26 mar 2015

Wiosna

Cześć!
Wpadam do Was dziś z małą aktualizacją tego, co się u mnie dzieje. Właściwie za wiele do opowiadania nie mam, jednak lubię czasem pisać, co tam u mnie. :) Informacyjnie dodaję, że już za niedługo (mam nadzieję) będzie tu się naprawdę dużo działo. Mam już sporo pomysłów na wiosenne, ale nie tylko, notki i posty tematyczne. Pojawi się także nowy wygląd, jest już prawie gotowy. Nie mogę się go doczekać, aktualny wydaje mi się z dnia na dzień coraz gorszy. Chyba Wam się to wszystko spodoba, tak myślę. :)

Pogoda ostatnio nas bardzo rozpieszcza. Aż chce się wstawać rano. Teraz już nie zwlekam się z łóżka taka zniechęcona do życia, zła i przygnębiona, że już muszę wstawać. Budzę się sama, a pomagają mi w tym promienie słońca wpadające do pokoju oraz śpiew ptaków na zewnątrz. Jest tak pięknie, ciepło, radośnie, że chce się żyć. Nie mogę uwierzyć, że wczoraj i dziś było 20 stopni! Ogółem cały ten tydzień jest taki ładny i ciepły, zupełnie jak nie marzec. Nic, tylko się cieszyć. :) W szkole ostatnio poprzepadało mi sporo lekcji, a wszystko za sprawą egzaminów próbnych i rekolekcji. Na szczęście testy bardzo źle mi nie poszły, jedynie jestem załamana swoją głupotą podczas pisania wypracowania (za 10 pkt, dostanę 0! Nie zasługuję na piątkę z polskiego...). Mniej więcej chodziło o napisanie charakterystyki bohatera z okresu romantyzmu. A ja, nie mogąc sobie nikogo innego przypomnieć oprócz Julii Kapulet, opisałam właśnie ją. Na dodatek za krótko, z samymi błędami. Ale wstyd... Zaćmienie, ale mózgu. Teraz jestem na siebie strasznie zła, bo chodził mi po głowie też Mickiewicz, ale nie wiedziałam, kogo by tu z jego utworu scharakteryzować. Beznadzieja... Oby wyniki reszty były lepsze. Najważniejsze to myśleć pozytywnie i się nie przejmować! :)

39 komentarzy:

  1. Bardzo cieszę się,że już jest wiosna :D
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, stay positive!!! :)
    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wiosnę!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  4. na szczescie to tylko probne przeciez :)
    w trojmiescie pogoda dziś była okropna, mam nadzieje ze jutro sie poprawi.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia, chciałabym żeby już było 20 stopni i żeby wszyscy wychodzili na dwór, a nie siedzieli przed komputerem:)

    nowy post-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie wracać do Twoich postów, jakoś dobrze się tu czuje :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło z tego powodu. :)

      Usuń
  7. Jak miło czuć wiosnę nie tylko na polu!! <3
    http://zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się pogoda jest cudowna!

    ► rosalie-rosaalie.blogspot.com ◄

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się że nadeszła wiosna, ciepełko i piękno natury :)
    Krokusy są piękne !
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie martw się, polski tez mi nie najlepie idzie :D śliczne zdjecie to drugie :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosna w pełnej klasie i nic więcej nie trzeba by cieszyć oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam akie zdjęcia dają mi "energii"

    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w bannery w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------
    Jak ci się spodoba mój blog, zapraszam do obserwacji żeby śledzić mojego bloga ;_.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham wiosnę. To moja ulubiona pora roku :) Wreszcie ciepło!

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia i ogolnie super blog..sama robiłaś wygląd?
    zapraszam na swojego bloga, bardzo by mnie ucieszył jakiś komentarz :) : Wbijaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sama go robiłam. Pisze też o tym w górnej zakładce ''Design''. :)

      Usuń
  15. Ale wiosennie tu u ciebie :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. w koooncu wiosna! <3:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne zdjęcia! ♥

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  18. super blog, ciekawie piszesz i milo sie cie czyta. ladne zdjecia
    Co powiesz na wspolna obserwacje ? ja juz ! :) zapraszam http://angelica-gurgul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. też bardzo się cieszę z wiosny :D
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymam kciuki za wyniki Twoich egzaminów, ale tak jak piszesz - najważniejsze to myśleć pozytywnie! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia, czekam na nowy wygląd bloga :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. dasz radę! :3 btw cudowne ujęcia :)
    gl00my-angel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wiosna i od razu bardziej chce się żyć ;)

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Z wielką niecierpliwością wyczekuję tych wszystkich zmian! Jestem naprawdę ciekawa, co będzie się dziać :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno dobre wyniki będziesz miała.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz oryginalny blog, inny od reszty ;) Bardzo tu miło i chętnie będę Cię odwiedzać :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/03/romwe.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga oraz w linki do ubrań, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  27. W moim mieście od kilku dni pada, wieje. Straszna pogoda, a ja siedzę chora w domu. Chciałabym w końcu piękną pogodę :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne zdjęcia. zycie-jest-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. wiosna to moja ulubiona pora roku *--* piękne zdjęcia
    pozdrawiam ;*

    --------------------------------> Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam nadzieję, że w końcu skończy się ta zima i Matka Natura da nam WIOSNĘ! Ja dzisiaj miałam grad:(
    Kocham wiosnę!
    Zapraszam do siebie http://myevesseetheworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.