5 mar 2015

Tired and sleepy

Dzień dobry!
W poniedziałek zaczęłam swój pierwszy tydzień w szkole po feriach. Sam poniedziałek najgorszy nie był, ale potem się zaczęło... Mam już pozapowiadanych tyle sprawdzianów, kartkówek, testów, zadań domowych, że jestem załamana (a cały czas tego przybywa). Za 2 tygodnie czekają mnie także egzaminy próbne (będą też wtedy rekolekcje, a więc ominie mnie sporo lekcji :)), które wiem, że nie pójdą mi najlepiej. Nie chce mi się uczyć, poczułam do tego straszną niechęć. Życie to nie tylko szkoła, zostaliśmy stworzeni do wyższych celów; przecież na pewno nie po to, żeby tak się zapracowywać - przekonuję sama siebie.... No cóż, takie życie ucznia, nic nie poradzę. Na szczęście czwartek zbliża się już ku końcowi, jutro już piątek, a więc weekend. Muszę się porządnie wyspać, odpocząć i ogarnąć szkolne sprawy, żeby niczego nie zawalić. Po przerwie byłam pełna chęci do działania, prawie w całości wypoczęłam. Stwierdzam, że idealny czas trwania ferii to 3 tygodnie. W dwóch pierwszych wyjazdy, odpoczynek, rozrywka, w drugim powolne przygotowywanie się do szkoły, ogarnięcie siebie i zadań domowych. Tyle by na pewno starczyło na pełną regenerację. Kto jest za? :D
Jeśli chodzi o zdjęcia, to wszyscy, którzy czytają moje wpisy dłużej, wiedzą, że lubię przeglądać starsze foldery z fotografiami. Tak było ostatnio, gdy szukałam dobrych zdjęć na kilka konkursów. Znalazłam kilka, jak dla mnie, naprawdę dobrych ujęć, zdjęć nigdy nie publikowanych tutaj. Dzisiaj prezentuję Wam niektóre z nich, robione w czerwcu 2014 roku. Aż się zdziwiłam, czemu dotychczas jeszcze ich Wam nie pokazałam, bo według mnie są naprawdę dobre. To nasycenie kolorów (najbardziej widać je na ostatnim zdjęciu), kadr i oświetlenie... Nie pamiętam, czy je przerabiałam, wydaje mi się, że nie. Tym bardziej są lepsze. :)

37 komentarzy:

  1. Ale piękne kwiaty<3
    Takie wiosenne.

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tez by była za 3 tygodniami ferii....
    nie wiem, czy jestes w 2gim czy w 3 (niektore 2 klasy maja testy próbne), jezeli w 3 i piszesz w tym roku to na pocieszenie Ci powiem, że naprawde nie ma się co bać testów, nawet nie trzeba się na nie uczyć. Najważniejsze informacje tylko. chyba ze startujesz do naprawde bardzo mocnej szkoły.
    Pamiętam, że Ci którzy tak strasznie kuli (?) tydzien przed mieli o wiele gorsze wyniki niż Ci którzy po prostu się zrelaksowali przed tymi waznymi dniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej szkole jest tak, że piszą wszystkie klasy, 1, 2 i 3. Ja jestem w drugiej, a egzaminami jakoś bardzo się nie stresuję i tylko trochę będę powtarzać, bo czasem odpuszczam naukę całkowicie, a coś bym chciała jednak napisać. ;)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia ;) Ja już po feriach jestem 3 tygodnie ;))
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia, zwłaszcza,że nieprzerabiane. Też uwielbiam przeglądać stare kadry :)
    Ja miałam ferie do połowy lutego. Strasznie szybko minęły!
    I jeszcze raz dziękuję ze design :*
    mojaa-wersja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia! ja też mam masę testów itp.. masakra
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja te rozpoczęłam teraz nauke, po feriach :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, z chęcią zobaczyłabym więcej tego typu postów. :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia,pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 tygodnie ferii to idealny pomysł, no ewentualnie 4... :D

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Również ciągle jestem zmęczone ;/
    Śliczne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu - zaobserwuj :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się chce spać najbardziej, gdy wracam ze szkoły i wstaję.
    Najgorsze co może być!
    julaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój pierwszy tydzień po feriach był okropny, ale teraz już przywykłam do szkolnej rutyny i nauczyciele - na szczęście - nie zasypują nas sprawdzianami, więc nie będę narzekać. Śliczne zdjęcia!

    ~PANNA UPARTA

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja o swoich feriach zapomniałam już dawno... Co do szkolnej rutyny niestety już przywykłam.
    Śliczne zdjęcia !
    Pozdrawiam :)
    ♥ Zapraszam do mnie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam wrażenie, że mój każdy kolejny tydzień jest gorszy od poprzedniego ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie nieźle wyszły te zdjęcia. Ostatnie chyba najlepsze :D
    Szkoda, że piszesz posty tak strasznie sztywno, jak sprawozdanie na polski. Gdybyś wprowadziła trochę więcej luzu, czytałoby się o wiele przyjemniej :). Postaraj się też jakoś urozmaicić zdania, bo walenie wszystkiego po przecinku, naprawdę kaleczy cały tekst.
    www.dont-benormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady, postaram się do nich zastosować. :)

      Usuń
  17. Ja miałam 2 tygodnie wolnego z powodu grypy, a teraz za 2 dni muszę wrócić do szkoły! Nie wiem jak ja dam radę ;( Mam tyle zaległości... Współczuję Ci tylu sprawdzianów i karkówek :(
    Zdjęcia są cudowne <3

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  18. No ja też właśnie zaczęłam szkołę po feriach i stwierdziłam, że muszę ponownie zorganizować swój dzień, dlatego teraz mój pokój jest utrzymany w czystości, wysypiam się i w dodatku znalazłam czas na bieganie 3 razy w tyg przed szkołą! Polecam dobrą organizację, bo to naprawdę pomaga :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. w tym tygodniu, w szkole chodzę cały dzień zaspana;/

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne zdjęcia;)
    blog-joanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/03/b.html
    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)
    +jeśli masz sekundkę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki do ubrań

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak, czuję dokładnie to samo, tyle, że ferie miałam jako pierwsza i już naprawdę długo się męczę :/

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój tydzień po feriach był okropny. Wstawanie było istną męczarnią :(

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny post i blog fajne zdjeicia ! Obserwuje !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne zdjęcia *.* Ja już dawno po feriach ;c
    Zapraszam do siebie.
    palosdela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mam meega dużo nauki..
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój blog- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdaje się, że ferie miałysmy w tym samym czasie i doskonale cię rozumiem, nauki jest OGROM

    Zapraszam do mnie :)
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny blog :)
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Lovely photos! :)

    I am following you via gfc, hope you can follow me back :)
    Visit me: Kapege life moments :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne zdjęcia, mogłabyś dodać więcej takich wiosennych :)

    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.