22 mar 2015

Krótkie podsumowanie ankiety

Cześć! Nieco ponad tydzień temu pojawiła się tutaj ankieta dotycząca bloga. Dziś przedstawię Wam jej wyniki i (postaram się krótko) ją omówię. 23 osoby zdecydowały się ją wypełnić, miałam nadzieję, że będzie Was więcej, ale nie narzekam, bo wyniki najgorsze nie są i całkiem mi pasują. Także ciekawych zapraszam do dalszego czytania. Przepraszam jeszcze za mnóstwo błędów powtórzeniowych (wszędzie ''osoby'', ''pytania'' itp.), ale nie umiałam tego inaczej sformułować.



Tak jak się spodziewałam i co chyba dla nikogo nie jest niespodzianką, najwięcej czyta mnie dziewczyn. Odpowiedzi na kolejne pytanie także mnie nie zaskoczyły, bo większa część moich czytelników jest w moim przedziale wiekowym, czyli 14-16 lat. Odpowiedzi ''mniej niż 9'' i ''powyżej 22'' były po jednej, jednak ich chyba nie należy liczyć, bo ktoś zwyczajnie się wygłupiał (wiadomo po dalszych odpowiedziach tej osoby, zaznaczała ona odpowiedzi albo pierwszą albo ostatnią).
(psst! Zdjęcia można oczywiście powiększyć, klikając na nie.)

Co do pytania o województwo, to 9 z 23 osób pochodzi z tego samego co ja, tj. małopolskiego.
Zdziwiły mnie trochę odpowiedzi na pytanie czwarte, dotyczące czasu, jak długo dana osoba ze mną już jest. Aż 6 osób jest od początku (no właśnie, jak dla mnie średnio możliwe. Chyba że to wyniki osób z mojej klasy i siostry, haha), a rok jedna osoba. Całkiem dobrze, dziwię się, jak Wy ze mną wytrzymujecie, haha. ;)

Najbardziej lubicie czytać u mnie posty z serii diy/ciy. Koniecznie muszę zwiększyć ich ilość tutaj, bo nie pojawiają się za często. Podobają Wam się także haul'e i  ulubieńcy miesiąca. Ucieszyło mnie to, że niektóre osoby lubią po prostu wszystko. To bardzo miłe. :) Najczęściej zaglądacie tutaj, gdy pojawi się nowy post. Nie dziwię się, bo i ja zazwyczaj tak często zaglądam na inne blogi.


Trochę zaskoczyliście mnie odpowiedziami, że posty pojawiają się tutaj za często. Tak wypowiedziało się 5 osób. Zastanawiam się, czy tego nie zmienić, aczkolwiek nie każdemu mogę dogodzić. Bo najwięcej osób zaznaczyło odpowiedź, że publikowane są w dobrych odstępach czasowych. Dlatego jak na razie będę trzymać się mojej reguły co 4 dni, może kiedyś to się zmieni. 
17 osób wypowiedziało się, że czyta post i ogląda zdjęcia, jest mi bardzo miło z tego powodu, że nie oglądacie tylko zdjęć czy też czytacie na wyrywki. Takie osoby się pojawiły, ale zbyt wielu ich nie było. :)
Co do komentarzy, to 14 z Was je dodaje, w tym 5 osób jeszcze je czyta, 4 osoby je czytają, a 5 w ogóle się nimi nie przejmuje, czyli ani nie czyta, ani nie dodaje.


13 osób uważa, że nic na blogu nie muszę zmieniać, dobrze mi z tym. 7 osób powiedziało, że mogłabym zmienić design. A nowa odsłona bloga z nowym wyglądem już niebawem, pracuję jeszcze nad nim. Najgorzej mi z nagłówkiem, nie mogę uzyskać pożądanego efektu. Ale tak czy siak, pojawi się on gdzieś w okolicach kwietnia. :)
Całkiem wysokie noty otrzymałam za treść postów, mimo że niektórzy mnie troszkę zjechali. A tam, najważniejsze, że większości się podoba i tego zamierzam się trzymać! :)

Wygląd bloga także dostał w miarę wysokie oceny. Chociaż nie aż tak, więc tym bardziej muszę nad nim popracować. 
A ogólnie mój blog najczęściej ocenialiście na mocną (a może słabą) czwórkę. I to mnie w zupełności, całkowicie zadowala, ponieważ ja sama taką ocenę bym sobie przyznała. Niesamowicie mi miło, że 5 osób oceniło go na piątkę, cieszy mnie to bardzo. :)

Ostatnie pytanie było otwarte, dlatego tych odpowiedzi Wam nie pokażę. Dla ciekawskich - odpowiedzi były tylko dwie.

Jak po wszystkich moich zwrotach typu''jest mi niesamowicie miło, cieszę się'' itp mogliście zauważyć, jestem zadowolona z wyników. Mimo że gdy je czytałam, zrobiło mi się przykro. Niektóre osoby ostro mnie oceniły, trochę pojawiło się hejtu. Jednak podczas pisania tej notki wciąż uśmiechałam się pod nosem, a to, że kilka osób tak wysoko mnie oceniło, podniosło mnie na duchu. I tego posta mogę śmiało podsumować, że jestem z wyników zadowolona. Może nie całkowicie, nie w pełni, ale zadowolona. :)

Edit: dla tych, którzy nie zdążyli wypełnić formularza, a także by chcieli : nadal możecie to zrobić, link tutaj (klik!). Te odpowiedzi też będą dla mnie ważne.  :)

25 komentarzy:

  1. Przeprowadzenie takiej ankiety na blogu jest genialnym pomysłem! :)

    Odwdzięcze się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka ankieta jest świetna, ponieważ można dowiedzieć się co podoba się innym w naszym blogu i co trzeba zmienić!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. wnikliwa analiza :D dobrze jest wiedzieć, kto czyta naszego bloga ;)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy w[pis, nie widziałam takiego. Czekam na więcej ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Analizowanie ankiet jest bardzo przydatne w blogowaniu :)
    http://bartekrochniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że zrobiłaś taką ankietę, można się nieco dowiedzieć o swoich osiągnięciach na blogu :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie, że jesteś zadowolona z wyników ankiety, a tymi "hejtami" nie masz się co przejmować, bo jednak większa ilość odpowiedzi była pozytywna. :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie zdążyłam odpowiedzieć na pytania, ale mam nadzieję, że jeszcze będę miała okazję...
    http://zaczarowana-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz to jeszcze zrobić, ankieta nie została zamknięta i jeszcze nieprędko będzie. Link w poprzednim poście. :)

      Usuń
  9. Takie ankiety są bardzo dobre można się wiele dowiedzieć, tez mam taką ankietę :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie ankiety są świetne, bo możemy sporo się dowiedzieć.
    Szkoda, że nie wzięłam w niej udziału.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz, możesz ją jeszcze wypełnić, link w poprzednim poście. :)

      Usuń
  11. Chyba sama muszę zrobić taką ankietę, bo wiele się można dowiedzieć. :)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te ankiety. Szkoda, że dopiero pierwszy raz weszłam na Twojego bloga, napewno bym ją wypełniła.
    Pozdrawiam
    sotiens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. oo sporo osób wzieło w niej udział!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem na blogu chyba pierwszy raz i bardzo mi się tutaj podoba
    będę częściej do Ciebie zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam w wolne chwili do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że dość dużo osób wzięło udział w tej ankiecie :)

    Zapraszam,
    http://roksana-and-nicola.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma co przejmować się hejterami :)
    Śliczny wygląd bloga! ♥ Jestem tu pierwszy raz, ale chyba zostanę na dłużej :)
    zapraszam na nowego bloga: http://amelajaa09.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba się nad tym napracowałaś.. śliczny blog <3 może zrobisz jakiś poradnik?
    pozdrawiam,
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać po tej ankiecie, że ludzie doceniają twoją pracę :)

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też robiłam taką ankietę, wyniki wyszły pozytywnie.
    Jednak kiedyś znalazłam bloga gdzie statystyki miała niskie. A to tylko dlatego, że osoby które jej zazdrościły po prostu głosowały na nie. Z jednej strony ankieta jest fajna a z drugiej nie zbyt dobra..

    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)
    Blog mój i mojego chłopaka - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że ankieta wypadła nieźle, chociaż mogłaby wypaść lepiej. :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie każdemu twój blog będzie się podobać, więc nie warto przejmować się takimi docinkami :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz ciekawy blog, troszkę inny od wszystkich ;) Bardzo miło tu i chętnie będę Cię odwiedzała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/03/uwielbiam-cay-swiat.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.