25 kwi 2015

Przegląd sklepu Sheinside i o blogerskich współpracach

EDIT :  Nie klikaj już. Nie udało mi się nawiązać tej współpracy.

Cześć! Nie przerażajcie się od razu tytułem, oraz myślą, że kolejna blogerka chce dostawać ciuchy za darmo. W moim przypadku jest (choć troszkę) inaczej. Sceptycznie do tego podchodziłam, rzadko kiedy komukolwiek klikałam, ale nagle postanowiłam sama spróbować. I tak myślę, że zupełnie mi to się nie uda, słynnych kliknięć nie zbiorę i tylko się na tym przejadę. No cóż, zawsze warto spróbować, ja też bym chciała. Wcześniej broniłam się tym nogami i rękami, bo nie chciałam zrobić ze swojego bloga jednego wielkiego śmietnika z reklamami. Typowym przykładem może być blog Lucy, na pewno dobrze Wam znanej. Dostaje tyle ciuchów, że ledwo nadąża z ich pokazywaniem na stronie, w każdym jej poście i filmiku zobaczycie reklamę którejś z chińskich firm. Ja zamierzam ograniczyć się do minimum. Prowadzę bloga już ponad dwa lata (od września 2012r.) i przydałoby się coś więcej oprócz hejtów i pogardy ze strony klasy. Postanowiłam spróbować, a jak to wyjdzie, tak będzie. To taki mały dodatek do tej radości, którą sprawia mi blogowanie, bonus od prowadzenia bloga.
Dzięki tej współpracy blog będzie bardziej urozmaicony, będzie więcej lubianych przez Was haul'i, a także zbiorę się i będę przedstawiać Wam różne stylizacje z ubraniami od nich. Myślę, że korzyści dosyć sporo, a nikt na tym nie straci, wszyscy zyskają. Dodatkowo moje opinie o tej firmie nie będą przekłamane, będę mówić prosto z mostu, co sądzę o jakości, wyglądzie, samej przesyłce itp., jak to z tym wszystkim jest. Nie będę mówić, że ''ta bluzka jest taka wspaniała!'', mimo że będzie wyglądała jak szmata i będzie sporo za mała. O ile do takiej współpracy dojdzie, co zależy przede wszystkim od Was!

Sheinside to firma na pewno Wam wszystkim bardzo dobrze znana lub przez Was kojarzona. Od pewnego czasu zajmuje się programem dla blogerów, dzięki czemu zyskała dużą popularność. Ich asortyment jest naprawdę duży, jest w czym wybierać i przebierać. Od ubrań przez biżuterię po akcesoria i buty. Każdy powinien coś tu dla siebie znaleźć. Od dłuższego czasu przeglądałam ich produkty na stronie lub w kolażach innych blogerek i bardzo mi się podobały. Między innymi dlatego zdecydowałam się na tą współpracę.

Kto chce i uważa, że na to zasługuję i że mogłabym z Sheinside współpracować, niech klika (także w banner!). Będę bardzo Wam za to wdzięczna. Jeśli chcecie nawiązać z jakąś firmą współpracę i potrzebujecie kliknięć, piszcie, a ja Wam w zamian poklikam. A teraz bez zbędnego przedłużania zapraszam do oglądania mojego kolażu z ubraniami z Sheinside oraz do klikania! ;) (Pamiętajcie, żeby poczekać, aż strona się do końca załaduje.)



Serdecznie dziękuję za każde kliknięcie! To dużo dla mnie znaczy. 

41 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że uda Ci się nawiązać współpracę. Kliknęłam w parę linków :)

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze nie lubię tego typu postów, wszystkie wyglądaja tak samo. Ale z racji tego że Twoj wyróżnia się treścią to poklikam, życzę Ci współpracy mam nadzieję, że nie zawiedziesz się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też mam taką nadzieję. :)

      Usuń
  3. Podobają nam się crop topy!
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać u nas!
    Pozdrawiamy :*
    Staying Strong[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię SH :D może kiedyś rozpocznę z nimi współpracę.

    ✿MÓJ BLOG - [KLIK]✿

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą, że firma ta oferuje naprawdę fajne rzeczy, niektóre niecodzienne, co czyni ich jeszcze bardziej wyjątkowymi. Ja osobiście nie decyduję się na razie na współpracę. Głównie dlatego, gdyż mój blog nie jest zbyt popularny i żadna firma nie zdecydowała by się na współpracę ze mną. :) Przywykłam jednak, że do niektórych rzeczy należy dążyć krok po kroku, powolutku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też nie jest zbytnio znany, ale dali mi szansę. :)

      Usuń
  7. Ja bloga prowadzę przeszło dwa lata. Fajnie byłoby nawiązać jakąś współpracę, jednak nic na siłę :)
    Chętnie poklikam!
    roxanne-writes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcześnie zaczynasz, ale trzymam za ciebie kciuki ;) POWODZENIA!
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz współpracę są głównym celem posiadania bloga, większość już nie pisze dla siebie ani dla innych tylko pisze żeby czerpać z tego jak najwięcej korzyści, nawiązywać jak najwięcej współprac.
    ♡Zapraszam|heykmwtw♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytając to od razu do mnie przemówiłaś i naprawdę chcę ci pomóc , więc już klikam , powodzenia !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/ zapraszam na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co Ty masz z tej współpracy? Oni mają darmową reklamę, a Ty? Nie pytam złośliwie, tylko zastanawiam się na ile jest to wykorzystywanie przez duże ciuchowe firmy, a ile opłacalna współpraca.

    Nowy wpis, a w nim o pracach ciekawej artystki i potężnej inspiracji ;)
    http://www.littlecupofart.pl/2015/04/sandra-chevrier-inspiracje-artystyczne.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mogę sprawdzić, jak to z tymi chińskimi ffirmami jest oraz dostanę ubrania, które mogę sprawdzić jakościowo itp i ogólnie w nich chodzić.

      Usuń
  12. Świetne rzeczy!
    oczywiście poklikałam :)
    faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne rzeczy :) życzę powodzenia :)
    poklikane oczywiście uczciwie :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uff dużo tych rzeczy :) ale wszystkie poklikane ♥
    Jeżeli znajdziesz chwilę proszę Cię o kliknięcie w baner po prawej stronie mojego bloga Konkursy internetowe
    Liczę na rewanż ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. masz racje fajny pomysł wszystkiego trzeba w życiu spróbować! :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) słoik dżemu - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tez nigdy nie chcialam nawiazywac wspolpracy,ale tak jak ty, postanowilam sprobowac!:)

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze jestem tak sceptycznie nastawiona,zobaczymy za jakiś czas! Jednak Tobie poklikałam :)
    życzę powodzenia i zapraszam do mnie!
    sandra-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi there babe, u ok?
    Lovely blog and post, I like your style of writing,
    thanks for sharing this with us.
    Follow back if you don't mind.
    A tak wogole to tez jestem polka.. =P
    Zapraszam do mnie jak bedziesz miala czas.
    New post; BIG BOOTY IN 30 DAYS!
    www.its-dominica.blogspot.co.uk
    Anyway have a lovely week!
    Stay in touch.
    Kisses!
    Dominica S.

    OdpowiedzUsuń
  20. Im in love with this post !! Love your work, keep going !!

    Môj BLOG /KLIK/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieje ze uda Ci sie wspolpracowac z sheinside :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. życzę powodzenia i trzymam kciuki :)

    pozdrawiam paastelsweater.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. WoW wielki podziw za wytrwałość w blogowaniu

    Zapraszam do mnie<-----klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Każda z tych rzeczy ma coś w sobie :)

    http://plaster-na-nude.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. masz rację! cudowne sklejki!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne te ubrania!

    Miłej majówki!
    ☼ http://rosalie-rosaalie.blogspot.com/ ☼

    OdpowiedzUsuń
  27. poklikane :)
    + właśnie zaczynam przygodę z blogowaniem. Zaobsrwujesz / skomenujesz notke? Byłoby mi mega miło! :) ✲Blog✲

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również kiedys broniłam sie od współprac, lecz teraz zmieniłam troszeczkę zdanie i mam zamiar w przyszłości podjąć jakas współpracę! :)
    Poklikalam w linki!

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Poklikane! :) Życzę szczęścia! :)
    ________________________________________
    Obserwuję Twojego bloga, jest bardzo ciekawy :)
    Zapraszam do mnie :) http://niki17inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne rzeczy, poklikałam :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    Każdy komentarz jak i nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy. the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.