14 kwi 2015

AKCJA WYWIAD : Asia z different-view-of-the-life

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kolejnym, już drugim wywiadem. Stwierdziłam, że będzie to seria, a rozmowy z bardziej znanymi blogerkami będą się co pewien czas pojawiały. Myślę, że to dobry pomysł na urozmaicenie bloga, a Wy możecie dowiedzieć się więcej o właścicielce danej strony oraz poznać nowe osoby. W tej notce przedstawię Wam Asię, moją rówieśniczkę i zarazem imienniczkę, blogującą od końca 2013 roku. Jej strona ma, w chwili pisania posta, 1010 obserwatorów i 146,350 wyświetleń. Może nie są to liczby rekordowe ani specjalnie duże, ale ten blog jest naprawdę warty uwagi. Od przemyśleń, przez recenzje, po notki o codzienności. Ale, ale! Nie są one byle jakie! Asia wkłada w nie sporo pracy, są dopracowane i przemyślane. Do tego świetnej jakości zdjęcia, na których blogerka pokazuje siebie, życie codziennie, a także robi sesje fotograficzne innym dziewczynom. Te wszystkie elementy sprawiają, że można tu się naprawdę dobrze i przyjemnie poczuć; widać że Autorka o bloga dba. Tak więc po krótkim wstępie zapraszam na wywiad! :)


1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Myślę, że youtube, kiedy odkryłam właśnie tam, że istnieją również blogi, a oprócz tego, to na pewno tamtejsza "moda na bloga" panująca w mojej szkole, haha :D


2. Skąd wzięła się nazwa Twojego bloga?
Hmm... nacisnęłam ''Utwórz blog'' i pojawiło się miejsce na adres. Nie znałam wtedy praktycznie żadnych blogów więc wpisałam Different view of the life, bo to było pierwsze, co wpadło mi do głowy.


3. Czyj był blog, którego zaczęłaś czytać jako pierwszego i na który pierwszy trafiłaś?
Na pewno blog Sabiny (który aktualnie nie istnieje) i Lucy, czyli standard, ale już z tych dwóch łatwiej było trafić na inne.


4. Na Twojej stronie pojawia się mnóstwo zdjęć. Od jak dawna interesujesz się fotografią? Czym najpierw robiłaś zdjęcia?
Fotografią zaczęłam się interesować od założenia bloga, chcąc robić jakieś lepsze zdjęcia, niż te z moich typowych początków, które były wykonywane kamerką internetową. Myślę, że moje zainteresowanie nią zaczęło się jakoś półtora roku temu i z początku pożyczałam od siostry jakąś słabą cyfrówkę, nawet nie wiem jakiej była firmy.


5. Ostatnio na Twoim blogu pojawiło się kilka recenzji książkowych. Po jakie książki najczęściej sięgasz? Zwracasz uwagę na ich okładki, przywiązujesz do tego dużą wagę?
Uwielbiam książki motywacyjne i te typowo obyczajowe, kryminalne, można powiedzieć, że "dla młodzieży". Lubię proste, zwyczajne okładki, ale nie oszukujmy się... jeśli jakaś mi się nie podoba to raczej nie kupię danej książki, także zwracam na nie uwagę.




6. Co było najmilszą rzeczą, jaka Cię spotkała, odkąd prowadzisz stronę w internecie?
Było ich tyle, że nawet nie zdołam zliczyć. Na pewno wszystkie wiadomości od dziewczyn, które pisały ze mną na facebooku, tak się miło na sercu robi!


7. Jakie są Twoje najbardziej ulubione blogi?
Znajdują się w pasku bocznym na moim blogu, tam można je zobaczyć.


8. Czy blog, który aktualnie prowadzisz, jest Twoim pierwszym?
Można powiedzieć, że tak, wcześniej miałam może dwa/trzy o książkach, które pisałam aż jeden dzień! Uznajmy ostatecznie, że ten jest pierwszy.


9. Twoje trzy rady dla początkujących blogerek.
Na pewno nie kierować się obserwatorami, pisać o tym co nas pasjonuje, kim jesteśmy, a nie być na siłę takim jak inne blogerki. No i nie przejmować się początkowymi brakami sukcesów i nie poddawać się!


10. Jakie jest Twoje największe marzenie dotyczące bloga i blogowania?
Chciałabym kiedyś móc spotkać się z czytelnikami, to chyba takie moje największe marzenie!


11. Jak myślisz, czy za kilka lat – rok, trzy, pięć, nadal będziesz blogować?
Trudno powiedzieć, czas pokaże, nie potrafię powiedzieć jak będzie, a nie chce zapeszać!



<><><><><><>
Na zdjęciach poniżej możecie zobaczyć Autorkę ''Different view of the life''. Te pierwsze wyszły cudownie, a Asia tak wiosennie i promiennie. :)

Poniżej kilka zdjęć z ''Asiowych'' sesji. Wybrałam kilka tych, które najbardziej mi się spodobały. :)

Znacie Asię? Co sądzicie o jej blogu?

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam bloga Asi! Na jej bloga trafiłam chyba w drugi dzień mojej przygody z blogosferą :) Ma cudowne zdjęcia :)
    NOWY POST - KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej blog jest na prawdę bardzo dobry, bardzo go lubię :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, a do tego te zdjęcia! ♥
    Najbardziej mi się podobała część o książkach haha!
    Zapraszam do mnie! :)
    http://helloimbooklover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam bloga Asi i czytam regularnie od kilku miesięcy!
    Fajny pomysł z takimi wywiadami :)

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam boga Asi, często go czytam i sądzę, że jak na swój wiek pisze bardzo mądrze :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam bloga Asi ! Bardzo fajny ten wywiad :)

    + Obserwuję
    Mój blog KLIK:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twoje wywiady

    Pozdrawiam :)
    Obs za obs? Daj zać
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wywiad! Uwielbiam jej bloga :D

    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    Pozdrawiam✿
    ♥Mój blog-kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham jej bloga!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam jej . Ale z wywiadu wydaję się być spoko osobą :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Asię i jej bloga, jej wypowiedzi zawsze są kreatywne i ambitne, a zdjecia które robi prześliczne! :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście Asię znam i bardzo lubię jej bloga, każda notka jest dopracowana, a do tego robi piękne zdjęcia :) nie mogę się doczekać następnych postów z tej serii!
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Właściwie muszę przyznać się, że nie znam bloga Asi i w ogóle o nic nie słyszałam, ale wydaje się być ciekawą i świetną osobą, więc na pewno polubię jej bloga. Bardzo fajne pytania. :)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam blog Asi i często go odwiedzam :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog Asi jest bardzo fajny, te książki pokazane na zdjęciach są bardzo fajne :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam i uwielbiam jej zdjęcia! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.