20 lut 2015

Miło spędzony dzień

Hejka! 
Wczoraj, w czwartek, udało mi się wypełnić jeden punkt ze swojej listy do zrobienia w czasie ferii. Mianowicie był to wypad na zakupy do Galerii Krakowskiej wraz z koleżanką i siostrą. Bardzo miło razem spędziłyśmy czas, właściwie nic więcej nie robiąc tylko chodząc po sklepach, ale takie było zamierzenie. ;) Trochę rzeczy mi się uzbierało, więc w przyszłym tygodniu będzie haul. Mógłby być już dzisiaj, ale jadę jeszcze m.in. do Pepco i może tam jeszcze coś dla siebie znajdę i dlatego wolałabym z tym zaczekać.
Nigdy nie mierzyłam tylu rzeczy, ale też nigdy aż tyle w galerii nie wpadło mi w oko. Nigdy nie wyszłam z centrum handlowego z więcej niż 3 rzeczami, wczoraj pobiłam swój rekord. Nic dziwnego, bo gdy tylko weszłyśmy do C&A, w oczy rzuciła mi się bluzka, z którą już wyszłam. Potem obeszłyśmy sporo sklepów, w których nic takiego nie znalazłam, jedynie T-shirt. A miałam kupić spodnie... Ze zrezygnowaniem myślałam, że znów żadnych nie znajdę i wyjdę z niczym. Weszłyśmy do ostatniej sieciówki z ciuchami, ja już kompletnie się poddałam. Ale, ku mojemu zaskoczeniu, znalazłam to, po co przyjechałam. Strasznie się ucieszyłam i ze sklepu wyszłam z dwoma parami spodni. Co sobie będę żałować, skoro znalazłam w końcu te odpowiednie! :) Z zakupów jestem bardzo zadowolona, choć chciałam jeszcze granatowy rozpinany sweterek, którego nie znalazłam (był, tylko nie w tym odcieniu). Oprócz tego świetnie spędziłam czas z Anią i Weroniką. Wiem, że to czyta, więc Cię pozdrawiam! ;)

Zostawiam Was ze sklejką zdjęć z tego dnia. Nie ma ich dużo, bo kompletnie o tym nie myślałam, co jest chyba normalne. ;)
moja jedyna fotka z przymierzalni (w całym życiu...) // Bez lodów się nie obejdzie // odpoczynek // na odnowionym dworcu
w pociągu // wracamy do domu po ciemku // kot i jego zakupy

36 komentarzy:

  1. Kocham tego typu sklejki. Czekam na haul z rzeczami :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie sklejki! Udanego weekendu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zdjecia ;)

    http://mariettasophia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jutro jade na zakupy, ale tym razem po prezent, a tyyle wyprzedazy :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak wtedy byłam to niestety zostały same resztki wyprzedażowe, wszystko kupiłam w normalnych cenach. ;C

      Usuń
  5. To dobrze, że miałaś udany dzień, uwielbiam takie (nie)idealne zdjęcia, które ukazują, że życie blogerki nie polega tylko na tym, że ukazujemy zdjęcia taki które nie mają żadnych wad. Jesteś bardzo sympatyczną dziewczyną, przynajmniej tak cię odbieram. Myślę, że warto jest cię zaobserwować i z niecierpliwością czekać na kolejne wpisy :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    kalkosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie miłe słowa, od razu humor się poprawia! :)

      Usuń
  6. Czekam na haul zakupowy :) Też niedawno byłam w Krakowie, cudowne miasto. Mieszkam niedaleko, a bywam tak rzadko :c

    Pozdrawiam
    ✄ imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takiego wypadu. Ja od tygodnia siedzę w domu z zapaleniem oskrzeli :C

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Też często bywam w galerii krakowskiej



    -------
    :) Jakby ktoś był zainteresowany sesją to zapraszam :) http://zlataphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chciałabym zrobić sobie taki wypad do galerii, tylko szkoda że do najbliższej mam godzinę drogi :/

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Serio masz tylko jedno zdjęcie z przymierzalni? Mój boże, ja mam miliony:)

    zapraszam do mnie-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio. Nigdy nie ma na to czasu, albo o tym zapominam. ;)

      Usuń
  11. Fajny mix zdjęć :)

    Zapraszam do mnie :) Liczy się każdy, nawet najkrótszy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam chodzić po galerii i robić zakupy :)
    Świetny mix ze zdjęć, lubię takie :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ze pojechałaś do galerii
    Mam ochotę na lody przez ciebie ;3
    ZAPRASZAM coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. też jestem z okolic Krakowa i czesto bywam w tej galerii ;)
    obserwuje i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. super mix, lubię takie oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię oglądać takie sklejki, szkoda, że zrobiłaś tylko dwie ;)

    http://pastimedelicjee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. To dobrze ze ci się powiodło w zakupach :)
    Fajne sklejki❤
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie, że miło spędziłaś dzień , fajna sklejka

    Korzystając z okazji chciałabym Cię zaprosić na mój blog, gdzie pojawiła się nowy post. Za wszelkie sugestie i propozycje będę bardzo wdzięczna. :) Zachęcam również do obserwowania .
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajne zdjęcia, super że tak miło spędziłaś dzień ;)
    pozdrawiam! :)

    zapraszam Cię na konkurs, do wygrania pudełko handmade i wiele innych :))
    ~klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetny mix zdjęć !
    Masz cudownego bloga :))
    Zapraszam do mnie - http://claaudiiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie,że spędziłaś czas aktywnie,a nie przed telewizorem. Super mix zdjęć-takie lubię najbardziej!
    '
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nigdy nie mogę znaleźć tych odpowiednich spodni :/. Fajny mix ;)

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam na konkurs - do wygrania śliczna bransoletka ChouChou

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. jeju jak zazdroszczę ferii ;c ja niestety już do szkoły chodzę ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z filmikiem jak układam moją grzywkę :3

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę ferii, ja już jestem 2 tydzień w szkole :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zdjęcia ! Super spędzony dzień :)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog

    zapraszam, mogęl liczyć na twój komentarz ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/02/best-mistakes.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możesz, przez swój karygodny spam. Mogłaś się chociaż bardziej wysilić nie robić błędów. ..

      Usuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.