13 lut 2015

Zaczynamy ferie!

Cześć, kochani! :)
A więc, jak możecie zauważyć po tytule, dziś zaczęłam swoje ferie zimowe. Przyszły bardzo szybko i niestety pewnie szybko też przeminą, jak to z wolnym zazwyczaj bywa. Myślę, że uda mi się nimi nacieszyć, przede wszystkim muszę wypocząć, bo potem przez cały marzec trzeba będzie chodzić do szkoły (a ci, którzy zaczęli je jako pierwsi, będą chodzić całe 2 miesiące bez wolnego, dlatego nie wiem, z czego się tak cieszyli). Mam kilka planów, które może uda mi się wypełnić chociaż w większości, czego sobie życzę. Między innymi wybieram się z bliską koleżanką i siostrą do galerii; mam nadzieję że uda mi się znaleźć odpowiednie spodnie z wysokim stanem i kilka innych ubrań oraz miło spędzić czas. Być może zrobimy też piżama party (haha, jak dzieci), ale to jeszcze nie wiadomo i możliwe, że nie dojdzie do skutku. Wybiorę się z rodzinką do kina, zapewne na coś animowanego. Przede wszystkim chcę zebrać siły, pozbierać się do kupy i wypocząć, to główny plan. :)

Zdjęcia z posta bardzo mi się podobają, a zwłaszcza pierwsze z kotem i to przedostatnie. Co prawda te dalsze są zrobione już jakiś czas temu, gdy śniegu było sporo. Teraz już się topi, jakby nadchodziła wiosna. Akurat na ferie! Dzisiaj, gdy szłam do szkoły, wszystko było pięknie oszronione, a słońce wschodziło. Świat jak z bajki, idealnie do zdjęć makro i krajobrazów. Niestety, nie było na to czasu (ani aparatu), więc jedynie myślałam, jak by to ładnie wyszło. A gdy wracałam, nie było po tym śladu, mocno grzejące słońce dawno wszystko roztopiło...



Mieliście/macie/zaczęliście ferie? Jak z Waszymi planami na nie?

28 komentarzy:

  1. Zdjęcia na prawdę bardzo ładne ;) Życzę ci udanych ferii i mam nadzieję, że twoje plany wypalą :) Moje ferie niestety się już niedługo kończą :(
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie żegnam się z feriami! :/
    SOME TULIPS

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozazdrościłam ferii po tytule, ale w sumie też je mam, bo zaliczyłam już sesję :))
    Dołączam się do obserwatorów, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też dzisiaj początek ferii i tak, zapewne zaraz sb pójdą :(
    Julajulia.blogspot.com-mój blog [KLIK].

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog i bardzo ładnie piszesz. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak, to ty zacznij i daj mi znać że moja kolej :)

    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takim sposobem na pewno nie uzyskasz czytelników, ja w każdym razie nie zamierzam odwiedzać tego bloga.
      Nie pozdrawiam.

      Usuń
  6. ja miałem ferie jako pierwszy :(
    ale ty odpoczywaj! :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam na blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja własnie koncze ferie :( ale termin ich jak najbardziej mi pasował - nie na początku, nie na końcu. Gdybym miała pierwsza nie cieszyłabym się.
    Wypoczywaj, ja chyba jeszcze nie do końca to zrobiłam bo na samą mysl o szkole mi niedobrze haha :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam ferii ... w końcu praca :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ci zazdroszczę, bo ja właśnie swoje kończę ;) Ale nad tym ubolewam!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zaczynam też! Wyjeżdżam do Bydgoszczy, a potem spędzę trochę czasu w moim mieście. Muszę w końcu też zrobić projekt edukacyjny i kilka innych spraw :/
    Pozdrawiam! mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też dzisiaj zaczynam! Ale się cieszę ♥

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również zaczynam teraz ferie! I też zamierzam porządnie wypocząć ;)
    Piękne zdjęcia!

    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też zaczynam teraz ferie, ale tak na prawdę mam je już od środy i siedzę w domu z gorączką ;//

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kończę ferie wraz z tym weekendem :(
    Pozdrawiam

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już kończę ferie niestety :(
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również teraz zaczynam ferie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też zaczęłam ferie. Mam nadzieję, że odpocznę trochę i wrócę do szkoły z pełną energią :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zdjęcia :) niestety miałam ferie jako pierwsza :)
    By-paqulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja właśnie zaczynam ferie! Będę dużooo odpoczywać zapewne :)

    Zapraszam do mnie. :) Liczy się każdy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. też zaczęłam ferie. Mam nadzieję, ze uda ci się spełnić twoje plany. Mój główny plan to też regeneracja sił, w końcu jakoś trzeba przeżyć do następnego wolnego :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również zaczęłam właśnie ferie! :33
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zaczynam ferie :) Powodzenia w spełnianiu planów. Ładne zdjęcia.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam Ciebie do mojego blogowego sklepiku ;) Może Ci się coś podoba. Codziennie nowości !

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.