3 kwi 2015

Happy Easter everyone!

Witajcie! Jak nie sposób nie zauważyć, rozpoczynamy święta wielkanocne. Już jutro, w Wielką Sobotę, będziemy święcić jajka, chleb i inne pokarmy. Strasznie szybko minęły mi przygotowania, trudno wczuć się w ten klimat. Może w sobotę to się zmieni, gdy zajmiemy się robieniem pisanek i pieczeniem ciast, a wokół rozniesie się ich zapach. Ach, te pyszności! Aż ślinka cieknie. ;) Dodatkowo pogoda jest okropna, kompletnie niewiosenna. Wcześniej było pięknie, ciepło, a teraz, akurat na Wielkanoc, pada deszcz i śnieg. Śnieg w kwietniu, hurra! A w grudniu nie było  go prawie wcale. Matko Naturo, wspaniałe wyczucie czasu. Oby jutro się rozpogodziło i chociaż na czas święcenia wyszło słońce.
Poza tym nareszcie uzyskałam upragnioną liczbę 200 obserwatorów. Bardzo się z tego powodu cieszę, dzięki temu mam też większą motywację do pisania i wymyślania nowych postów. A stało się to tak nagle, że przegapiłam liczbę 200, zobaczyłam dopiero 201. Ale to tylko lepiej, bo jest Was tu więcej. I mam nadzieję, że wciąż będzie przybywać. :)

A dziś na zdjęciach ''gość'' specjalny - rzeżucha! To jedna z roślin, która najbardziej kojarzy mi się ze świętami Wielkiej Nocy. Ponadto świetnie prezentuje się na zdjęciach, zrobiłam jej prawdziwą sesję, haha. Fotografie, przynajmniej dla mnie, wyszły bardzo ładnie, wiosennie i świeżo. A Wy co sądzicie? :)


Kolejny post dopiero we wtorek, więc dziś składam Wam świąteczne życzenia.

30 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszła rzeżucha :D Ogólnie za nią nie przepadam... ;p
    Wesołych Świąt!

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, pogoda ostatnio jest fatalna, zdążyła już pokrzyżować mi plany. Ładnie się prezentuje ta rzeżucha (ugh, trudny wyraz :)). Dziękuję za życzenia, Tobie też wesołych i spokojnych świąt!

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy post...też napisałam dzisiaj post pt. happy easter hahahahah u mnie dzisiaj wyjątkowo słonecznie :))
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com podoba Ci się mój blog? zaobserwuj!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, rzerzucha jest idealną modelką do zdjęć. Wyszła idealnie i wiosennie :)
    Wesołych Świąt :*

    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Megga blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie
    http://sandraa-suusaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. idealnie wyszła rzerzucha na zdjęciach! haha
    Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za życzenia i wzajemnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje i wzajemnie! http://mywaays.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ładne zyczenia! Nawzajem:*:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj piszę to u każdej blogerki:
    Wesołych Świąt Kochana!

    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. to gratuluję tej 201! :D rzeżucha.. u nas za późno posadziliśmy i nie wyrosła, so close :c

    ♥Zapraszam do Sali-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapomniałam w tym roku posadzić rzeżuchy i jest mi smutno, ale u ciebie prezentuje się wspaniale hahaha


    nowy post-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne roślinki hehe :)

    feelthewell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś świetna! :)
    exactlymavselina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia :D Tobie też życzę Wesołych Świąt ;)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Również życzę wesołych świąt :)'

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga

    domi-day.blogspot.com- zapraszam (KLIK) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia!
    Wesołych Świąt :)

    Pozdrawiam!
    Zapraszam na konkurs:http://fashioncarolinna.blogspot.com/2015/04/wielkanocny-konkurs-fashioncarolinna.html
    Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj aby być na bieżąco z nowościami :)
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie na szczęście nie ma śniegu :D
    wesołych świąt :)
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny post :*

    http://pinkmysteryofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wesołych świąt! :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Tobie rownież życzę wesołych swiat, mam nadzieje ze sie udały! Co do rzeżuchy - kiedy byłam mała uwielbiałam ją "hodować" :D

    Masz bardzo fajny blog, z chęcią zaobserwuje. :)

    Pozdrawiam,
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawno nie hodowałam rzeżuchy :)
    www.kaskawsieci.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię rzeżuchę ;) Spodobały mi się Twoje zdjęcia!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. rzeżucha- to nieodłączna część wielkanocy♥ cudne zdj:)

    Zapraszam♥Obserwuję♥Pozdrawiam
    ♥alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.