21 kwi 2015

Trzy dni wolnego

Cześć! Dzięki trzeciogimnazjalistom, którzy piszą egzaminy, mam aż trzy dni wolnego. Szkoda, że dyrekcja, tak jak w innych szkołach, nie odpuściła już piątku. Mimo tego i tak się cieszę, nawet jeden dzień sprawiłby mi radość (ale nie tak wielką, jak np. tydzień ;)). Wykorzystałam słoneczną pogodę i wraz z Anią pojechałyśmy do miasta. Zapisałyśmy się do biblioteki, to już czwarta, do której jestem zapisana (zew książkoholika)! Więcej możliwości już nie mam, a te cztery mi w zupełności wystarczą. W planach mam jeszcze sesję na bloga. Oj, dawno tu żadnej nie było, ostatnia pojawiła się tu już prawie rok temu... Nie czuję potrzeby pokazywania tu swojej mordki, na większości fotografii wychodzę brzydko i nijako, tak samo ubrania. Wymyśliłam całkiem niezły strój, więc postanowiłam Wam go pokazać. Jak nie wyjdę na zdjęciach jak kupa (ewentualnie wykadruję głowę), a one wyjdą w miarę dobrze, to na pewno tu się pojawią! Kto się cieszy? :D

A poniżej zdjęcie, z którego jestem niesamowicie dumna. Ogólnie moje zdolności fotograficzne skoczyły wysoko w górę, a ja robię takie zdjęcia, z których w większości jestem zadowolona. Niesamowicie mnie to cieszy. :)

32 komentarze:

  1. ja mam wolne tylko czwartek, za to dzis mialam probna mature :c ale lepsze to niz nic :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się, na pewno zdjęcia wyjdą ładnie :*

    Zapraszam!
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat jestem wśród tych "szczęściarzy" którzy piszą testy gimnazjalne, ale spokojnie Ciebie też to czeka, haha:) Świetna notka, obserwuję od dłuższego czasu, ale pewnie nigdy nie widziałaś mojego bloga, więc zapraszam!:)
    Mój Blog - kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam teraz wolne :) A te zdjęcie *-*
    --- Mój Blog - klik! ---

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie śliczne :*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ^_^
    http://fashion-is-on.blogspot.com/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wreszcie nam się pokażesz! Trzymam kciuki, żeby zdjęcia fajnie wyszły :)
    Faktycznie, piękne jest to zdjęcie.

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcie :)

    http://picture-ofme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę szkoda, że piątku nie odpuścili, ale przecież i tak mamy duzo wolnego w roku, nie ma co narzekać :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też mam wolne, cudownie po prostu! :D Niestety mój entuzjazm mija kiedy w piątek rano piszę sprawdzian z matematyki! ;o

    ❀MÓJ BLOG - [KLIK]❀

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja to piernicze w poniedziałek nie byłam w ptk też nie ide :D
    Śliczne zdj :*
    http://ohbroooklyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcie :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, ja piszę egzaminy, ale żyję ; D Jeszcze.

    http://jeta-jeeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę trzech dni wolnego, a zdjęcie jest magiczne, choć na ogół nie lubię takich ;)
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. My akurat mamy 3 dni masakry, ahah!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja chętnie zobaczę jakieś twoje zdjęcia :) cudowny kolor wyszedł na zdjęciu :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam teraz wolne, ale jutro to ja nie wiem jak pójdę do tej szkoły, ehhh.

    http://patusia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też w piątek idę do szkoły, szkoda, mogliby odpuścić..
    Świetny post, bardzo ładne zdjęcia :)
    zapraszam do siebie http://headintheclouuuds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nam też piątku nie odpuścili, zrobili nam nawet sprawdzain z matmy.. tak, szkoła...
    www pamietnik-any.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja szkoła również musi iść w piątek do szkoły, nie rozumiem czemu nie mogliby darowac już tego piątku:c
    +bardzo ładne zdjęcie:)
    pozdrawiam
    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomimo tego, że nie miałam mieć wolnego w tym tygodniu, to choroba i tak mi to załatwiła - już wolałabym chodzić do szkoły :C
    mój blog ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty miałaś wolne a ja męczyłam się egzaminami :(
    Ładne zdjęcia

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też nie mam w piątek wolnego. :/ Śliczne zdjęcie! :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcie! Ja mam od 1 maja tydzień wolnego przez matury.
    Pozdrawiam i zapraszam na mój blog
    Jeśli zaobserwujesz powiadom mnie o tym, a na pewno się odwdzięczę!

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ty miałaś wolne, a ja się stresowałam, żeby dobrze napisać :)
    Urocze zdjęcie! Nie dziwię się, że jesteś zadowolona :*
    roxanne-writes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne zdjęcie :D mnie też czekają za 2 lata dopiero egzaminy :D
    co powiesz na wspólną obserwacje? daj znać u mnie :)
    http://eerie-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze fajnie jest mieć dodatkowe trzy dni nic nie robienia. :) Prześliczne zdjęcie! Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja pisałam te egzaminy, a Ty miałaś wolne:((

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.