25 lut 2015

Informacyjnie - design i posty

Cześć wszystkim! 
Ostatnio bardzo spodobały mi się krótkie, treściwe posty z tylko jednym zdjęciem (góra trzy), więc postanowiłam wprowadzić je także u siebie (ten najkrótszy nie wyszedł, nie umiem tak chyba). Wczoraj planowo miała się pojawić notka. Nie było jej, a dlaczego - zaraz wytłumaczę. Kompletnie nie wiedziałam, o czym mogłabym napisać. Już miałam robić mix zdjęciowy, ale nie wydało mi się to dobrym pomysłem, tym bardziej że w poprzedniej notce była już sklejka. Zrezygnowałam więc i postanowiłam dodać post w czwartek/piątek, obiecaną notką z zakupami. Jednak sumienie mnie gryzło i musiałam coś napisać. I jestem! Z postem niezbyt ciekawym, ale jak dla mnie raz na czas informacje pojawić się muszą.
Co do wyczekiwanego przez Was wszystkich haul'u zakupowego, to się nie martwcie, jest on powoli przygotowywany i pojawi się już jako kolejny post (w sobotę lub niedzielę). Nie wszystkie zdjęcia wyszły tak, jak chciałam, przez co ''sesję'' musiałam powtarzać 4 razy, jeśli nie więcej. Jutro wybieram się też do Pepco (a tam powinnam coś znaleźć) i chciałabym dodać do notki rzeczy stamtąd. 
Na dniach być może zmieni się design bloga, pracuję nad tym idealnym i mam nadzieję, że uda mi się coś dobrego stworzyć. Jak będzie - zobaczymy. Nie wiem, czy to jest to, czego chcę i jak to wyjdzie, oby było dobrze. Niby ten aktualny szablon jest okej, ale zmieniałam go już strasznie dawno temu (w listopadzie tamtego roku), a ja mam manię do zmian. Stali czytelnicy widzą, że co mniej więcej tydzień zmieniam czcionkę a to tytułu posta, a to treści posta, a to kolorystykę, nagłówek... Tak już mam, wciąż mi coś nie pasuje. Wczoraj bawiłam się z tym wszystkim i jest nowy nagłówek i kolorystyka, jednak to nie to. Przez jakiś czas taki zostanie, a potem inny. Mam nadzieję, że spodoba Wam się równie bardzo, jak wszystkie dotychczasowe. :)

Zostawiam Was z moim ulubionym zdjęciem tego tygodnia. Miało być poziome i pasować mi tu wręcz idealnie, ale coś poszło nie tak i jest pionowe. Mimo tego i tak myślę, że Wam się spodoba tak jak mi. :)

30 komentarzy:

  1. nagłówek jest śliczny :D też ostatnio zmieniałam design :)
    jestemfolta.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja tak średnio lubię notki z jednym zdjęciem, ale-muszę przyznać- ta podoba mi się bardzo ;)!
    Mogę wiedzieć z jakiej apki jest ten znaczek/przerywnik?

    Ps. Zapraszam do mnie http://powergirls22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z żadnej apki, po prostu zwykły obrazek, pobrany z internetu. ;)

      Usuń
  3. Czekam na haul :D
    sliczny kotek :3
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na haul! To zdjęcie jest świetne! :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post i blog obserwuje !
    zapraszam http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zobaczysz jeszcze nie raz zmienisz design na "ten idealny" ;p
    a zdjęcie ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Również bardzo podobają mi się posty z jednym zdjęciem i krótkim tekstem, ale niestety nie potrafię takich pisać :D
    Czekam na nowy design! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Like your blog and your style of writing! You also have beautiful photos! Great job! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekamy na haul. Również lubię takie posty z jednym zdjęciem i treściwym tekstem.:)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację takie posty z informacjami też są czasem potrzebne! :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny design!

    Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony - Miłego dnia i pozdrawiam! x

    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog !
    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz na prawdę uroczego kotka :)
    Jestem ciekawa haul'a zakupowego :)
    szczypta-radosci.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jeju ale piękniutki kot <3

    + Obserwuje
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja staram się zamieszczać takie krótkie notki, bo w takich czuję się najlepiej ;) A post z nowościami również planuję!
    Ja jestem ogromnie niezdecydowana, dlatego design zmieniałabym, co chwilę. Jednak teraz postawiłam na minimalizm, w którym czuję się najlepiej ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się Twój obecny design bardzo podoba, ale jednocześnie jestem ciekawa, jaki byłby inny. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też zawsze myślę, że coś mogę poprawić!
    Zapraszam do mnie

    agi-aggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. według mnie blog wygląda naprawdę ładnie i przejrzyście :D
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogę się doczekać haul'u! A ten kotek jest przesłodki ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę się doczekać haul'u :) Odświeżenie wyglądu bloga też nie jest złym pomysłem!

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na haul :)
    Świetny design ")
    Jeżeli miałabyś chwilkę to bardzo proszę, wejdź do mnie na chwilkę i poklikaj w linki choies, spróbuje się jakoś odwdzięczyć ♥
    Mój blog ||http://karrrblog.blogspot.com/ || Kliknij :)
    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3
    Będę wpadała tu codziennie < Masz talent >
    wspólnie Obserwujemy :) ?
    <33
    http://believeinhimselfx33.blogspot.com
    odpowiedz u mnie ok :) :**

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.