11 kwi 2015

Moja wiosenno-ogólna wishlista

Dzień dobry! Dziś post, który chciałam zrobić już od dawien dawna. Nigdy nie mogłam się za to zabrać, a wszystko przez to, że wyszukiwanie odpowiednich rzeczy mi nie szło lub już to miałam. Ale z racji tego, iż bardzo lubię przeglądać i czytać tego typu notki u innych, zrobiłam i u siebie. A jak po tytule widzicie, jest to wishlista! Pierwsza i mam nadzieję, że nie ostatnia, na tym blogu. Muszę stwierdzić, że jak na pierwszy raz, mój kolaż wyszedł bardzo dobrze, a ja jestem z niego zadowolona. Nie znalazły się tu wszystkie rzeczy, które chciałbym mieć, ale dodałam te, które chcę nabyć na wiosnę i tak przypuszczalnie się stanie (np. baleriny, czarne rurki, sukienki), które chcę mieć w tym roku (poduszki, zegarek) oraz trzy inne, które chciałabym mieć ogólnie, niekoniecznie w tym roku. Na początku wyszukiwanie tych rzeczy najprostsze nie było, ale gdy już mniej więcej zorientowałam się, co i jak, poszło z górki.
Zapraszam do czytania. :)


1. Poduszki i poszewki - brakuje mi takich ładnych, normalnych poduszek, mam ich też za mało i są już w nie najlepszym stanie. Poszewki przydadzą się jeszcze bardziej, bo wszystkie mam ''z innej parafii'' i średnio do siebie pasują. Te na kolażu są z Ikei, jak dla mnie świetne!
2. Ramki na zdjęcia - moje ściany w pokoju są przygnębiająco puste, przydałoby się im ożywienie. Chciałabym na jednej, w centralnym miejscu, powiesić kilka ramek lub właśnie taki zbiór jak poniżej. Jedną postawiłabym na półce. 
3. Czarne baleriny - must have w szafie każdej kobiety i dziewczyny. Nie posiadam zwykłych, prostych, a to jest coś, o czym marzę. Trudno jest znaleźć te idealne i mam nadzieję, że w tym roku mi się to uda. 
4. Łóżko - po prostu. Teraz mam wielgachną kanapę, a ja bym chciała średniej wielkości łóżko. Nie koniecznie takie, jak na zdjęciu, bo kolorystycznie nie pasowałoby mi do pokoju, ale coś w tym stylu.
5. Czarne rurki z dziurami - pewnie do niczego by mi nie pasowały i nieczęsto bym w nich chodziła, ale pragnę je mieć.
6. Czarne rurki z wysokim stanem - kolejny must have, którego ja nie mam, ale bardzo chcę mieć. Moje czarne spodnie są już bardzo sprane, a drugie mi spadają z tyłka. Ogólnie u mnie ze spodniami kiepsko.


7. Sukienka - kiedyś niezbyt je lubiłam, ale w ostatnim czasie naprawdę mi się spodobały. Niestety, większość w mojej szafie jest na mnie za mała/za krótka (pas mam sporo za wysoko), co najlepiej na mnie nie wygląda. Szukam tej idealnej, dobrą i na ważną uroczystość, jak i na rodzinne przyjęcie. Nie pogardziłabym tą ze zdjęcia, choć pewnie jest za krótka. 
8. Koszulka w paski - czemu ja żadnej nie mam? Przecież każdy jakąś, choćby nie wiem jak znoszoną, posiada. Koniecznie muszę kupić!
9. Zegarek na rękę - od czasu, gdy mój wówczas aktualny zegarek się zepsuł, wciąż wyglądam za jakimś dobrym i niedrogim, najlepiej czarnym. Te, które teraz reklamuje tyle blogerek i vlogerek, z DW, są świetne, ale kto wyda na to 800 zł? Wolę tę kwotę przeznaczyć na punkt 10 z mojej listy.
10. Lustrzanka - byle jaka, choćby najgorsza i używana. Jedno z moich większych marzeń, które i tak się w najbliższym czasie nie spełni. Dobrą cyfrówkę też mogę przygarnąć.
11. Ogrzewacz do rąk - zima się skończyła, a moje ręce pożegnały ją w bardzo złym stanie. To coś idealnego dla mnie, bo moje dłonie są prawie cały czas zimne (jak u wampira; podczas pisania tej notki także), więc u mnie taki gadżet by się dobrze sprawdził. Oby w jakimś jesiennym miesiącu udało mi się w niego zaopatrzyć.
12. Książki z trylogii ''Niezgodna'' Veronicy Roth - od długiego czasu mam na nie ochotę. Słyszałam już o nich tyle pozytywnych opinii, że na pewno będą dobre. Chciałam je wypożyczyć z biblioteki, ale ciągle są wypożyczone. Niestety.


Co znajduje się na Waszych ''chciejlistach''?

22 komentarze:

  1. Przeczytałam całą trylogię niezgodnej w trzy dni, i podoba mi się bardzo. Filmy są troszkę gorsze. Uważam, że miło sięgnąć po tą serię :D
    Też poszukuję sukienki, jakiejś jasnej i w kwiatki, ale nic nie wpadło mi dotychczas w oko, liczę że z racji wiosny i nadchodzącego lata pojawi się ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skuter, Cross, Ścigacz cokolwiek <3
    Nowy Laptop?
    hmm? Ubrania ! Dużo ubrań ! gdybym miała policzyć wszystkie moje bluzy, bluzki, spodnie razem, liczba nie przekroczyłaby 20 :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przemyślany blog i cudowny design :) Bardzo mi się tutaj podoba i zostanę tu na dłużej !
    http://flawlessgirlshere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też marzę o czarnch rurkach z dziurami, bardzo mi się podobają. *_*

    Twój blog bardzo mi się spodobał, więc oczywiście obserwuję. Jestem tu 202 ^_^

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. na tę książkę sama poluję i na pewno wreszcie ją sobie kupię :D

    + Obserwuję
    Mój Blog KLIK :*

    OdpowiedzUsuń
  6. też potrzebuję łóżka do pokoju i czarnych spodni z dziurami!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa lista! Na mojej na pewno zjadą się poduszki na łóżko i wiosenne ubrania :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa :) Też taką sobie kiedyś ułożyłam .

    http://Fidanzataa.blogspot.com <----- zaobserwujesz ? Tak ładnie prooszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Na mojej "chciejliście" też znajdują się takie spodnie♥

    Jully-Blog [KLIK]
    Jeśli ci się spodoba - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja "chciejliste" robię codziennie! mam tyle rzeczy, że nie wiem ile znajde na to kasy :(

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam blogowanie, zależy mi na kometarzach, motywuje mnie to bardzo! Jak ci się spodoba, to miło jak zaobserwujesz! http://thesunforgivesthecloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tak poluję na czarne spodnie z dziurami i albo nie ma rozmiarów, albo są, a na mnie złe ;( Ale wybrałaś fajne rzeczy :) ( Niezgodną czytałam i meeeegggaaa jest! :) )

    Pozdrawiam!
    Zapraszam na mojego bloga: http://fashioncarolinna.blogspot.com . Jeśli ci się spodoba - zaobserwuj aby być na bieżąco z postami i nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna lista :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Odp u mnie -->
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. a moja wiosenna wishlista jest skromniejsza ;) ja potrzebuję tylko kilka par spodni i butów ;P
    pozdrawiam
    http://tiffani426.blogspot.com

    P.S. Zapraszam do mnie na konkurs. Do wygrania: szczotka Tangle Teezer, paleta do konturowania twarzy, zestaw Baby Lips
    http://tiffani426.blogspot.com/2015/04/konkurs-204-1604.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne rzeczy wybrałaś! Moje ulubione- łóżko z ikei, i ten cudowny aparat *.*
    Jeśli o mnie chodzi, mam trochę mniejszą listę koniecznie-potrzebnych rzeczy;) Często po prostu wybieram miliard chciejów, a na końcu dochodzę do wniosku że nie jest mi to potrzebne;)

    hero-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak, poduszki to również mój must have tego miesiąca, zmieniłam wystrój pokoju i muszę się wybrać po jakieś nowe:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakbym widziała moją listę :)

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też chcę spodnie z dziurami! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja muszę nabyć kolejną pare czarnych rurek ojj tak :D

    blog
    http://madeline-girl.blogspot.com/
    yt
    http://goo.gl/gD4OT6

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna lista! czarne spodnie z wysokim stanem są świetne :D, bardzo podobają mi się bluzki w paski, ale sama też nie mam haha ^^
    pozdrawiam :D
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  20. FAJNY POST :*

    http://pinkmysteryofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też od dłuższego czasu rozglądam się za spodniami, ale nic mi nie wpadło w oko :P Polecam Ci balerinki z H&M ja kupiłam w ubiegłym roku zwykłe, różowe i jestem z nich mega zadowolona! Ja nie mam zbytnio gdzie powiesić ramek lub obrazów, bo mam pokój ze skosami :/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.