2 lut 2015

Kwiatki z Wujka Google'a, czyli jak do mnie trafiacie

Siemanko! ;)
Dziś post podejrzany u jednej z kosmetycznych blogerek (przepraszam, nie pamiętam nazwy), która zrobiła u siebie taką notkę. A że bardzo mi się ona spodobała, a przy czytaniu uśmiałam się za wszystkie czasy (u mnie pewnie się nie za bardzo pośmiejecie, ale przynajmniej poczytacie, jakim sposobem ludzie tu trafiają), postanowiłam, że i ja coś takiego przygotuję! Zbieranie ciekawszych materiałów trochę mi zajęło (najczęstsze zapytanie to adres mojego bloga, albo ''my life my troubles''), ale trochę tytułowych kwiatków się trafiło. ;) Zapraszam więc do czytania. 


''jutuberzt nagrywaja o 3 w nkcy''
Może i jutuberzt nagrywają o tej porze, ale ja nią nie jestem (chociaż chciałabym), więc tutaj się nie dowiesz, czy to prawda.


''co odpowiedzieć na hejta na asku''
Po taką radę to źle trafiłeś, ale najlepiej go zignorować. :)


''demordie''
To nie tu, zresztą Weronika już niestety nie pisze.


''ulepiły to czas''
Na początku nie bardzo mogłam zrozumieć, o co autorowi chodzło, ale po krótkiej chwili ''zaskoczyłam'' i zaczęłam się śmiać. Czego to ludzie nie szukają w internecie... Ale żeby tak prostej rzeczy nie wiedzieć? (pssst, przeszły!)


''dziewczyba 19 lat makeup''
Ani nie jestem dziewczybą, ani nie mam 19 lat, ani też niezbyt interesuje mnie make-up. Każde ze słów, po których chciałeś/aś kogoś znaleźć, się nie zgadza, przykro mi.


''blog o littlemooonster96''
Czy ja wszystkich muszę przekierowywać?


''tło na fb''
Nie ma to nic wspólnego z moim blogiem, ani ani.


''starbucks z napisem''
Czy ktoś mi wytłumaczy, o co chodzi...?


''żadnych z tych książek''
Nie czytałeś? Nie chciałeś? Nie dostałeś? Nie widziałeś na oczy? Nie poleciłeś? Powiedz, proszę, bo jestem słaba w zgadywankach. Przy okazji powiedz też, jak tu trafiłeś po tym zagadnieniu...


''prezent mikołajki klasowe''
Kup słownik ortograficzny, w tych czasach każdemu się przyda, zapewniam.


''opisz jakąś krótką wycieczkę'' 
&
''krótki opis wycieczki''
Skoro to krótka wycieczka, to czemu szukasz tego w internecie? Więcej zajmie ci szukanie niż pisanie!
W ogóle jak ktoś mógł tu trafić dwa razy po takich zagadnieniach?


''trouble blog''
Mój blog tak się nie nazywa. :(


''co jest w moim piórniku blog''
W moim są zwykłe, przeciętne rzeczy, ale po co ci to wiedzieć?


''cienkopisy blog'' 
Nie znam żadnego bloga o cienkopisach, chociaż może jakiś istnieje, ciekawe...



Jak Wam się spodobał taki post? Zamierzacie zrobić go u siebie? (zachęcam!)

25 komentarzy:

  1. Hahaha świetny post! :D

    http://poza-zasadami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha świetny post! :DD
    olainee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh :D
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/
    ~~Zapraszam do komentowania, obserwacji, jeśli mój blog ci się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Być może w wolnej chwili sama taki post zrobię! Rzeczywiście się uśmiałam! :D
    SOME TULIPS

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahahaha genialny post :D

    U mnie na blogu nowy post - zapraszam :)
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu - zaobserwuj :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś zrobiłam TAG o ulubionych bajkach z dzieciństwa i od tamtego czasu ludzie trafiają do mnie wpisując Gumisie czy też Kubuś Puchatek :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha.. świetny post, bardzo przyjemnie się czyta.

    http://julia-lifestyle-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega fajny pomysł na post haha
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. hahahhaha u mnie również trafiają się różne ciekawe przekierowania, świetny pomysł na post! :*
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/02/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  10. hahah ja nawet nie sprawdzałam szczerze mówiąc, ponieważ nie wiem gdzie hahah
    super blog! pozdrawiam i zapraszam do siebie jeżeli mój blog Cię zaciekawi zostaw obserwację, a na pewno się odwdzięczę :) http://isannell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo proste : wchodzisz w pulpit swojego bloga na bloggerze, potem Statystyka, a następnie źródła ruchu sieciowego. Koniecznie sprawdź, na pewno się coś zabawnego trafi! :)

      Usuń
  11. hahahah fajny pomysl :)

    http://paulineeeblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. hahahhahahhahha też myślałam nad zrobieniem czegoś takiego, chyba najśmieszniejsza rzecz, jaką u siebie zobaczyłam to "miss gimnazjum w rajstopach", well
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahaha, świetny pomysł na post. :) Śliczny wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha, ja się nieźle uśmiałam :D Za tu u siebie znalazłam "lepsze 6 niż magiczne 7" i "wasze zakupy tally weijl blog" XDD

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahahaha. Świetne :D
    Pozdrawiam

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. haha świetne :D
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahah pierwszy raz widzę tego typu post, naprawdę świetny haha :D
    Może kiedyś zzrobię taki u siebie
    Mój blog-zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie są praktycznie same wyszukiwania o mnie, choć właśnie zauważyłam jedną dziwną rzecz "12 latki webcamtoy" i "3 metry nad niebem hiszpania". Inne to: "Jessika", "Jessika blog", "pamietnik-jessiki" itd.

    Bardzo fajny pomysł na post. Chetnie bym go zrobiła, gdybym miała ciekawsze słowa kluczowe :(
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście świetny pomysł! Aż z ciekawości muszę zobaczyć swoje słowa kluczowe :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.