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.