13 mar 2015

Moje małe powody do radości // ankieta

Hej! Witam Was w jakże radosnym nastroju. Wreszcie (prawie) wszystko zaczęło się układać po mojej myśli, uzbierało się kilka powodów do bycia uśmiechniętym i pozytywnym. Wiosna tuż tuż, niesie ze sobą piękną pogodę, kwitnące kwiaty, śpiewające ptaki i świecące słońce. Przez kilka ostatnich dni tak było, jednak znów pada deszcz. Wiosno, przybywaj! Na blogu zaraz wybije mi 200 obserwatorów, na co czekałam już jakiś czas. Przybywa Was, przybywa, a ja w końcu to widzę. Licznik jeszcze nie tak całkiem dawno stał w miejscu, komentarzy było coraz mniej, a ja się powoli załamywałam. Jednak nie poddałam się, rozplanowałam swoje posty, ich częstotliwość, wymyśliłam kilkanaście ciekawych tematów, a potem zaczęłam je realizować. Ledwie nadążałam ze spisywaniem tego wszystkiego, a co dopiero wykonywaniem. Częstotliwość była jednak za duża, wiele osób z Was nie zdążyło tego wszystkiego zobaczyć. Dlatego teraz posty pojawiają się co 4 dni, nigdy za późno. Takie odstępy są dla mnie wystarczające, żeby wymyślić temat, ogarnąć go, napisać, zrobić zdjęcia. 

Słodziak najpiękniejszy!

Kolejnym powodem do mojej wesołości jest powrót weny. Brakowało mi jej, już miałam usunąć bloga lub go zawiesić, czułam się beznadziejnie. Tym bardziej, że nie widziałam, żeby komukolwiek podobała się moja działalność w sieci, blog i moje notki. Odzyskałam część wiary w to, jednak nadal jest mocno nadwątlona. Pomysły na posty wróciły, będzie się tu znów działo! Mam motywację, którą jesteście Wy. Każdy jeden obserwator, każda osoba, która teraz to czyta; każda osoba, która tutaj chociażby zaglądnęła, nie zagłębiając się w treść. Mam wielką nadzieję, że będzie Was coraz więcej i więcej, bo ja sama bloga nie tworzę - robię to wraz z Wami. :) Między innymi dlatego postanowiłam, że stworzę dla Was ankietę. Kiedyś, a było to może rok temu, zrobiłam ją, ale wzięły w niej udział tylko 4 osoby, więc nie miało to większego sensu. Liczę, że tym razem wypełnionych formularzy będzie więcej, a gdy będzie ich w okolicach 35, przedstawię Wam wyniki w postaci osobnej notki. Dlatego zachęcam do wypełnienia tejże ankiety, byłabym Wam bardzo wdzięczna. Chciałabym się o Was więcej dowiedzieć, sprawdzić, co mam zmienić itd. Serdecznie zapraszam do wypełnienia, znajduje się poniżej. Pytań trochę jest, jednak nie wszystkie są wymagane, nie obrażę się, jeśli coś pominiecie. :)
(LINK)

Wszystkim, którzy wypełnili ankietę bardzo dziękuję, przyczyniliście się do rozwoju bloga, możecie być z siebie dumni. ;)

25 komentarzy:

  1. Wypełniłam ! prześliczny kotek ! :)

    Pozdrawiam :*
    Poklikasz w linki z Choies?
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci tylu czytelników :)

    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Słodki kociak <3
    Wysłałam ankietę :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że wróciła ci wena :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jaki słodki kociak :3

    Zapraszam do siebie :
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/
    Jeśli spodoba ci się mój blog, zaobserwuj aby być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypełniłam! :D
    Śliczny kociak ;p
    Posty codziennie wymagają naprawdę dużo pracy, sądzę, że co 4 dni będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kot <3
    jestesmy tu pierwszy raz, wiec ankiety nie wypelniamy, moze kiedyś :)
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym publikowała posty co 4 dni, to byłoby idealnie, ale niestety czas mi na to nie pozwala. Dlatego staram się dodać przynajmniej 1 post w tygodniu, ale dopracowany i póki co tak mi odpowiada :) Gratuluję, że się rozwijasz i już niedługo będziesz miała upragnione 200 obserwatorów!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia, ja jednak nie mam szczęścia, nikt do mnie nie wchodzi, mało mam obserwujących.. nie wiem co mam robić :P
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie też niby miał być śnieg, nie było, tyle że lało i było zimno. :( ale dzisiaj wróciło do normy <3
    co do posta - nie ma się co załamywać. :) wszystko z czasem. :) + ślicznego masz kotałka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetna ankieta. Rozwijaj się dalej!

    agi-aggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia w zdobywaniu coraz większej liczby czytelników :)

    zapraszam♥ jeśli spodoba Ci się mój blog może dodasz do obserwowanych?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mi też ostatnio wróciła wena!
    gratuluję tylu sukcesów, widać, że to Twoja pasja i że poświęcasz jej dużo czasu! oby tak dalej :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. trzymam za ciebie kciuki :*
    http://aleksandra-zagala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczne zdjęcia:)
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. słodki kiciuś *.* z góry gratuluje 200 obserwatorów i ja dołączam do nich :)

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com/2015/03/boje-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Wypełniłam ankietę :) mam nadzieję, że pomoże ci ona w dalszym prowadzeniu bloga :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki kochany kotek omg ♥

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.